italiamiamore images

Discover Best italiamiamore Images of World

#food #travel #sports #news #may #monday

Dziś dzień lenia, na majówkę nie mam weny na merytorykę - więc zostawię Was z sielskim widokiem drzwi z Matery 🇮🇹 My tymczasem szykujemy się na popołudniowe ognisko :) majówka w Warszawie i u rodziców to najlepsza majówka! Rowery, spotkania ze znajomymi, place zabaw, ognisko. A Wy jak spędzacie czas? Dobrej soboty! #matera #materaitaly #sasso #sassocaveoso #sassobarisano #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

5/4/2024, 11:17:56 AM

Matera. Powiedzieć o niej, że jest piękna, to tak jakby nic nie powiedzieć. Bo jest wiele pięknych miejsc, które widziałam, ale w zupełnie inny sposób. Powiedziałabym, że jest UNIKATOWA. I z jednej strony wydawałoby się, że zna ją chyba każdy, kto kocha podróże do Włoch (szczególnie po ostatniej części Jamesa Bonda, do którego kręcono tu część scen), mimo że jest coraz bardziej popularna, to wciąż pozostaje wiarygodna, prawdziwa, i nie jest jeszcze zadeptana przez turystów. Czytając różne artykuły na blogach przed przyjazdem, w jednym z nich przeczytałam, że to jedno z miejsc, którego turystyka nie zniszczyła, a wręcz pomogła mu się odbudować i rozwinąć. O historii Matery napisano już wiele, więc nie chciałabym się powtarzać. Odwiedźźcie bloga @kierunek_wlochy , aby nie tylko poczytać o historii, ale też zainspirować się planem zwiedzania (Źródło: https://www.kierunekwlochy.pl/matera-sassi-wlochy/). To jedyne tak dobrze zachowane miasto wykute w skale. Matera kiedyś była nazywana hańbą Włoch, do lat 50 ludzie żyli tam w jaskiniach razem ze zwierzętami, nie mieli prądu, bieżącej wody. W latach 60 zostali przymusowo przesiedleni do nowszej części miasta. Dopiero pod koniec lat 80 domy i jaskinie zaczęto dzierżawić i dawać im drugie życie, a od 1993 roku, kiedy Sasso Barisano i Sasso Caveoso wpisano na listę UNESCO, miasto odżyło. Zostawiam Was z kilkoma ujęciami z Sasso Barisano na start i będę wracać z kolejnymi zdjęciami i informacjami :) #matera #materaitaly #sasso #sassocaveoso #sassobarisano #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

5/2/2024, 9:52:21 AM

Kochani, życzę Wam pięknej majóweczki :) dużo słonka, odpoczynku i ładowania baterii życiowych ❤️ Jutro wrzucę coś z Matery, a dziś zostawiam Was z widokiem na piękne pola maków, winnnice i gaje oliwkowe. Ten widok z Apulii na pewno zapamiętam na długo, sielskie okolice Locorotondo 🇮🇹 #apulia #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

5/1/2024, 11:32:42 AM

To dziś popołudniowe dzień dobry z najsłynniejszym kadrem z Polignano a Mare 🇮🇹 Nadmorskie miejscowości, poza Bari, tym razem nikt były w naszym planie i w centrum zainteresowania - planując wyjazd, stwierdziliśmy, że tym razem stawiamy na zwiedzanie "lądu", a na miasta nad morzem przyjdzie czas kolejnym razem, jak przyjedziemy bardziej eksplorować "obcas" Włoch. Jednak w Alberobello było tyle ludzi, że szybko z niego uciekliśmy, a że lot dopiero o 22.00, to pojechaliśmy wzdłuż wybrzeża. Był to dość krótki spacer, podziwianie panoramy, kilka zdjęć, pol godzinki w promieniach słońca na plaży, i kierunek lotnisko. Czy plaza jest warta uwagi? Na pewno jest wyjątkowa. Czy robi wrażenie? Na pewno. I morze ma piękny kolor. Ale czy skradła moje serce? Chyba jednak nie. Z mojej perspektywy nie jest to miasteczko, w którym chciałabym się zatrzymać na dłużej. A spora ilość ludzi na koniec kwietnia dała mi wyobrażenie o tym, co musi się tu dziać w czerwcu-wrzesniu 🙂 Ale uważam, że warto tutaj przyjechać i zobaczyć to miejsce na własne oczy. Natomiast starówka myślę, że może być fajnym.mlejscem na spacery i powłóczenie się bez celu. Może kiedyś wrócę na jeszcze jeden spacer. A Wy byliście w Polignano? Planujecie? A może to nie Wasz klimat? #polignanoamare #apulia #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

