traveleltheworldwithme images

Discover Best traveleltheworldwithme Images of World

#food #travel #sports #news #april #monday

Millennium Bridge London #LDN #UK2022 #traveleltheworldwithme #myjourney #londonlife #cityoflondon #uktravel

3/12/2023, 4:42:10 AM

Po snídani jsme vyrazili do Kaštely. Tam jsme natankovali. Při cestě jsme chytli vlny, takže jsme jeli na motor. Zažila jsem mořskou nemoc. U ostrovů Šolta ve vesnici Rogač jsme chtěli dotankovat. Před námi bylo 16 lodí. Foukal vítr a pořád nás otáčel. Přijela velká Jadrolinia a málem vrazil do několik plachtenic, všichni naštěstí stihli uhnout. U benzínky se nám zamotala lana. Jeli jsme zpátky do Kaštely, kam jsme museli couvat. Při házení lana ho nejprve nechytli, potom se zamotalo.. další trapas. Navíc jsme zjistili, že nám prasklo okno, takže jsme museli zaplatit 200€. Přenocovali jsme, ráno se naposledy vykoupali a jeli domů. Byly celkem kolony. U jedné jsme sjeli na odpočívadlo, kde byl ohořelý český autobus. Na sjezdu u Brna jsme málem nabourali, protože paní před námi zazmatkovala. No za 10h jsme byli zpět doma. 🙏 #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail

4/16/2020, 10:16:14 AM

Přes nízký Šibenický most jsme propluli do Skradinského kanálu, kde se mísila slaná a sladká voda. Poobědvali jsme a vyrazili na dlouhou cestu do Rogoznice. Tam jsme šli koupit pečivo a na zmrzlinu a doufali, že nepotkáme Ilonu z rodinného výletu. Ráno se 2 členové posádky jeli projet na člunu. Došel jim však benzín s zpátky museli pádlovat. Naštěstí je viděla slečna na motorovém člunu a dotáhla je k lodi. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail

4/16/2020, 10:04:53 AM

Za přístavem Žut jsme zakotvili a ulovili spoustu mušlí a koster ježků. Kvůli silnému větru jsme museli jet dál. Cestou na Zlarin jsme zahlédli delfíny. Večer jsme kotvili u Tijatu a ráno vyrazili k Šibeníku. Propluli jsme Šibenickou úžinou, kde byly staré bunkry, opevnění a mešity přestavěné na kostel (z měsíčku kříž). #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail

4/16/2020, 9:22:51 AM

Po cestě nazpátek se mamce rozpadla bota.. zanedlouho i mě.. Joo ten terén prostě nevydržely. Když jsme došly k lodi, mysleli jsme si, že vyberou další poplatek, ale nikdo nepřijel, asi náročná noc. Takže jsme ještě poobelědvali a vypluli dál. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail

4/10/2020, 1:31:50 PM

Před samotnými útesy jsme procházeli kolem vesničky s Gobliny. Reálně to byli věžičky z kamenů, kterou si každý příchozí postavil. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail

4/10/2020, 9:24:40 AM

Cesta na útesy vedle kolem jezera se slanou vodou. I když bylo brzké ráno, sluníčko neskutečně hřálo. Byla to celkem náročná cesta. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #rock

4/10/2020, 9:10:42 AM

Ráno jsme se vykoupali a opět učili na člunu, kdy jsme jezdili slalom mezi plachetnicemi. Poté jsme šli na výlet. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail

4/5/2020, 12:01:03 PM

V maríně Piškera jsme dobyli elektřinu, protože nám každé ráno pípala. Vodu tam bohužel neměli. Před Kornati jsme se naobědvali, chtěli jsme si i zaplavat, ale přijel výběrčí a chtěl po nás 1200kn, tak jsme odjeli. Dopluli jsme až do Telaščice. Večer jsme šli na břeh na pivo. Všechno se mi pořád houpalo. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #sunsetlover #sunset #sunsetlove

4/5/2020, 11:58:12 AM

No lodi jsme jednoho ze členů posádky pasovali na odpadkového referenta. Z Primoštenu jsme vyrazili do zátoky Tijat u stejnojmenného ostrova.Tak jsem se naučila startovat a řídit motorový člun. Bylo skoro bezvětří, takže každý pokud o vytáhnutí plachet byl marný. Pokračovali jsme tedy na Kornati a přijížděli mezi vnějším a vnitřním pásek ostrovů. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail

4/5/2020, 11:39:05 AM

Od kostela jsme šli zpátky do městečka, kde jsme si dali zmrzlinu. Obsluha byla neskutečně příjemná a samozřejmě se to neobešlo bez triků kolem. Nakonec z toho vznikl tenhle roztomilý zmrzlinový panáček. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #icecream #ice

3/8/2020, 3:35:13 PM

Šlapali jsme dál do kopce až ke kostelu. Hned vedle byl hřbitov s krásnými náhrobky. Ještě úchvatnější byl výhled na Kornati, kde jsme měli cíl naší plavby. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #church #view #rood #cross #crucifix

