intoTheVelo images

Discover Best intoTheVelo Images of World

#food #travel #sports #news #april #monday

21.09, 12 dzień w drodze. Z Homotów dojechaliśmy do Dubicz Cerkiewnych (61 km). Ranek powitał nas mżawką i oblepiającą mgłą. Mimo to w całkiem dobrych humorach dojechaliśmy na Grabarkę. Tego miejsca nikomu przedstawiać nie trzeba ;) Tuż pod górą znajduje się wieś Szumiłówka. I tu należy zrobić pauzę. Znajduje się tam pierwszej klasy FoodTruck „Smaki Podlasia”. W życiu nie jedliśmy lepszej babki ziemniaczanej i zupy maczanki. Do tego właściciel okazał się być przemiłym człowiekiem i sporo nam poopowiadał o okolicy. Co się tyczy samej trasy, nie mogliśmy na nic narzekać. W lasach jechało się bardzo dobrze, a i pod koniec uraczył nas elegancki asfalt. Gdy dojechaliśmy do miejscowości Kleszczele, gdzie na początku planowaliśmy nocleg, okazało się, że wszystkie miejsca są już zajęte. Jakim cudem? Nie wiemy do tej pory. Prawdopodobnie robotnicy upatrzyli sobie akurat te mieścinę jako noclegownię. Wyszło nam to jednak na dobre, bo trafiliśmy do Grabowca, a konkretnie do domku „Pod Gruszą” . Mogliśmy spać pod grubą, puchową pierzyną i ogrzać się – wspomnienia z dzieciństwa wróciły – przy kachloku! Czuliśmy się, jakbyśmy  przenieśli się w czasie. . . #greenvelo #wanderlust #travelover #inspiredtraveller #togdziebytuteraz #zostanwdomu #greenvelo2019 #relacjazwyprawy #biketrail #naszlaku #wschodniszlakrowerowy #podlasie #podlaskie #cyclinglife #rowerempopolsce #rowerowelove #Grabarka #Grabowiec #Szumiłówka #ostojaszumiłówka #smakipodlasia #miejscawpolsce #pocztowkazpolski #podgruszą #podlaskidom #architektura #zwiedzamypolske #podrozemaleiduze #travelgram #intoTheVelo

4/1/2020, 4:09:37 PM

20.09 i 11 dzień wyjazdu. Trasa: Janów Podlaski – Homoty (41 km). Tego dnia widzieliśmy bardzo dużo przestrzeni, piaskowych ścieżek i jeszcze więcej lasu. Udało nam się również (w ostatniej chwili) załapać na przeprawę tratwą, z której nie mamy ani jednego zdjęcia. Woleliśmy cieszyć się przez chwilkę widokiem, a nie szarpać się z telefonem, by zrobić pewnie i tak, nie oddające tego zdjęcie. Teraz, gdy tak po pół roku wspominam ten dzień, chyba najbardziej tęsknię za przestrzenią, za jakimś takim spokojem, za sarną przebiegającą obok. Jedyne czego mi nie brakuje, to zapadającego się w piasku roweru. Za tym, to nie zatęsknię nigdy. . . . #greenvelo #wschodniszlakrowerowy #podlasie #podlaskie #wskakujemynarowery #leśnyweekend #shetravels #travelgram #theroadismyhome #travelover #inspiredtraveller #polskanaweekend #miejscawpolsce #rowelover #bikelover #intothewild #pocztowkazpolski #podrozemaleiduze #placestotravel #greenvelo2019 #wanderlust #velo #togdziebytuteraz #bikelife #mikrowyprawy #laswnas #relacjazwyprawy #biketrail #naszlaku #intoTheVelo

3/29/2020, 12:37:14 PM

19.09 i zrobił się 10 dzień rowerowania. Z Malowej Góry do Janowa Podlaskiego, czyli raptem 32 km. Usprawiedliwia nas jedynie pogoda, która nie sprzyjała. Przed Janowem dopadło nas nawet gradobicie i na nasze szczęście mogliśmy schować się pod zadaszonym przystankiem autobusowym. ☔ Jedyne zdjęcia jakie udało się zrobić, to te z Malowej Góry z samego rana. Później przez deszcz, nie było czego fotografować. A szkoda, bo trasa była całkiem ładna. 🚲 . . . #malowagóra #greenvelo #greenvelo2019 #greenvelo19 #wschodniszlakrowerowy #polska #poland #lovecycling #bikeride #cyclinglife #biketrail #biketime #bikergram #travelover #inspiredtraveller #janówpodlaski #rzeczka #wyprawarowerowa #fahrradreisen #fahrradtour #eastpoland #ostpolen #wschódpolski #weroampoland #placestotravel #pocztowkazpolski #intoTheVelo #explore #travelling #visitpoland