4/29/2024, 5:26:06 PM

Искусство ничего не делать ☺️ В этом я профи 😎 #italiamiamore #lagomaggiore

4/27/2024, 11:06:14 PM

Buongiogro z pięknego citta blanca, Locorotondo! 🇮🇹 Bardzo się cieszę, że właśnie tam zdecydowaliśmy się na nocleg, a nawet 2! Myśleliśmy też o Ostuni, ale Locorotondo było dla nas lepszą bazą wypadową na wycieczki (bliżej z Matery, na trasie powrotnej Alberobello, a do Ostuni niecałe pół godziny). To miasteczko to mój numer 2 na liście tego wyjazdu, tuż za Materą. Położone na wzgórzu, mury centro storico tworzą okrąg. Niezwykłe zadbane, czyste. Kocham klimat tych uliczek, które są pełne donic z kwiatami, opuncjami, jukami. Co ciekawe, w Locorotondo nie widziałam prania rozwieszonego nad ulicą! A to taki charakterystyczny południowy widok. Na pewno chciałabym tu wrócić w okresie Bożego Narodzenia, kiedy miasteczko jest przepięknie ozdobione. Jeśli chcecie poczytać o Locorotondo, i zobaczyć jeszcze więcej pięknych zdjęć, koniecznie odwiedzicie bloga @italiapozaszlakiem I @italia_by_natalia - moje ulubione blogi dotyczące Włoch! Namiary na nasze mieszkanko podam w innym poście, bo było naprawdę świetne! I koniecznie zostańcie ze mną, bo jeszcze będzie polecajka kulinarna! 😋 Więcej fotek na stories! #apulia #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

4/27/2024, 1:45:29 PM

Posty będziemy nadrabiać w weekend, tymczasem przesyłam trochę słonka z nadzieją na cieplejszy weekend 🩵 będąc w Ostuni nie mogliśmy sobie odpuścić wycieczki na plażę, widząc taki kolor morza z oddali! Tylko 8 km, a można posłuchać szumu fal. I zostać równo przewianym 😂 skutki czuje do dziś, zmagając się z przeziębieniem 🫣 Jeszcze tylko piątek i weekend! #apulia #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

4/25/2024, 8:30:55 PM

Dziś nasz ostatni dzień i śmieję się, że dziś byliśmy jak typowi instaturyści, którzy wpadają do miasteczka, spacerują, robią kilka zdjęć i jadą dalej 😂 Zaczęliśmy od Alberobello - jednak duża ilość ludzi szybko nas wypłoszyła. A że do lotu do 22.00 mnóstwo czasu, to pojechaliśmy do Monopoli, gdzie poszliśmy na spacer i na lunch. A że jeszcze zostało nam czasu, to po drodze pojechaliśmy do Polignano a Mare 😂 zobaczyć słynną plażę i znów chwilę pospacerować. Nadmorskie miasteczka, poza Bari, nie były w naszym planie ma ten wyjazd, planowaliśmy je na kolejny. Więc na pewno wrócimy, tylko chyba nie tak szybko jak myśleliśmy :) Opowieściami i szczegółami na pewno podzielę się w kolejnych postach. Tymczasem - kierunek lotnisko! ✈️ I mimo że było fantastycznie, już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę Włóczykija Juniora! A na stories kilka kadrów na start :) #alberobello #monopoli #polignanoamare #apulia #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