3/8/2020, 1:08:43 PM

V Primoštenu jsme se prošli do města. Vedle nás zakotvila obrovská luxusní jachta. Šlapali jsme cestou nahoru do kopce ke kostelu. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail

3/7/2020, 1:26:49 PM

Další ráno jsme vypluli směr Primošten. Po cestě kolem Kaštely jsme viděli delfíny. Bylo to kouzelné. Ještě před Primošten jsme se jeli vykoupat do Rogoznice. Voda tam byla hrozně ledová, takže jsme pluli dál. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail

3/7/2020, 1:24:16 PM

Ráno jsme jeli kolem jižního okraje Velkéhi Drveníku se okoupat. Foukal super vítr, takže jsme natáhli plachty. Doplachtil jsme až do zátoky Sičenice kde jsem lovila mušle. V zátoce jsme zůstali i přes noc. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail

3/7/2020, 1:20:57 PM

Tak nějak od minulého roku držíme tradici kotvit za tmy. Tentokrát do toho ještě přišel bouřkový mrak, takže jsme pluli co nejrychleji to šlo. Bouřka nás naštěstí zastihla až nad ránem. Chtěli jsme zakotvit v zátoce Nečujam. Hledali jsme volnou bojku, ale nemohli nic najít, tak jsme chtěli shodit kotvu. Najednou na nás začali z ostatních lidí všichni křičet. Nevěděli jsme, co se děje. Ale z volajících hlasů přes sebe jsme pochopili, že je pod námi vrak lodi, tím pádem malá hloubka a mohli bychom msi poškodit loď. Vrak byl označeny jen pět lahví na šňůře, takže v té tmě nesla vůbec vidět. Hodili jsme rychle zpátečku a odpluli. Po cestě do další zátoky, jsme náhodou potkali bojku a přivázali se na ni. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #thunder #sunset #sunsetlover #sunsetlove

3/3/2020, 6:38:36 PM

Vyrazili jsme odpoledne z Ostravy a jeli celou noc až na místo. V řízení jsem se střídala s taťkou. Do Kaštely jsme dorazili kolem 8 ráno. Zjišťovali jsme jak je to s parkováním, všichni byli hrozně chaotičtí a každý říkal něco jiného. Každopádně nakonec jsme zaparkovali. A šli se dospat na nedalekou pláž. Tam bohužel začali chodit lidé a neskutečně pařit slunce a nebylo se kam schovat. Šli jsme se tedy aspoň najíst a dát si kafe. Odpoledne dorazila druhá polovina posádky. Měli jsme štěstí a drželi jim jedno místo na zaparkování, jinak bylo úplně plno. Pak začal jako vždy boj o vozíky. Mamka sehnala 2, nechápu jak. Udělali jsme check-in, vyřídili papíry, vybalili se a vypluli. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #sunset #sunsetlover #sunsetlove #thunder

3/3/2020, 5:51:59 PM

Začíná další dobrodružství, tentokrát na plachetnici. Týden před odjezdem jsme se všichni sešli u jednoho z členů posádky a domluvili veškeré podrobnosti jako, jídlo, cestu, kudy poplujeme a nakonec se samozřejmě opili. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #sunsetlover #sunset

3/3/2020, 9:37:01 AM

Ve městě se zrovna chystal karnevalový průvod. Všichni byli dobře naladění. Na památku jsme si koupily náramky. Pak jsme si šly uvařit oběd, chtěly jsme se najíst ve stínu v parku, ale přišla za námi policie, abychom odjely, protože uzavírali město, kvůli tomu průvodu. Naložili jsme horký vařič do auta a odjely na parkoviště, kde jsme si pod stínem, které auto vytvořilo, snědly oběd (z jednoho hrnce položeného na ploutvi). Tanečníci a účastníci průvodu mezitím přijížděli. Většina byla opilá, ale všichni byli veselí a hrozně milí. Takže jsme náš výlet zakončily příjemně. Cesta domů byla náročná. Stály jsme víc než hodinu v koloně před Chorvatskými hranicemi. Do Jeseníku jsme dorazily nad ránem. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #girlstrip #friend #friendship #bestfriends

2/23/2020, 6:27:58 PM

Poslední den jsme se jely vykoupat do nedalekého města Senj. Vykoupali jsme se v moři, které ale bylo znečištěné odpadky. Přesunuly jsme se dál na molo, kde byly rozpálené kachličky, ale bylo to příjemné. Když dorazil autobus plný opilých turistů, tak jsme se šly projít do města. Byl to jeden z nejteplejších dnů. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #city #beautiful #lastday

2/23/2020, 6:21:55 PM

Poslední noc. Kolem pobřeží je spousta odpočívadel, kde člověk může přespat. My však hledaly místo na pláži. Našly jsme jednu, která byla určená také psům. Cesta k ní vedla přes akvadukt. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #nightphotography #nightlife #nightcity #nightphoto #sunset #sunsetlove