11/6/2019, 9:20:51 PM

18.09 Trasa od Lisznej do Malowej Góry. 62, km w straszliwym wietrze i na ostatnich 10 kilometrach - deszczu. Mieliśmy nocować pod namiotem, ale tak zmokliśmy i przemarzliśmy, że szybko porzuciliśmy ten pomysł. Po drodze zatrzymaliśmy się na dłużej w Kodniu, gdzie mieści się bazylika mniejsza, a w niej (cudowny) obraz Maryji z Dzieciątkiem. Według legendy został namalowany przez św. Augustyna. Udało nam się też dojść pod samą granicę z Białorusią🇧🇾 Zobaczyliśmy również sanktuarium Unitów Podlaskich i tzw. drzewo wotywne, które niezmiernie mnie urzekło. Podsumowując droga urokliwa (nie wliczając drogi 816, po której auta momentami fruwały i wyprzedzały na żyletkę), ale wszechobecny wiatr dał się mocno we znaki. . . . #greenvelo #wanderlust #velo #bike #bikelife #biketrail #biketime #bikergram #naszlaku #wyprawarowerowa #kodeń #rowerempopolsce #rowerowelove #rowerempowschodzie #liszna #malowagóra #bug #granica #białoruś #belarus #wyzwaniekfs #miejscawpolsce #pocztowkazpolski #drzewowotywne #podrozemaleiduze #unici #sanktuariumunitowpodlaskich #togdziebytuteraz #greenvelo2019 #intoTheVelo

10/29/2019, 7:26:50 AM

17.09 8 dnia zrobiliśmy 41 km i z Okuninki dojechaliśmy do Lisznej. Zrobiło się już zimno i jesień przyłączyła się do naszej dwójki na całego 🍁Po drodze odwiedziliśmy Włodawę, ruiny folwarku w Różance i spróbowaliśmy lodów sławatyckich 🍦 . Trasa przebiegała głównie przy głównej drodze, więc jechało się wygodnie asfaltem. . Spaliśmy na Ranczu w Lisznej (baaardzo polecamy) , niedaleko przejścia granicznego na Białoruś. . Na jednym ze zdjęć widok na jeden z mijanych przez nas MORów 😄 . . . #greenvelo #wanderlust #velo #bike #bikelife #biketrail #biketime #bikergram #travelover #wschodniszlakrowerowy #greenvelo19 #ruiny #różanka #liszna #sławatycze #belarus #białoruś #poland #lovecycling #bikeride #cyclinglife #intoTheVelo #togdziebytuteraz #rowelove #rowerowepodróże #rowerempowschodzie #lubelskie #cerkiew #kościół #theroadismyhome

10/21/2019, 11:03:00 PM

16.09 minął tydzień wyprawy, a my tego dnia dojechaliśmy z Chełma do Okuninki. Rano z powodu zerwanego kabelka u licznika pojechaliśmy do sklepu z zamiarem kupienia całego licznika. Pan w sklepie był jednak na tyle uprzejmy, że po prostu wymienił wadliwą część ❤️ Trasa na powrót zaczęła robić się bardzo ładna. Z tego wszystkiego nie ominęła nas prawie godzinna przerwa przez kapcia. Na szczęście szybko udało się załatać co było do załatania i można było jechać dalej. Z miejsc wartych zobaczenia zaliczyliśmy świetną miejscówkę nad Bugiem w Woli Uhruskiej i Sobibór. Bardzo żałowaliśmy, że budowa muzeum nie została jeszcze ukończona i nie mogliśmy zobaczyć niczego oprócz stacji. Łącznie zrobiliśmy 68 km 💪 Noc spędziliśmy nad jeziorem Białym. Jak się później okazało ostatni raz pod namiotem ze względu na pierwsze wrześniowe chłody ❄ . . . #greenvelo #wschodniszlakrowerowy #chełm #bug #sobibór #polska #poland #lovecycling #bikeride #cyclinglife #wskakujemynarowery #wanderlust #travelover #inspiredtraveller #podrozzolympus #okuninka #jeziorobiałe #lubelskie #wolauhruska #greenvelo19 #fahrradreisen #rowerowelove #togdziebytuteraz #shetravels #travelgram #intoTheVelo #theroadismyhome #naszlaku #rowerempopolsce #wschódpolski