4/22/2024, 4:26:11 PM

Ostuni. Planując podróż po Apulii, to białe miasteczko było tym, które zawsze chciałam zobaczyć najbardziej (poza Materą, ale to już Bazylika). Czy spełniło moje oczekiwania, czy rozczarowalo? I to, i to. Niewątpliwie jest to piękne miasteczko. Zadbane, białe kamieniczki. Mnóstwo zaułków z roślinami i kwiatami, schody udekorowane donicami. Górzysty teren starego miasta, co daje ciekawa optykę. Mnóstwo restauracji, z klimatycznymi ogródkami. Widok na morze 🩵 Jednak dziś było tak tłoczne, tak inne od tego, czego doświadczyliśmy przez ostatnie dni - że jednak trochę mnie przytłoczyło. Trzeba mieć na uwadze fakt, że dziś niedziela, wiec więcej turystów. Poza tym sporo wycieczek zorganizowanych. W Ostuni łatwo zidentyfikować także ulice handlowej z dużą ilością sklepów, i tak ludzie tłoczą się najbardziej. Ale też w bocznych uliczkach masa ludzi, polująca na ładne ujęcia. Więc chyba gdybym miała wybrać między Ostuni a Locorotondo, w którym się zatrzymaliśmy - to jednak Locorotondo. Niebawem napiszę o nim więcej :) #ostuni #apulia #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

4/21/2024, 11:19:25 PM

Matera - dla mnie miasto pełne zachwytów. Wyjątkowe. Niepowtarzalne. Wielkie WOW. Miasto, które od dawna było na mojej liście od dawna, i cieszę się, że zrealizowałam to marzenie ❤️ Na pewno będę wielokrotne wracać do tego miejsca w relacjach i w postach, poopowiadam nieco o historii i moich refleksjach. A dziś zostawiam mój ulubiony widok z Matery. Z najstarszej części miasta, Sasso Caveoso, na Sasso Barisano. Nie mogłam się nadziwić, że w tej części było najmniej turystów, a to najbardziej fascynujące uliczki. Cisza, spokój. Wspaniały widok. Wpadnijcie na relację wieczorem! #matera #materaitaly #sasso #sassocaveoso #sassobarisano #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

4/20/2024, 4:14:39 PM

Włochy nie zawodzą nigdy... Nawet w deszczu ❤️ Zapraszam na stories, a wpisy nadrobię! Na razie odpoczywam i się zachwycam! 🇮🇹 #bari #bariitaly #baritrip #apulia #apuliatravels #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

4/19/2024, 11:27:14 PM

Znowu zrobiło się zimno... Brrr...🥶 Myślałam, że we Włoszech pogoda będzie nam sprzyjać i będzie już o tej porze cieplutko na południu. A zapowiadają temperatury 12-18 stopni w zależności od miejscowości gdzie będziemy. W Materze to nawet 10 w ciągu dnia.... Chyba wszędzie ochłodzenie! Oby deszcze nas ominęły. Jutro jeszcze 1 dzień pracy, w czwartek już wolne. Odwozimy Włóczykija Juniora do dziadków i wieczorem lecimy! ✈️ Tymczasem trochę włoskich klimatów znad jeziora Como, miejscowość Colico, która odwiedziliśmy przy okazji marcowych nart 💛 #colico #como #lagodicomo #comolake #włochy #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

4/16/2024, 9:50:31 PM

Great museum visit in Turin !! Second biggest Egyptian collection in the world. Worth it ! #turino #turinoitaly #egyptology #egyptemuseum #italianmuseums #italiapersempre #italiamiamore

4/12/2024, 8:48:31 AM

Aiiiiiii o amor 🫶🏾🫶🏾🫶🏾🫶🏾 A Itália é um destino super assertivo para sua lua de mel!! Faça como nossos queridos clientes Carol e Bruno que estão desfrutando de uma excelente gastronomia e muita beleza em Florença. Qual cidade da Itália a você sonha em conhecer?! Peça uma cotação 11-987003936 #renatatourviagens #italiamia #italiamiamore #luademelperfeita #luademeldossonhos #luademel

