ochtendzonnetje images

Discover Best ochtendzonnetje Images of World

#food #travel #sports #news #may #thursday

Wanneer de zon zich verstopt achter de Montgo en de ochtendwolkjes #montgo #zon #sunisup #cloudy #whendesuncomeupindemorning #ochtendzonnetje #costablanca #beautiful #sea

5/12/2024, 8:14:11 AM

En na het wandelen nog even een lekker #bakkiepleur en shaggie in het #ochtendzonnetje

5/9/2024, 7:57:58 AM

🪑We hebben een heel fijn plekje gemaakt in onze voortuin 🏡 Hier kun je ontspannen zitten en genieten van de ochtendzon ☀️ of de hitte ontwijken op een warme zomerdag. Welkom! #logerenbijlies #ochtendzonnetje #weekendjeweg #harderwijk #ermelo #bandb #bedandbreakfast #heerlijkharderwijk #eropuitineigenland #veluwe #

5/8/2024, 5:07:56 PM

Goedemorgen 💚 Wat kan ik toch genieten van het ochtendzonnetje! We zijn even wat minder actief geweest hier vanwege de drukte afgelopen weekend. Nu weer wat bijgekomen en zin om al jullie mooie foto’s en verhalen te bekijken 😊 #labrador #labradorretriever #labradorlove #labradorable #blondelabrador #dutchdoggos #hondenvannederland #lifeofadog #cutedogs #dutchwoofs #instalab #shotoniphone #dogportrait #hondenportret #ochtendzonnetje #lente #lentezon #goedemorgen

5/8/2024, 7:34:03 AM

Een goed begin van de week met een heerlijk ochtendzonnetje bij Café Thijssen… . . #amsterdam #ochtendzonnetje #holland #amsterdam🇳🇱 #mycity #lindengracht #brouwersgracht #jordaan #cafethijssen

4/29/2024, 3:43:37 PM

De ochtendzon geeft ons niet alleen een fijn gevoel, het boost ook je lichaam en geest op een natuurlijke manier 🌞🤗😍 #villarssaintmarcellin #ochtendzon #ochtendzonnetje #ochtendzonnetje☀️

4/23/2024, 10:56:30 PM

We hebben vandaag een heel eind gewandeld door de regen. Eerst door het park naar de markt om kibbeling en fruit te kopen. Daarna bij de speeltuin de kibbeling gegeten en lekker gespeeld. En hierna nog een flink stuk gewandeld omdat we steeds weer iets anders zagen waar we langs wilden. #buitenspelenisgezond #buitenspelen #risicovolspel #ervaren #genieten #spelen #klimmen #klauteren #ontdekken #motorischeontwikkeling #ochtendzonnetje #buitenzijn #ontdekkenwatdenatuurtebiedenheeft #natuurontdekken #buitenlucht #outsidechallenge #opwegnaargroen #groenegastouderopvang #groenegastouder #groeneopvang #gastouderbureau #gastouder #gastouderopvang #kleinschaligekinderopvang #gastouderopvang_mimis

4/11/2024, 7:55:24 PM

Aan het randje van onze wijk staan de koeien waar we weleens lekker naartoe wandelen. En deze koeien zijn zoooooo leuk! Wij komen niet alleen bij hen kijken, maar ze komen ook bij ons kijken. Ze zijn erg nieuwsgierig en lopen soms ook een stukje mee. #buitenspelenisgezond #buitenspelen #risicovolspel #ervaren #genieten #spelen #klimmen #klauteren #ontdekken #motorischeontwikkeling #ochtendzonnetje #buitenzijn #ontdekkenwatdenatuurtebiedenheeft #natuurontdekken #buitenlucht #outsidechallenge #opwegnaargroen #groenegastouderopvang #groenegastouder #groeneopvang #gastouderbureau #gastouder #gastouderopvang #kleinschaligekinderopvang #gastouderopvang_mimis

4/11/2024, 6:15:29 AM

#ochtendzonnetje

4/7/2024, 3:04:22 PM

Genieten van het ochtendzonnetje bij de #kattenoppas op schoot . . . . #livingthebestlife #katopschoot #ochtendzonnetje #kattenoppashaaglanden

4/7/2024, 8:50:22 AM

Het liep wat anders dan gepland want we kwamen een niet zo'n grote, maar oh zo'n leuke modderplas tegen. Daar kon je in springen, vissen, zitten, rennen, dansen en brokken zand in gooien. 1 van de kindjes ging vandaag oefenen om de bult op te klimmen en af te glijden en dat ging hem goed af. Maar helaas gebeuren er met buitenspelen ook weleens wat ongelukjes. En vandaag was dat een flinke duik in de brandnetels. Gelukkig waren we dicht bij huis en kon ik het snel behandelen. #buitenspelenisgezond #buitenspelen #risicovolspel #ervaren #genieten #spelen #klimmen #klauteren #ontdekken #plassenstampen #natworden #modder #modderisleuk #motorischeontwikkeling #ochtendzonnetje #buitenzijn #ontdekkenwatdenatuurtebiedenheeft #natuurontdekken #buitenlucht #outsidechallenge #opwegnaargroen #groenegastouderopvang #groenegastouder #groeneopvang #gastouderbureau #gastouder #gastouderopvang #kleinschaligekinderopvang #gastouderopvang_mimis

