sljemenskatransverzala images

Discover Best sljemenskatransverzala Images of World

#food #travel #sports #news #april #monday

Sljemenska transverzala u 2 dana - 9 ljudi - 57 km - beskonačna ljubav i podrška Pomicanje vlastitih granica ravno malom čudu za mene! Noga pred nogu i uspiješ! 🫶❤️💪🔝🤩🍻 Bravo svima i hvala svima! #sljeme #sljemenskatransverzala #sljemeM1 #heighhoheighho #odpodsusedadovugrovca #korakpokorak #hpdzeljeznicar #hikingekipa #goredole #keepthefaith #friends #volimstosevolimo

11/14/2022, 10:05:21 AM

Sljemenska transverzala Once in a lifetime expirience With this amazing crew anything is possible 💪💪, and we are never going to do this again 😂😂 #hwpo #breakingthelimits #sljeme #sljemenskatransverzala #crew

5/10/2020, 1:41:45 PM

U nedjelju se budim u 5, želim gledati izlazak sunca na brdu, ali smo zaključani u domu, pa se vraćam u vreću i spavam do 7. Doručak i kava ispred doma. Tako tiho i spokojno. Savršeno. Nema nikoga, samo smo nas troje i domar (koji je ujutro otišao u nabavku) spavali u domu, prvi planinar dolazi oko osam. Taman da ga užicamo za zajedničku fotku. Hrvoja su dan ranije rasturila koljena i ne vraća se s nama na Ponikve, spušta se u Planinu Donju, pa busom za Zagreb. Dražen pita kakva sam. Mislim da mogu, nisam čila kao dan ranije, ali ne bih odustajala. Kad si nešto baš jako zapikiram, ne odustajem lako. Ok, nas dvoje se vraćamo manje-više istim putem. Chillamo još malo, teško je krenuti, no ipak krećemo malo iza 9 ujutro. Prvi zadatak je pronaći izvor i napuniti boce s vodom. Mudro zaključujem da je blesavo da se oboje spuštamo do izvora s ruksacima, pa se žrtvujem i ostajem čuvati ruksake dok Dražen proteže noge nizbrdo, pa uzbrdo. U povratku umjesto izohipse, ipak biramo pregaziti brdo. Početak je dosta naporan, ali u jednom trenutku noge postaju lakše. Osvećujem se malinama na najjače. Do Hunjke skoro 10 km, prošli smo ih za 2:40 h. Kratka pauza i nastavljamo s idejom da ručamo u Grofici. #gušterica #gustericahr #sljemenskatransverzala #sljeme #medvednica #ppmedvednica #croatia #hiking #trekking #mountains #mountainlovers #hikingadventures #adventures #nature #naturelovers #outdoor #instanature #travel #traveling #traveler #instatravel #wanderlust

7/23/2019, 5:37:31 AM

Prošlo je 16 sati, dan je dug, do osam smo na Lipi. Od Puntijarke do Hunjke se spuštamo po cesti. Kod Hunjke krivo skrećemo, no brzo se vraćamo na stazu. Usput smo preplašili dvije srne. Ne znam za njih dvojicu, ali ja sam opako umorna. Ništa ne boli, ali bih samo legla i ne micala neko vrijeme. Šutim i hodam. Dobivam na vremenu sakupljajući maline kojih je sve više i pokoju šumsku jagodu čiji se miris ne može riječima dočarati. Njih dvojica toleriraju moje zastajkivanje, pokušavam ih potkupiti ubranim. U jednom trenutku staza se račva. Lijevo uspon, desno ravno. Dražen kaže desno, ja kažem lijevo. I ja bih radije desno, ali znam da će uspon doći prije ili kasnije, a uvijek biram lošu vijest prvu. Dražen me uvjerava da je desna staza po izohipsi. Skrećemo desno i nakon dva manja uspona i silaska, stižemo do Gorščice. Obilazimo brdo koje sam htjela pregaziti, Bog blagoslovio izohipse, kratka pauza, uspon, pa silazak, uspon, pa silazak... Fale mi izohipse ovdje. Baš jako. Hrvoja režu koljena, Dražen osjeća zglobove, moji kukovi se isto javljaju, ali gazimo dalje tiši nego prije. Izbijamo na livadu kod kapelice ispod doma Lipa Rog, zadnji kratki uspon i čeka nas Renato. Sad je 19:20, hodali smo brže od mojih očekivanja i 'uranili' 20ak minuta. Prošli smo prvih 28 km, ujutro nas čeka drugih. Sjedamo, izuvam se, žulj s kojim sam krenula u avanturu je postojan, ali nije radio drame. Renato nosi sir i vrhnje, kobasice, luk, paradajz, domaći kruh, litru i vodu, vadimo rakiju. Osvježavamo se, voda kišnica iz šterne, Renato nudi lonac tople vode da se mogu 'istuširati'. Tako sam se na Vratniku godinama 'tuširala'. Zahvaljujem, ali ovo su pripreme za VPP na kojemu se šest dana neću tuširati, pa ajmo za početak probati jednu večer bez tekuće vode. Jedemo, dišemo, pričamo, smijemo se... Pada mrak. Penjem se na vidikovac, svjetla grada prema jugu, Zagorje na sjeveru. Tišina, samo vjetar puše i okreće vjetrenjaču koja, uz solarne ploče, daje struju domu. Mislim si, da bar manje puše, spavala bih ovdje, na ovom limu, pod vedrim nebom, zvijezdama... I mislim kako sam trebala pustiti Mileta i Belfast Food. Ovo je daleko, daleko izvan grada... #gušterica