10/18/2019, 4:39:12 PM

15.09 Szósty dzień wyprawy przypadł w niedzielę. Z Kryniczek ruszyliśmy do miasta Chełm i zrobiliśmy 50km. Znów towarzyszył nam wiatr, nie był jednak tak przenikliwie zimny. Tego dnia byliśmy znów nieco zawiedzeni trasą - była znów niezbyt ciekawa. Przez pierwsze 20km brnęliśmy przez piach, pod górę i oczywiście pod wiatr 🌪️ Przed samym Chełmem droga była już elegancka - po prostu jechało się ładną ścieżką rowerową. Jedyny minus, minusik - brakowało MORów. W samym Chełmie zobaczyliśmy bazylikę i Górę Zamkową oraz uroczy widok na całe miasto. . Do strat w dniu dzisiejszym należy niestety zaliczyć zerwany kabelek do licznika :c . Namiot przyszło nam rozbić w dość ciekawym miejscu, bo przy MOSiR-ze 😂 . . . #greenvelo #chełm #lubelskie #górazamkowa #bazylika #wanderlust #greenvelo19 #bike #architecture #togdziebytuteraz #travelover #inspiredtraveller #biketime #bikergram #miejscawpolsce #rowerempopolsce #pocztowkazpolski #travelgram #wyzwaniekfs #bikelife #biketrail #szlak #podrozzolympus #wschodniszlakrowerowy #polska #poland #lovecycling #bikeride #cyclinglife #intoTheVelo

10/14/2019, 9:01:18 AM

14.09 piąty dzionek po wschodnim szlaku rowerowym - od Zwierzyńca do Kryniczek (59 km i 4 godziny jazdy). Od rana niezłomnym towarzyszem był wiatr. Wszechobecny, zimny wiatr. W połączeniu z dość znacznymi gdzieniegdzie pojazdami stanowili niezły duet. Trasa nie była wyjątkowo ciekawa - jakieś zwykłe drogi, jednym słowem nuda. Dopiero na ostatnich 10 - 15 km zaczęło się robić naprawdę ładnie. Już w drodze na nocleg nie posluchaliśmy wskazówek, by jechać główną drogą, tylko wybraliśmy drogę rowerową. Czyli pola, lasy, łąki i piach. Dużo piachu. Na tyle, że nawet łańcuch się zbuntował i spadł. Na szczęście nocleg oslodził nam wszystko. Domek - jakby prosto z gór - był cudny. A w połączeniu z zachodem słońca i piciem gorącej czekolady stworzył niezapomniany obrazek 😍 . . . #greenvelo #zwierzyniec #kryniczki #roztocze #domek #lubelskie #burdanówka #wanderlust #camino #velo #bike #bikelife #biketrail #szlak #view #nawsinajlepiej #togdziebytuteraz #travelover #wschodniszlakrowerowy #polska #poland #lovecycling #bikeride #cyclinglife  #explore #wandering #podrozzolympus #slowtravel #justtravel #intoTheVelo

10/4/2019, 4:04:20 PM

13.09 Z Suśca do Zwierzyńca, czyli czwarty dzień wyprawy po #greenvelo. Dziś było jeszcze spokojniej niż zwykle - 39,61 km. Po drodze zobaczyliśmy kamieniołom, a w Józefowie źródło rzeki Niepryszki. Przejechaliśmy również cudny Roztoczański Park Narodowy i nocowaliśmy tuż u jego bram na kempingu "Echo" 😉. Pogoda również dopisywała przez cały dzień, a wieczorem mogliśmy przy dźwiękach koncertu oglądać pełnię 🌕 Z innych zdarzeń to skończył się nam gaz w kartuszu, który miał nam posłużyć (według naszych jakże świetnych obliczeń) jeszcze przez co najmniej kilka dni 😂na szczęście w zapasie był jeszcze jeden świeżutki pojemnik. . . . #jozefow #roztoczanskiparknarodowy #zwierzyniec #kamieniołom #niepryszka #lubelskie #roztocze #roztoczenationalpark #wanderlust #kempingecho #bikelife #biketrail  #wschodniszlakrowerowy #szlakrowerowy #lovecycling #cyclinglife #slowtravel #livetotravel #placestogo #leśnyweekend #shetravels #travelgram #wyzwaniekfs #togdziebytuteraz #travelover #inspiredtraveller #biketime #bikergram #intoTheVelo

9/28/2019, 4:09:57 PM

12.09 Trzeci dzień wyprawy. Od Radruża ruszyliśmy do Suśca, odległego o 49,84 km. Po drodze minęliśmy urokliwy pałac Łosiów w Narolu. Przy okazji pożegnaliśmy się z województwem podkarpackim i zawitaliśmy na lubelszczyznę 🌱 Jechaliśmy przez cudowne lasy sosnowe, które osłodziły nam liczne podjazdy. Z namiotem rozbiliśmy się nad tzw "Morskim Okiem" na kempingu 😊 . . . #greenvelo #wanderlust #travelover #inspiredtraveller #susiec #wschodniszlakrowerowy #polska #poland #lovecycling #cyclinglife #narol #pałacłosiów #jezioro #architecture #polskiepałace #togdziebytuteraz #wyzwaniekfs #miejscawpolsce #bikelife #biketime #bikergram #roztocze #natureadventures #worldtravelguide #podkarpackie #lubelskie #naszlaku #wyprawarowerowa #greenvelo2019 #intoTheVelo

9/18/2019, 9:37:58 AM

11.09 Drugi dzień wyprawy Dziś ruszyliśmy ze Stubna do Radruża. Trasa cudowna - kilometry same przybywały. Łącznie udało się zrobić prawie 73 kilometry . Po drodze minęliśmy Chotyniec z drewnianą cerkwią - jedną z kilku, która jest wpisana na listę UNESCO. Nie mogliśmy sobie odpuścić też kawki ☕ chyba jesteśmy już uzależnieni 😅 Co do noclegu: spotkaliśmy cudownych ludzi, którzy pozwolili nam rozbić namiot przy budynku gminy tuż obok zabytkowej cerkwi w Radrużu. Byliśmy 500 metrów od granicy z Ukrainą, więc odwiedził nas również miły pan ze straży granicznej, by uciąć sobie z nami krótką pogawędkę ;) Opowiedział, że mają dość duży problem z turystami, którzy przechodzą przez ogrodzony teren, by zrobić sobie zdjęcie ze słupkiem granicznym 🤔 . . Dla sprostowania - nadal jesteśmy w trasie. Chcemy jednak cieszyć się podróżą i przez to zdjęcia wrzucane są z takim opóznieniem :) . . . #greenvelo #wanderlust #velo #togdziebytuteraz #bikelife #biketrail #naszlaku #wschodniszlakrowerowy #polska #poland #lovecycling #cyclinglife #podkarpackie #cerkiew #unesco #greenvelo2019 #relacjazwyprawy #granica #ukraina #pocztowkazpolski #weroampoland #placestotravel #wyzwaniekfs #miejscawpolsce #wyprawarowerowa #stubno #chotyniec #radruż #travelover #intoTheVelo

9/17/2019, 10:06:53 AM

10.09.2019 Pierwszy dzień wyprawy po #greenvelo od Przemyśla do Białegostoku. Nocnym pociągiem ruszyliśmy z Gliwic do Przemyśla. W pociągu na szczęście było mało ludzi i jeszcze mniej rowerów, więc obyło się bez zbędnych przepychanek. Ze względu na brak snu w nocy, nie zrobiliśmy wielu kilometrów - niecałe 34. Sam Przemyśl był uroczy, ale nie zrobił na nas wrażenia "wow". Sama trasa bardzo ładna, idealna na pierwszy rozruch. Na nocleg zatrzymaliśmy się w Weresiówce przy stadninie koni. . . . #przemyśl #stubno #weresiówka #wschodniszlakrowerowy #polska #poland #lovecycling #cyclinglife #folkgreen #miejscawpolsce #pocztowkazpolski #podrozemaleiduze #travelgram #wyzwaniekfs #togdziebytuteraz #wanderlust #krossbikes #gliwice #earthlandscape #river #greenvelo2019 #podkarpackie #stadninakoni #travelover #inspiredtraveller #travelgram #dworzec #traveldiary #cycling #intoTheVelo