2/23/2020, 2:44:06 PM

Jezera ani vodopády jsme neviděly. Každopádně příroda kolem i po cestě zpátky byla krásná. Všude byly vyhlídky, ale serpentiny a zase serpentiny. Cestou jsme projížděly i kolem chystaného festival, kde byl karavan na karavan, stan na stanu a hlava na hlavě. Zpátky k moři jsme dojely až po západu slunce. Byla to nejdelší a nejnáročnější cesta za celou dobu. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #natureview #nature #naturephotographer #naturephotography #green

2/21/2020, 8:01:24 AM

Vydaly jsme se na celodenní výlet k Plitvickým jezerům. Ujely jsme více kilometrů, než za celý týden. Cesta byla nekonečně dlouhá a vleklá. Přes města duchů, zničené domy po nekonečné horské serpentiny. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #natureview #nature #naturephotography #naturephotographer

2/20/2020, 6:33:15 PM

Jezdily jsme podél pobřeží a značily si místa, kde by se dalo přenocovat. Bylo to už velice náročné. Místo jsme našly před půlnocí na odpočívadle u cesty. 2 holky spaly v autě a řidičky vedle auta. Večer jsme vypily po náročném dni víno, odhodily obrovskou, nechutnou žížalu a šly spát. Ráno nás budily projíždějící auta. Foto: @sugarfree_8 #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #sunsetlover #sunsetlove #sunset #eye #suneye

2/18/2020, 4:11:46 PM

Ne všechny dny byly růžové, bohužel to padlo na tenhle. Jeden z posledních dnů jsme na sebe už chytly mírnou averzi a skoro celé odpoledne spolu nemluvily. Po koupání na Makarské jsme jely zpátky na sever, směrem domů. Celé odpoledne jsme hledaly místo na spaní (z toho co tady píšu, to vypadá, že jsme skoro nic jiného nedělaly) 😅. No našly jsme pěknou zátoku. Ve které jsme umyly nádobí a pro obrovské množství komárů urychleně opustily. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #sunsetlover #sunsetlove #sunset #bluesky #colors #plage #natureview

2/18/2020, 10:51:04 AM

Ráno se nám nechtělo scházet dolů, protože bylo nesmírně teplo. Takže jsme po snídani vyrazily trochu dál. Sjely skoro nesjízdnou cestu, zaparkovaly na volném placku a šly dolů k pláži. Všechno jsme si braly s sebou, abychom nemusely chodit tu dálku znovu. Potápěly jsme se, skákaly ve vlnách, prospaly se a naobědvaly. Jelikož nám došla voda a byl tam pramen, tak jsme chytře nepustili 5l barel a 5 2l pet lahví, které jsme pak musely tahat nahoru, zpátky k autu. Nebylo to moc příjemné. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #makarska #baska #rock #rocks #plage

2/18/2020, 8:22:18 AM

Po vyřešení problémů se skútry a autem jsme se vydaly na Makarskou. Tam, jelikož jsou prudké útesy bylo obtížné se dostat k plážím. Minimálně to bylo daleko. Spaly jsme na parkovišti nad pláží, která byla nádherná, s jeskyněmi. Na parkovišti s námi byly další 3 české auta. Foto: @sugarfree_8 #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #sunset #sunsetlover #sunsetlove #medusa

2/17/2020, 4:49:24 PM

Nasnidaly jsme se na odpočívadle blízko Šibeníku a jely jsme do Trogiru a dále na ostrov. Přes neskutečně příkré kopce, rozkopané cesty, prach, jsme dojeli na pláž, kde jsme parkovaly mezi kořeny stromů trčících ze země. Našly jsme místo pod stromy, kde se dospaly a poté okoupaly v obrovských vlnách, které narážely na útesy. Jak jsme zanedlouho zjistili pláž byla nudistická, kde chodili oplzlí pánové okoukávat okolí. Takže jsme odjely. Přímo v Trogiru jsme šly koupit paštiku.. a nabouraly pár skútrů, které nešly v zrcátkách vidět. Nastala komedie a vyhrožování, vydírání. Nakonec jsme vypsali papíry na pojišťovnu a vše uzavřeli. Foto: @sugarfree_8 #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #nudist #plage #wave #crash

2/17/2020, 4:40:16 PM

S čím jsme bohužel počítaly bylo, že nenajdeme normální místo na spaní. Objížděly jsme smradlavé pláže, strašidelné lesy.. nakonec jsme našly místo, někde u zátoky, kde byl malý baráček. Ráno nás vzbudili rybáři a bohužel i majitelé, ale nevyhodili nás, ani si nás nevšímali. Každopádně jsme šly spát velice pozdě a vstávaly velice brzo. Takže další den byl náročný. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #bay #bight #badnight #bad #fisher #fishman

2/17/2020, 4:33:59 PM

Po potápění jsme se vydaly zpátky z ostrova směr Zadar. Tam jsme dorazily k pozdnímu odpoledni. