greenvelo19 images

Discover Best greenvelo19 Images of World

#food #travel #sports #news #april #monday

19.09 i zrobił się 10 dzień rowerowania. Z Malowej Góry do Janowa Podlaskiego, czyli raptem 32 km. Usprawiedliwia nas jedynie pogoda, która nie sprzyjała. Przed Janowem dopadło nas nawet gradobicie i na nasze szczęście mogliśmy schować się pod zadaszonym przystankiem autobusowym. ☔ Jedyne zdjęcia jakie udało się zrobić, to te z Malowej Góry z samego rana. Później przez deszcz, nie było czego fotografować. A szkoda, bo trasa była całkiem ładna. 🚲 . . . #malowagóra #greenvelo #greenvelo2019 #greenvelo19 #wschodniszlakrowerowy #polska #poland #lovecycling #bikeride #cyclinglife #biketrail #biketime #bikergram #travelover #inspiredtraveller #janówpodlaski #rzeczka #wyprawarowerowa #fahrradreisen #fahrradtour #eastpoland #ostpolen #wschódpolski #weroampoland #placestotravel #pocztowkazpolski #intoTheVelo #explore #travelling #visitpoland

11/6/2019, 9:20:51 PM

17.09 8 dnia zrobiliśmy 41 km i z Okuninki dojechaliśmy do Lisznej. Zrobiło się już zimno i jesień przyłączyła się do naszej dwójki na całego 🍁Po drodze odwiedziliśmy Włodawę, ruiny folwarku w Różance i spróbowaliśmy lodów sławatyckich 🍦 . Trasa przebiegała głównie przy głównej drodze, więc jechało się wygodnie asfaltem. . Spaliśmy na Ranczu w Lisznej (baaardzo polecamy) , niedaleko przejścia granicznego na Białoruś. . Na jednym ze zdjęć widok na jeden z mijanych przez nas MORów 😄 . . . #greenvelo #wanderlust #velo #bike #bikelife #biketrail #biketime #bikergram #travelover #wschodniszlakrowerowy #greenvelo19 #ruiny #różanka #liszna #sławatycze #belarus #białoruś #poland #lovecycling #bikeride #cyclinglife #intoTheVelo #togdziebytuteraz #rowelove #rowerowepodróże #rowerempowschodzie #lubelskie #cerkiew #kościół #theroadismyhome

10/21/2019, 11:03:00 PM

16.09 minął tydzień wyprawy, a my tego dnia dojechaliśmy z Chełma do Okuninki. Rano z powodu zerwanego kabelka u licznika pojechaliśmy do sklepu z zamiarem kupienia całego licznika. Pan w sklepie był jednak na tyle uprzejmy, że po prostu wymienił wadliwą część ❤️ Trasa na powrót zaczęła robić się bardzo ładna. Z tego wszystkiego nie ominęła nas prawie godzinna przerwa przez kapcia. Na szczęście szybko udało się załatać co było do załatania i można było jechać dalej. Z miejsc wartych zobaczenia zaliczyliśmy świetną miejscówkę nad Bugiem w Woli Uhruskiej i Sobibór. Bardzo żałowaliśmy, że budowa muzeum nie została jeszcze ukończona i nie mogliśmy zobaczyć niczego oprócz stacji. Łącznie zrobiliśmy 68 km 💪 Noc spędziliśmy nad jeziorem Białym. Jak się później okazało ostatni raz pod namiotem ze względu na pierwsze wrześniowe chłody ❄ . . . #greenvelo #wschodniszlakrowerowy #chełm #bug #sobibór #polska #poland #lovecycling #bikeride #cyclinglife #wskakujemynarowery #wanderlust #travelover #inspiredtraveller #podrozzolympus #okuninka #jeziorobiałe #lubelskie #wolauhruska #greenvelo19 #fahrradreisen #rowerowelove #togdziebytuteraz #shetravels #travelgram #intoTheVelo #theroadismyhome #naszlaku #rowerempopolsce #wschódpolski

10/18/2019, 4:39:12 PM

15.09 Szósty dzień wyprawy przypadł w niedzielę. Z Kryniczek ruszyliśmy do miasta Chełm i zrobiliśmy 50km. Znów towarzyszył nam wiatr, nie był jednak tak przenikliwie zimny. Tego dnia byliśmy znów nieco zawiedzeni trasą - była znów niezbyt ciekawa. Przez pierwsze 20km brnęliśmy przez piach, pod górę i oczywiście pod wiatr 🌪️ Przed samym Chełmem droga była już elegancka - po prostu jechało się ładną ścieżką rowerową. Jedyny minus, minusik - brakowało MORów. W samym Chełmie zobaczyliśmy bazylikę i Górę Zamkową oraz uroczy widok na całe miasto. . Do strat w dniu dzisiejszym należy niestety zaliczyć zerwany kabelek do licznika :c . Namiot przyszło nam rozbić w dość ciekawym miejscu, bo przy MOSiR-ze 😂 . . . #greenvelo #chełm #lubelskie #górazamkowa #bazylika #wanderlust #greenvelo19 #bike #architecture #togdziebytuteraz #travelover #inspiredtraveller #biketime #bikergram #miejscawpolsce #rowerempopolsce #pocztowkazpolski #travelgram #wyzwaniekfs #bikelife #biketrail #szlak #podrozzolympus #wschodniszlakrowerowy #polska #poland #lovecycling #bikeride #cyclinglife #intoTheVelo