9/15/2019, 9:14:27 PM

Wakacje we wrześniu 🚲 Jeden z plusów bycia studentem 😊 na plaży pustki, zero tłumów. Można powiedzieć, że ma się prywatną plażę 😄 jak podróżować po Polsce to tylko poza sezonem 🌱 . . Teraz kilka dni odpoczynku nad morzem, a za niedługo #greenvelo i 3 rowerowe tygodnie 😍 . . . #wisełka #morzebałtyckie #balticsea #wanderlust #mewa #travelover #inspiredtraveller #polskanaweekend #miejscawpolsce #pocztowkazpolski #podrozemaleiduze #travelgram #shetravels #wakacjekfs #wyzwaniekfs #worldtravelguide #wrzesień #september #studentslife #studenckiezycie #student #wakacjewewrześniu #jesień #intoTheVelo #explore #wandering #earthlandscape #slowtravel #justtravel

9/3/2019, 7:46:49 PM

Tydzień temu w Pławniowicach odbył się koncert w ramach Pałacowego Lata Muzycznego ♪ cudnie było posłuchać muzyki z lat 50,60 i 70 ♥️ . . . #pławniowice #pałac #pałacowelatomuzyczne #pałacballestremów #koncert #zespółchrząszcze #lata50 #lata60 #lata70 #pałacwpławniowicach #śląsk #architecture #polskiepałace #togdziebytuteraz #wakacjekfs #polska #poland #polskanaweekend #miejscawpolsce #pocztowkazpolski #podrozemaleiduze #travelgram #wanderlust #concert #architektura #retromusic #slaskieinspiruje #slaskietravel #odkryjslaskie #intoTheVelo

8/18/2019, 3:31:29 PM

4 z 4 dni w Gorcach, a tak naprawdę to już w Pieninach. Będąc tak blisko nie mogliśmy odmówić sobie wizyty w Pienińskim Parku Narodowym. Turystów było jak na lekarstwo, bo zbliżała się niewielka burza i... ogromna ulewa, która jednak złapała nas dopiero po zejściu z Sokolicy. Wyjechać nie było już tak łatwo jak przyjechać, bo utkneliśmy na prawie dwie godziny w korku 😂 nagle z 3 godzin jazdy, zrobiło się 6 🙃 mimo wszystko było warto i na pewno jeszcze raz odwiedzimy Pieniny, tym razem na nieco dłużej ♥ . . . #dunajec #pieniny #pieninskiparknarodowy #sosnareliktowa #sokolica #wanderlust #polishmountains #przyroda #mountains #mountainlovers #gorce #ilovemountains #hikers #landscapecaptures #weroampoland #placestotravel #pocztowkazpolski #wandering #explore #climbing #pieknemiejsca #natureadventures #worldtravelguide #trail #travellikeagirl #naszlaku #wakacjekfs #wyzwaniekfs #miejscawpolsce #intoTheVelo

8/12/2019, 10:03:02 PM

3 z 4 dni w Gorcach. Lubań w towarzystwie słonecznej pogody został zaliczony 💪 Mimo autobusu, który nie przyjechał, chmary much na każdym kroku i deszczu, który nas złapał w drodze powrotnej TO i tak dzień zaliczył się do tych udanych 😊 . . . #gorce #lubań #czorsztyn #ochotnicadolna #naszlaku #onthetrail #polishmountains #wanderlust #gowildandslow #seekmoments #travellikeagirl #gorczanskiparknarodowy #gowander #theroadismyhome #travelover #inspiredtraveller #polskanaweekend #mountainlovers #podrozemaleiduze #ilovemountains #hikers #landscapecaptures #placestotravel #flowerdays #wyzwaniekfs #worldtravelguide #naszlaku #wakacjekfs #miejscawpolsce #intoTheVelo

8/6/2019, 6:48:11 AM

2 z 4 dni w Gorcach. Żeby nieco odpocząć wyruszyliśmy na szlak edukacyjny i jak zwykle źle zaczęliśmy - od tyłu i w dodatku nie tą drogą co trzeba było, przez co zaliczyliśmy na dzień dobry piękne podejście 😂 po drodze minęliśmy punkt widokowy, z którego widać Tatry. Te jednak nie chciały zbytnio współpracować i z uporem muła chowały się za chmurami ☁ . . . #gorce #gorczanskiparknarodowy #Tatry #magurki #kurnytowakoliba #góry #polskajestpiekna #ninjamisja #nature #view #widoki #naszlaku #wakacjekfs #tatramountains #miejscawpolsce #mountainlovers #ilovemountains #hikers #landscapecaptures #placestotravel #mountains #wandering #explore #climbing #worldtravelguide #trail #travellikeagirl #polishmountains #wanderlust #intoTheVelo

7/30/2019, 8:37:04 AM

Tylu powalonych drzew na szlakach nie widziałam już dawno 🙊 zdjęcia nie oddają tej ilości 🙈 Jestem ciekawa, czy w innych miejscach było podobnie🤔 . . . #majówka #beskidżywiecki #las #drzewa #naszlaku #torprzeszkód #góry #polska #poland #nature #view #green #trees #forest #trail #mountains #explore #placesilove #wanderlust #polishmountains #przyroda #urlop #gory #mountainlovers #krajobraz #ilovemountains #hikers #landscapecaptures #pocztowkazpolski #intoTheVelo

5/9/2019, 5:56:12 PM

W drodze na Wielką Rycerzową. Pogoda mimo zapowiadanego deszczu dopisała ☀oczywiście tradycją jest, że podczas każdej wycieczki się zabłądzi. Tym razem wylądowaliśmy w samym środku rezerwatu 🙊 jak do tego doszło nie wiem do tej pory 😂 zdjęcie z momentu wyjścia z nowo wytyczonej trasy 😅 . . . #majówka #wielkarycerzowa #rycierovahora #beskidżywiecki #las #naszlaku #trees #travel #climbing #forest #takeiteasy #explore #calm #gory #polishmountains #pocztowkazpolski #landscapecaptures #mountainlovers #krajobraz #ilovemountains #hikers #wanderlust #mountains #góry #polska #poland #nature #view #widoki #intoTheVelo

5/4/2019, 3:55:34 PM

12.07.2018 Jezioro Serwy przywitało (mimo braku słońca) cudownymi widokami 🌱 #greenvelo #jezioro #serwy #travel #wanderlust #velo #bike #bikelife #biketrail #szlak #view #wschodniszlakrowerowy #polska #poland #lake #wskakujemynarowery #makeyourride #rusz4litery #intoTheVelo

3/18/2019, 7:39:40 PM

11.07.2018 Odpoczynek nad jeziorem Necko w Augustowie 💚☀️ #greenvelo #augustów #necko #travel #wanderlust #velo #bike #bikelife #biketrail #szlak #view #wschodniszlakrowerowy #lake #polska #poland #jezioro #wskakujemynarowery #makeyourride #rusz4litery @greenvelo @greenvelopl #intoTheVelo

3/15/2019, 6:18:48 PM

08.07.2018 Nowy, puszysty kompan 😻 dzielnie towarzyszył nam podczas szykowania obiadu. Na zdjęciu nie widać, ale miał jedno oko niebieskie, a drugie żółte 👀 . . . #greenvelo #wanderlust #velo #bike #bikelife #biketrail #fluffycat #cat #szlak #towarzyszpodróży #wschodniszlakrowerowy #polska #poland #heterochromia #iridis #newfluffyfriend #justtravel #travelover #travelfun #borntotravel #totravelistolive #mytraveldiary #slowtravel #gotujzkotem #kotyponadwszystko #dolinabiebrzy #biebrzanskiparknarodowy #wroceń #flerken #intoTheVelo

2/27/2019, 7:48:01 PM

07.07.2018 Pierwszy dzień naszej tygodniowej wyprawy z Łap za Suwałki. Pogoda i humory dopisywały od początku. Pociąg też nie opoźnił się nawet o minutę, więc dotarliśmy tak jak zaplanowaliśmy. I to był nasz ostatni plan, bo dalej to już tylko spontan 😂 . . . #greenvelo #wanderlust #velo #bike #bikelife #biketrail #narew #view #poland #polska #widoki #wschodniszlakrowerowy #szlak #mostnanarwi #landscapecaptures #pocztowkazpolski #cycling #adventure #river #rzeka #naszlaku #łaśtoczyłowo #postcardfrompoland #lovecycling #cyclinglife #travelislove #slowtravel #livetotravel #miejscawpolsce #intoTheVelo