4/9/2024, 5:28:25 PM

Torino - Giorno 1 #canoli #museoegizio #italiamiamore #citygirl #italianelcuore❤️🇮🇹 #torinotoday

4/4/2024, 9:03:20 PM

Blümchen sprießen, Vögel zwitschern, jetzt ist April - und ich bekomme wieder akute Italiensehnsucht. Wie jedes Jahr um diese Zeitl! Doch diesmal habe ich ein Heilmittel gefunden: »Nostalgia Siciliana«, vor kurzem bei @aufbau_verlage erschienen, ist eine ebenso heitere wie melancholische Geschichte über ein Leben zwischen Sizilien und Berlin. Geschrieben hat den Roman @pattyplex, die ich bisher vor allem durch ihre großartigen Cover kannte (z.B. das zu »Bergleuchten« von @karinseemayer, eins meiner absoluten Lieblingscover). Patrizia di Stefano erzählt in ihrem Debütroman die Geschichte ihrer Familie und vor allem die ihres geliebten und früh verstorbenen Vaters. Dieser kam einst aus dem Süden Italiens ins kalte Berlin, um sein Glück zu machen - erfand dort die Tiefkühlpizza. Ein wundervolles, melancholisches Buch und eine große Liebeserklärung. #nostalgiasiciliana #patriziadistefano #aufbauverlage #buchtipp #buchliebe #italiamiamore #lesenmachtglücklich

4/2/2024, 6:12:27 PM

Dziś kilka słów o Bormio, ale jako o miasteczku. Jego historia siega podobno starożytności (pierwsze wzmianki), ale to w średniowieczu był jego największy rozwój. Bormio jest klimatyczne, szczególnie część starego miasta - które jest naprawdę stare. Znajdziecie tu most z 1590 roku, który wciąż jest otwarty dla ruchu. Kamienne budynki, rzeźbione drzwi, malowidła na ścianach domów. Przy jednym z nich (zdjęcie 2), zaczepiliśmy jakąś panią w ogródku, pytając ją, z którego wieku może być to malowidło. Pytamy: XV wiek? Na co pani: nieee, starsze. Chyba XIII 😂 Dodatkowo typowe dla alpejskich miasteczek wysokie dzwonnice i wspaniały widok na góry. Jeśli lubicie zakupy, sklepów również nie brakuje, jest długa ulica handlowa na starym mieście, sklepy z ubraniami, butami, rękodziełem, kulinarne itd. Jedną z najważniejszych atrakcji turystycznych Bormio są termy, Terme di Bormio, znane już w starożytności i odwiedzane przez przedstawicieli ówczesnej rzymskiej arystokracji. Jeśli jesteście influencerami i lubicie mieć insta foto, to wybierzcie się na Terme Bagni Vecchi. Wpisz je w google, zobaczycie o czym mówię :) Dobrego poniedziałku! @bormio_tourism #bormio #włochy #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

3/25/2024, 10:09:59 AM

Mój czas spędzony w WC jest zawsze ograniczony do minimum... Ale gdybym miała z toalety taki widok jak w Bormio... Mogłabym siedzieć godzinami 😂 #bormio #włochy #italia #italy #italiamiamore #europe #europa #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore

3/22/2024, 6:09:58 PM

Ależ dziś był intensywny dzień... dużo ciekawych rzeczy, ale nadgonię je :) Tymczasem chciałabym opowiedzieć co nieco o Bormio dla tych, którzy zastanawiają się, czy warto przyjechać tu na narty czy deskę? * Ośrodek położony w Alpach, w Lombardii. Na skipassie mamy dostępnych około 50 km tras, w 3 ośrodkach narciarskich: Bormio, Santa Catarina i Cima Piazzi. * Poziom trudności tras - wg mojej oceny nie należą do najłatwiejszych. Głównie czerwone trasy (ale niektóre są naprawdę strome), kilka czarnych, pojedyncze niebieskie. Raczej nie jest to ośrodek dla początkujących. * Po 15 marca zaczyna się średni sezon. My za karnet 4 dniowy zapłaciliśmy 171 euro. * Opłaca się kupować karnet online, ponieważ są niższe ceny. I podobno są to ceny dynamiczne, zniżki są od 5 do 25%! * Karnety 4h i jednodniowe można wykupić na pojedyncze ośrodki, natomiast dwudniowe i dłuższe - obejmują wszystkie trzy ośrodki. Co warte uwagi, dzieci do 8 lat jeżdżą za darmo, co z pewnością jest dobrą informację dla rodzin z dzieciakami ❤️ * Gondola startuje na wysokości 1200 metrów, do poziomu 2000 m, gdzie zaczynają się główne wyciągi. Można wybrać krzesełka, orczyk lub duża kolejkę, która mieści do 50 os i wjeżdża bezpośrednio na szczyt Bormio 3011. * Co do infrastruktury, nie jest ani super nowoczesna, ani bardzo stara. Jednak na niektórych wyciągach widać już ząb czasu. Nie wszystkie krzeselka są kryte, niektóre dość wolne. Duży atut to gastronomia i ilość knajpek, od tych bardziej eleganckich po chaty i bary. Wszędzie dostępne leżaczki * I niewątpliwy aut dla mnie - mała ilość ludzi. Praktycznie nie ma kolejek do wyciągów, podjeżdżasz pod często puste bramki, albo stoisz pół minuty w porywach do 2. I jedziesz! Dla mnie to rewelacja. Nie wiem, jak tu jest w sezonie, ale 2 połowie marca jest wspaniale 😂 ogromny parking jest pusty przez większość dnia. * Niewątpliwy minus - z Polski jest daleko. Ponad 1350 km z Warszawy. I ostatnie 3h trasy są dość męczące, góry, wąskie drogi, tunele, serpentyny. Ciekawa jestem jaki jest Wasz ulubiony ośrodek narciarski? #bormio #bormioski #włochy #italia #italy #italiamiamore #europe #lombardia #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #narty

3/21/2024, 7:05:27 PM

𝓛𝓪 𝓶𝓲𝓪 𝓘𝓽𝓪𝓵𝓲𝓪 🍷 #italiamiamore #italy #wlochy #limonesulgarda #lakegarda #garda #travel #travellover #bw #memories memories garda lake italy włochy travel podróże limone

3/21/2024, 1:15:28 PM

Wszyscy, którzy mnie znają - wiedzą, że niecierpię rano wstawać. Ale będąc na nartach, nastawiam budzik często na wcześniejszą godzinę niż wstaje do pracy na home office 😂 po co? Właśnie po to, żeby pojeździć po takim "sztruksie" ❤️ Dziś pogoda była niesamowita, idealne niebo, słońce... Do tego świetnie przygotowane trasy! Taki urlop lubimy 🇮🇹 Tutaj gdzieś na wysokości 2500 metrów, a w dole Bormio. #bormio #bormioski #włochy #italia #italy #italiamiamore #europe #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore #dolcevita

3/19/2024, 9:34:12 PM

Czym tak naprawdę jest szczęście? Dla każdego z nas to coś innego. I myślę też, że szczęście może mieć przeróżne definicje. Ja sama mogłabym pewnie napisać kilkanaście, a może i kilkadziesiąt definicji szczęścia wg Aleksandry W. Te definicje zawierają zarówno chwile z codziennego życia (jak kubek gorącej herbaty z pomarańczą czy to uczucie, kiedy po całym tygodniu kładziesz się w łóżku z perspektywą nie nastawiania budzika na dzień kolejny) jak i te, których doświadczamy raz na jakiś czas. Moja definicja szczęścia to też NARTY WE WŁOSZECH 🙂 Te dziesiątki czy setki kilometrów tras, w dodatku doskonale przygotowanych... To apfelstrudel i bombardino albo aperol spritz wypity w słońcu...to niesamowite widoki na majestatyczne góry.... Życzę Wam dobrej nocy i łagodnego wejścia w poniedziałek! #włochy #italia #italiamiamore #italy #europe #lombardia #lovetravelling #lovetakingpictures #lovetastinglife #discovereurope #włóczykije_w_trasie #wloczykije_w_trasie #podróżemałeiduże #podróże #travel #travelphotography #travelgram #travelling #instatravel #explore #dolcevita

