gezgelsen images

Discover Best gezgelsen Images of World

#food #travel #sports #news #may #wednesday

“İnsan önce kendisini yaşamayı öğrenmeli, ondan sonra başkalarını kınamaya kalkışmalıdır!” 🍀Yeraltından Notlar . . . . . . . . #photography #photographer #photoshoot #photographylovers #naturephotography #nature #camp #camping #camping#campvibes #kamp #kampingtürkiye #goturkey #kampyeri #gezgelsen #gezgor

4/24/2024, 8:08:11 AM

23 Nisan Ulusal egemenlik ve çocuk bayramımız kutlu olsun 🇹🇷🇹🇷🇹🇷 Bugün çocukları da alıp mis gibi bir bahar havasında yapalım dedik kahvaltılarımızı. Ailecek çok güzel bir kahvaltı yaptık. Bu arada bizim pişiler meşhur oldu.Taliplisi çok😉 Buyrun herkesi pişiye bekleriz dostlar😀👍

4/23/2024, 5:49:36 PM

Bu bayram dostlarla beraber Karboğazında kamptaydık. Telefonlar çekmiyordu. Hava bir yağdı bir açtı… Hep beraber harika sofralar hazırladık. Miss gibi doğada yürüyüşler yaptık… Ee daha ne olsun…😉 İyi ki varsınız dostlar🏕️🌿 . . #karavan #vanlife #karavandahayatvar #karavanahayat #travel #Moodygrams #caravan #kamp #camp #caravanlife #nature #çekmekaravan #karavanahayatı #travel #karavanyaşamı #doğa #caravan #kamp #camp #caravanlife #caravanliving #karavanyapımı #karavangünlükleri #kampyeri #gezi #seyahat #gezgin #gezgelsen #gezgingrup #doğadakiinsan

4/14/2024, 4:25:26 PM

Bu hafta sonu karavancı dostlarla birlikte çok güzel bir yerde buluştuk. Ormanın içinde çok güzel yürüyüş rotaları olan bir yer. Adana Yörük Ormanındayız… Sarıçam Belediyesi buraya güzel bir Karavan Parkta yapıyor. Henüz açılışı yapılmamış ama biz çekimlerini yaptık. Çok yakında YouTube sayfamızda👍 #karavan #vanlife #karavandahayatvar #karavanahayat #travel #Moodygrams #caravan #kamp #camp #caravanlife #nature #çekmekaravan #karavanahayatı #travel #karavanyaşamı #doğa #caravan #kamp #camp #caravanlife #caravanliving #karavanyapımı #karavangünlükleri #kampyeri #gezi #seyahat #gezgin #gezgelsen #gezgingrup #doğadakiinsan

2/24/2024, 12:22:58 PM

Arkadaşlar beni Marmaris'e ışınlar misiniz ? 😍 (Arşive düşüldü yine ) . . . . #gezgelsen #gezginkadinlar #marmaris #benimdünyam #benimmevsimimyaz #canımege #pusulasızgezginler #fyp

2/23/2024, 10:16:10 AM

Roma’ya sabah çok erken geldik. Henüz hava aydınlanmamıştı. Metro açılır açılmaz metroya binerek Kolezyum durağı olan Colosseo ‘ya geldik. Metrodan yukarı çıkar çıkmaz tüm heybeti ile Kolezyum karşıladı bizi. Kapıdan çıkar çıkmaz karşımda göreceğimi düşünmemiştim. O kadar heybetli ki…Etrafında herhangi bir duvar yok. Direk yolun kenarında. Sanırım gecenin karanlığında gözümü Kolezyumdan ayırmadan 3 tur attım etrafında. İki polis vardı sadece. Onlarda araçlarının içinde nöbet tutuyorlardı. Şöyle bir baktılar bize “Sabahın kör karanlığında ne işiniz var burada” bakışıydı bu😀 Ama bilmiyorlar ki biz günlerdir bu anı bekliyoruz…Sonra sabahın ayazında üşüyoruz ve biraz havanın aydınlanmasını beklemek için tekrar metroya sığınıyoruz. Hava biraz aydınlanınca tekrar çıkıp geziyoruz Kolezyum ‘u. Böylece hem gündüz hem de gece aydınlatılmış halini görüyoruz canlı gözlerle❤️ . . . #karavan #vanlife #karavandahayatvar #karavanahayat #travel #Moodygrams #caravan #kamp #camp #caravanlife #nature #çekmekaravan #karavanahayatı #travel #karavanyaşamı #doğa #caravan #kamp #camp #caravanlife #caravanliving #karavanyapımı #karavangünlükleri #kampyeri #gezi #seyahat #gezgin #gezgelsen #gezgingrup #doğadakiinsan #italy🇮🇹 #italia #roma #kolezyum #colosseo . .

2/13/2024, 5:24:48 PM

Kızıl şehir Bologna… İtalya seyahatimizin ilk durağı Bolonyaydı.Biz sevdik. Küçük,şirin tam bir İtalyan şehri Bolonya. Bu şehri gezmek için bir gün yeterli. Şehir merkezini kolaylıkla bir iki saat içinde gezebiliyorsunuz. Şimdi sırada Venedik var. Doğrusu Venedik için çok heyecanlıyız. Bekle bizi Venedik biz geliyoruuuuzzz 😀 . . . . . #karavan #vanlife #karavandahayatvar #karavanahayat #travel #Moodygrams #caravan #kamp #camp #caravanlife #nature #çekmekaravan #karavanahayatı #travel #karavanyaşamı #doğa #caravan #kamp #camp #caravanlife #caravanliving #karavanyapımı #karavangünlükleri #kampyeri #gezi #seyahat #gezgin #gezgelsen #gezgingrup #doğadakiinsan #italya #italy🇮🇹 #italia

2/11/2024, 10:32:01 AM

Unutulmaz Mardin gezimiz 😇 📷📸 #mardin #mardingezi #yorum #instegram #çiçek #kilise #turkey #keşfet #gezgin #manzara #huwaeip40pro #aniyakala #naturelife #like4likes #youtube #instagram #likeforlikes #anilarisakla #turkobjektif #naturegood #kadrajimdan #naturelovers #kadrajturkiye #photography #zamanıdurdur #objektifimden #fotografhanem #fotografheryerde #severekcekiyoruz #gezgelsen @gezturkiye @dogaicincal @gencgezginler @karadenizdene @interrailturkiye @rotasizgezginler @turkiyeningezginler @turkiyedegeziyorum @dogadan_bildiriyorum

1/19/2024, 6:35:21 PM

✨ Balıklıgöl ✨ 📷📸 #urfa #balıklıgöl #yorum #instegram #çiçek #gezelimgörelim #turkey #keşfet #gezgin #manzara #huwaeip40pro #aniyakala #naturelife #like4likes #youtube #instagram #likeforlikes #anilarisakla #turkobjektif #naturegood #kadrajimdan #naturelovers #kadrajturkiye #photography #zamanıdurdur #objektifimden #fotografhanem #fotografheryerde #severekcekiyoruz #gezgelsen @gezturkiye @dogaicincal @gencgezginler @karadenizdene @interrailturkiye @rotasizgezginler @turkiyeningezginler @turkiyedegeziyorum @dogadan_bildiriyorum

12/27/2023, 9:00:50 AM

#🐕‍🦺 #❄️☃️ #🥶🥶🥶 #anadolugram #karadenizin #karadenizliyiz #doga #doğasever #gezgelsen #

12/25/2023, 9:58:24 AM

Gece ile gündüz arasında postacıyız Kendi ömrümüzün.. İçimizde yazdığımız mektupları taşırız Adresi belli olmayan umutlara.. Hepimiz masa üstünde boynu bükük kalmış, Birer kağıt kalemiz aslında.. En çok da SUSTUKLARIMIZLA... ✔ İyi Akşamlar ⭐🌙🌠 ✨✨✨✨✨✨✨✨ #karadağ #montenegro #photooftheweek #photogtaphylovers #manzaram #travelturkey #gezgelsen #fotografia #geziyoruz #kadraj #fotoğrafvakti #gezelimgörelim #kendiçekimim #traveler #gezgin #bugününkaresi #yeniyerlerkeşfetmek lazım #mobilphotogtaphy #türkiye

12/20/2023, 5:51:52 PM

📌 İstiklal Caddesi, 📅 1910/ 2023 ____☘💜☘ ☘ ("""`•v•`""") ☘Bu günde #gönlümüzce (""""''""`•💜•`""""""") ☘ #geçmediyse gün ☘ (,,,,,•^•,,,,,) ☘ #Yarısı_bizim ____☘💜☘ #Yarısı_günün ... 🏡💜🏡 M. Cevdet Anday ... 💜 🏡GÜNAYDIN 🤗🏡💜 ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️ #Nostalji #İstanbul 💜 #photooftheweek #photogtaphylovers #manzaram #travelturkey #gezgelsen #fotografia #geziyoruz #kadraj #fotoğrafvakti #gezelimgörelim #kendiçekimim #traveler #gezgin #bugününkaresi #yeniyerlerkeşfetmek lazım #mobilphotogtaphy #türkiye

12/19/2023, 8:45:37 AM

Tarsus Karavan Parktan herkese selamlar🌞

12/16/2023, 12:30:51 PM

Merhabalar 🙂 Kocaeli-Başiskele’de bulunan sevimli bir cafeye uğradım. Sahile 100 metre, yeşilliğin içinde , alıyorsunuz kahvenizi anın tadını çıkartıyorsunuz… Bu arada fotoğraf çekilmeyi unutmayın harika kareler çıkıyor ortaya👍 ⚡️ . . . . . . . . . . . . . . . . #kocaeli #başiskele #başiskelesahil #gezelimgörelim #gezgelsen #gezgin #gezkeyfimgez #kesfet #cyclecoffee #venividivici #gncrksy #roarcamp #kamp #doğa #kamping #camprail #camping #holiday #instagood #instadaily #instamood #photo