7/22/2019, 7:59:24 AM

Probudim se prije dva dana i pomislim kako je dan za Miletovu i Belfast Foodovu 'Van iz grada'. No, je li zapravo, obzirom da se samo malo dižem iznad Zagreba...? Ideja je prehodati veći dio Sljemenske transverzale - od Ponikvi do Lipe. Pa spavanje na Lipi i drugo jutro natrag. Ista ekipa kao i prošle godine, Dražen i Hrvoje, ista ruta, osim što se prošle išlo samo u jednom smjeru. Znam da sam bila toliko umorna nakon jednog dana u kojem sam ishodala 29 km da nisam mogla ustati i napraviti krug oko zgrade. Pa kako ću sad nakon 25+ km drugo jutro nazad. Ne znaš što možeš dok ne probaš 🙂 S Ponikvi smo krenuli u 9:40 h, poletni i spremni za cjelodnevno hodanje. Na Medvednici je super stvar što su staze uglavnom šumske, pa nema veće izloženosti suncu, a gotovo stalan vjetar samo pridonosi osjećaju ugode. U odnosu na Premužićevu stazu koja je svojim dobrim dijelom stalno na suncu, ovo je wellness. Na stazi ne srećemo skoro nikoga, uspon prolazi u razgovoru i kratkim pauzama za ispijanje tekućina i nakon 2 sata stižemo na Grafičar. Prva pauza, nakon 8,5 km, potrajala je možda malo duže nego što sam mislila, ali kad je ekipa koju sretneš super, teško se pomaknuti. Kako bi olakšali ruksake, vadimo hranu i grickalice i ono što najviše volim, cijelo vrijeme pričamo u isti glas i smijemo se. Nakon sat i pol vrijeme je za krenuti dalje. Od Grafičara do vrha Sljemena staza je najviše izložena suncu, a prošlo je 13 h. No, umora još nema i sat vremena kasnije, putem pored tornja i kapelice, te po stazi za skijaško trčanje, stižemo do Puntijarke. Ovo je i dio staze na kojemu je najviše ljudi, pa se veselim što ćemo nakon Hunjke brzo opet partizanski. No prvo Puntijarka. Dosad smo prešli 14,3 km i računam da smo prošli polovicu puta. Toliko su mi se jeli mlinci da sam pristala i na puricu. Fileke sam samo probala, ali neću dvaput napraviti istu grešku. Sljedeći put u Puntijarki se jedu fileki. Nakon ručka, odlučili smo pola sata ubiti oko. Veći dio puta smo i tako prošli, ostalo je laganini, samo se spuštamo. Više manje. Kako kriva procjena! #gušterica #gustericahr #sljemenskatransverzala

7/22/2019, 7:36:59 AM

• između Goršcice i Lipe #sljeme #sljemenskatransverzala #croatiafulloflife #sljemenarenje