3/17/2024, 10:49:12 PM

Belle Venise 🛶 #italiamiamore

3/15/2024, 5:22:12 PM

📍Florencia. 🇮🇹 PonteVecchio. Mi amor. 🇮🇹 🇮🇹 🇮🇹 🇮🇹 #🇮🇹❤️ #🇮🇹 #italiaamoremio #italiamiamore #italia #italytrip #florencia #florence #visitflorence #puentebello #pontevecchio #puenteenflorencia #firenze🇮🇹 #lomejor #vidasolouna☝️ #regresenmeaitalia #latoscana #toscana

3/5/2024, 3:49:11 AM

𝓜𝓮𝓶𝓸𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓜𝓲𝓵𝓪𝓷 ✨️ #milan #milano #italy #italiamiamore #fashionstyle #aesthetic #travel #memories #bigcities #fashionmilan #galeriavittorioemanuele

2/24/2024, 11:33:52 AM

Taki dzień, że postanowiłam wrócić kulinarnie do wakacyjnych wspomnień, niż smutać się deszczem...🌦 Pomidory, mozarella, balsamico i oliwa, na chrupiącej grzance, której nadałam drugie życie poprzez zgrillowanie🥖 Zero waste plus italia na drugie śniadanie- podwójna wdzięczność 🙏🙏 Tymczasem przygotowuje się do nowego projektu, ale o tym za chwilę... Słońca w sercu 🌞Ciao💚🤍❤️ #wdzięczność #zerowaste #warsztatykulinarne #inspiracje #italiamiamore

1/24/2024, 11:56:20 AM

@venice.explore_ #piazzasanmarco #campanile #basilicasanmarco #venice # #italiamiamore

1/22/2024, 5:56:03 PM

Immortaliser tous ces instants. 🩷❤️🤍 #italiamiamore

1/5/2024, 7:58:03 PM

Italienne ou Burger ? Mon cœur balance aidez moi à choisir SVP 🙏🏻 . #tignes #plantédebaton #restaurant #creperie #tignaddict #burgerfan #italiamiamore #francefood

1/2/2024, 7:38:37 PM

Comme un besoin de soleil ☀️ de chaleur et d'été ❤️ Souvenir des vacances à Acquiterme dans le Piémont @visitacquiterme #needsun #needsummer #memories #italiamiamore #acquiterme #piemontesi

12/20/2023, 3:49:22 PM

✨ There is no path to happiness. Happiness is the path ✨ #happy #happywoman #myitaly #withmylove #happiness #couplegoals #travel #travelling #traveler #italia #italiamiamore #donna #bella #beauty #bellamodels

12/10/2023, 4:26:37 PM

2023 vs 2016 I'm back Roma 🇮🇹 2023 Handmade by Doris #roma #trevifountain #italianstyle #italiamiamore #lovethiscountry #handmadebyme #handmadewithlove #samauszyłam

12/9/2023, 9:03:14 PM

Oui, nous sommes de vrais PAPAS ! Mais Papaveri, ça veut dire coquelicots en italien ;) Un coquelicot, c'est rouge comme la passion, c'est léger comme la musique, et ça a la capacité de pousser n'importe où ☀️ #ipapaveritrio #italiamiamore #chansonsitaliennes #groupedemusique

12/4/2023, 10:26:34 PM

Nous réalisons un vieux rêve : jouer tous ensemble les chansons italiennes qui ont bercé notre vie entière ! Musiciens amateurs de longues dates, nous nous sommes enfin réunis pour réaliser ce vieux rêve, aussi vieux que cette photo aha ! Un trio de Fratellini ou presque ! On vous en dit plus bientôt ;) #musicaitaliana #chansonsitaliennes #luciobattisti #ipapaveritrio #groupemusical #italiamiamore