4/2/2024, 9:25:37 PM

Wat hebben we genoten van het zonnetje ☀️ De kinderen kozen samen de route (wat ze wel vaker doen) maar deze keer was het kris kras door de wijk. Totdat we met een flinke omweg bij de speeltuin aankwamen. #buitenspelenisgezond #buitenspelen #risicovolspel #ervaren #genieten #spelen #klimmen #klauteren #ontdekken #motorischeontwikkeling #ochtendzonnetje #buitenzijn #ontdekkenwatdenatuurtebiedenheeft #natuurontdekken #buitenlucht #outsidechallenge #opwegnaargroen #groenegastouderopvang #groenegastouder #groeneopvang #gastouderbureau #gastouder #gastouderopvang #kleinschaligekinderopvang #gastouderopvang_mimis

3/21/2024, 8:38:54 PM

We hadden een paar speeltuintjes bezocht die voor ons nieuw waren. Heerlijk gespeeld en zeker voor herhaling vatbaar. Nu we de baby in de opvang hebben zijn de poppen ook weer in trek. Flesjes geven, luiers verschonen, spelen en knuffel. #buitenspelenisgezond #buitenspelen #risicovolspel #ervaren #genieten #spelen #klimmen #klauteren #ontdekken #motorischeontwikkeling #ochtendzonnetje #buitenzijn #ontdekkenwatdenatuurtebiedenheeft #natuurontdekken #buitenlucht #outsidechallenge #opwegnaargroen #groenegastouderopvang #groenegastouder #groeneopvang #gastouderbureau #gastouder #gastouderopvang #kleinschaligekinderopvang #gastouderopvang_mimis

3/21/2024, 8:23:01 AM

Dinsdag had ik afgesproken met een collega bij de speeltuin. Maar eerst hebben we nog een lekkere wandeling gemaakt.

2/8/2024, 6:30:57 PM

. • Knapperd • Kijk hem nou zitten! Het is toch een plaatje, die prachtige Bodhi. Ik maak niet vaak foto’s van huisdieren, maar ik moet zeggen dit was super tof om te doen. Dankjewel lieve buuf! @priscilliadegroot voor het lenen van Bodhi! #fotografie #foto #fotoshoot #canon #sneeuw #zuidlimburg #buitenshoot #buiten #genieten #wittewolf #windraak #lekkergekdoen #ochtendzonnetje #photo #photography #photoshoot #outsideshoot #snow #lotsoffun #sunrise #beauty #whitewolf #iloveit

1/18/2024, 8:51:57 PM

. • BODHI • Vanmorgen de prachtige Bodhi op de foto mogen zetten, aka onze buurhond, aka de witte wolf van de Windraak. Wat heeft hij genoten, heerlijk rond rennen door de sneeuw en genieten van het ochtend zonnetje! #fotografie #foto #fotoshoot #canon #sneeuw #zuidlimburg #buitenshoot #buiten #genieten #wittewolf #windraak #lekkergekdoen #ochtendzonnetje #photo #photography #photoshoot #outsideshoot #snow #lotsoffun #sunrise #beauty

1/18/2024, 8:36:51 PM

“Geniet vandaag. Herhaal het morgen.” #ochtendzon #ochtendzonnetje #ochtendfoto #goedemorgen #goedemorgennederland #beginjedag

1/18/2024, 4:34:32 PM

Nog 1 keer wennen voordat ze dan echt gaat beginnen in het nieuwe jaar. Loïs heeft al goed samen gespeeld en goed opgelet bij de box of het allemaal wel goed ging. 's Middags nog even lekker op de speeltuin samen met Lexi.

12/19/2023, 5:09:53 AM

Toen we donderdagochtend de deur uitgingen was het nog aardig donker. Dus op naar de action en daar vonden we deze hardloophesjes. Nu vallen de kindjes ook op in het donker.

12/17/2023, 6:26:48 PM

Eerst een brief posten en daarna door naar de speeltuin. Maar onderweg kwamen we nog een paar dingen en plekjes tegen die het onderzoeken waard waren. Uiteindelijk wel bij de speeltuin uitgekomen. Toen we terug waren van onze buitenavonturen hebben we nog lekker geschilderd.

12/9/2023, 7:50:38 AM

Brrrrr wat een frisse ochtend maar wat een heerlijk weertje om te wandelen. Waar ze normaal in de plassen springen, probeerden we nu wat er gebeurde op het gladde ijs.

12/7/2023, 8:45:16 PM

Gelukkig kreeg ik mijn laars weer aan dus konden we om 8 uur weer op pad om een klein rondje te maken. Wat was het heerlijk wandel weer. Terwijl de rest sliep maakte ik met de niet slaper vast het deeg klaar voor de pepernoten.

