jestpic.com

Discover Best Images of World

#food #travel #sports #news #march #friday

U nedjelju se budim u 5, želim gledati izlazak sunca na brdu, ali smo zaključani u domu, pa se vraćam u vreću i spavam do 7. Doručak i kava ispred doma. Tako tiho i spokojno. Savršeno.<br /><br />Nema nikoga, samo smo nas troje i domar (koji je ujutro otišao u nabavku) spavali u domu, prvi planinar dolazi oko osam. Taman da ga užicamo za zajedničku fotku.<br /><br />Hrvoja su dan ranije rasturila koljena i ne vraća se s nama na Ponikve, spušta se u Planinu Donju, pa busom za Zagreb. Dražen pita kakva sam. Mislim da mogu, nisam čila kao dan ranije, ali ne bih odustajala. Kad si nešto baš jako zapikiram, ne odustajem lako. Ok, nas dvoje se vraćamo manje-više istim putem.<br /><br />Chillamo još malo, teško je krenuti, no ipak krećemo malo iza 9 ujutro. Prvi zadatak je pronaći izvor i napuniti boce s vodom. Mudro zaključujem da je blesavo da se oboje spuštamo do izvora s ruksacima, pa se žrtvujem i ostajem čuvati ruksake dok Dražen proteže noge nizbrdo, pa uzbrdo.<br /><br />U povratku umjesto izohipse, ipak biramo pregaziti brdo. Početak je dosta naporan, ali u jednom trenutku noge postaju lakše. Osvećujem se malinama na najjače. Do Hunjke skoro 10 km, prošli smo ih za 2:40 h. Kratka pauza i nastavljamo s idejom da ručamo u Grofici.<br /><br />#gušterica #gustericahr #sljemenskatransverzala #sljeme #medvednica #ppmedvednica #croatia #hiking #trekking #mountains #mountainlovers #hikingadventures #adventures #nature #naturelovers #outdoor #instanature #travel #traveling #traveler #instatravel #wanderlust