11/30/2023, 8:07:47 PM

Donderdag speelden we tussen de bomen in het park. En toen kwam er een dame en die zei, achter het verharde pad zit ook nog een paadje waar je langs kunt. Voor de kleintjes hebben we nu dus een nieuw avonturenpad gevonden dicht bij huis.

11/27/2023, 5:50:31 AM

Op het speelveldje bij de school en dan net om het hoekje zodat we de schoolkinderen niet afleiden.

11/25/2023, 4:49:56 AM

Mijn kinderen hadden een studiedag dus Lexi ging gezellig met ons mee. Het was echt weer genieten met de kindjes.

11/24/2023, 1:34:26 PM

Donderdagmiddag hadden we een heerlijke wandeling naar school. Want er was een presentatiemarkt waar ouders mochten komen kijken en natuurlijk als het kan combineren met mijn werk, wil ik daar natuurlijk bij zijn voor mijn kinderen. De kleintjes hebben zich voorbeeldig gedragen. Zelfs de kindjes die hun papa en mama zagen deden het super. Onderweg aan ze uitgelegd dat papa en mama ook op school zouden zijn, maar ze weer met mij mee gingen. Want zij moesten werken en wij gingen nog een broodje eten en een slaapje doen. Trots op mijn dochter en trots op de 4 kleintjes die mee waren.

11/19/2023, 7:23:24 AM

Landelijk genieten!

11/17/2023, 9:01:29 AM

11/17/2023, 8:56:43 AM

11/17/2023, 8:54:04 AM

Wat een heerlijke wandeling weer. Het was maar een klein stukje van ongeveer een kilometer. Maar toch zo'n 1.5 uur onderweg geweest door alle avonturen die we hebben beleefd.

11/16/2023, 5:19:35 AM

Een kort tripje naar de speeltuin. Door koude natte handjes was het na 1,5 uur wel klaar buiten. Maar ook binnen vermaken wij ons prima.

11/12/2023, 8:08:50 PM

Lekker wandelen en spelen in het bos. 1 van de kinderen wilde dingen uit het bos verzamelen om te schilderen, dus hadden we gelijk een leuke activiteit voor in de middag. Lekker kliederen met verf en herfst schatten zonder doel, gewoon doen, ontdekken en ervaren.

11/11/2023, 4:59:31 AM

Dinsdag bleven we lekker bij huis. Mede omdat ik mijzelf niet helemaal fit voelde. Maar de kinderen vonden het allemaal helemaal prima en waren druk met zand en water in de weer.

11/9/2023, 5:20:11 AM

Heerlijke start van de week 💚

11/6/2023, 9:48:37 PM

Vrijdag gingen we even langs de koeien en aten daar op het bankje lekker ons fruit op.

11/6/2023, 4:00:34 AM

De Deventer schaapskudde was weer in het park en konden we gezellig bijvde schapen kijken. Daarna zijn we verder gewandeld naar de speeltuin. We vonden een tak met blaadjes die mooi wapperde in wind die nog flink zijn best deed deze ochtend.

11/4/2023, 5:42:35 PM

Lekker op de speeltuin klimmen en glijden, rennen en springen. We zagen ook een paar prachtige paddenstoelen waaronder de rode met witte stippen.

11/3/2023, 9:37:57 AM

Wat hebben we weer genoten.

11/3/2023, 4:14:12 AM

Stampen in de plassen, één van onze favoriete bezigheden in de herfst.

10/20/2023, 8:04:41 AM

De eerste 4 laarzen zijn binnen! Deze winter wil ik voor alle kindjes warme thermolaarzen aanschaffen zodat we warme voeten houden bij onze buitenavonturen.

10/19/2023, 5:55:10 AM

Gewoon lekker wandelen, vaak gaan we op pad zonder doel of maken we een lekkere wandeling voordat we een boodschapje doen.

10/18/2023, 7:21:52 PM

Een lekkere boswandeling en de kleinste van het stel ging heerlijk op ontdekkingsreis.

10/17/2023, 11:57:03 AM

Weer een heerlijke week met leuke buitenavonturen.

10/15/2023, 11:35:38 AM

☀️Hello sunshine! De Renkumse heide op een mooie herfstochtend in oktober. 📸 Prachtig vastgelegd door @anita_naturebeauty. Fijne dag allemaal!🍁 • • Heb jij ook een mooie herfstfoto gemaakt in onze gemeente? Tag ons @gemeenterenkum • • #herfst #oktober #ochtendzonnetje #goedbeginvandedag #renkumseheide #gemeenterenkum #renkum #visitrenkum

10/4/2023, 8:50:11 AM

Weer zo'n prachtige ochtend! Geweldig weer om er eens op uit te trekken vandaag. Vanmorgen al vroeg het genoegen om een gezellige vriendengroep met gezamenlijke hobby (hun prachtige 4x4 wagens) te mogen ontvangen met een kop koffie en wat lekkers. Natuurlijk ook nog een extraatje omdat het @weekendvandeklant is! #4x4 #4x4offroad #morningcoffee #goedemorgen #thegemborees #weekendvandeklant #2370 #indekempen #kanaaldesselschoten #ochtendzonnetje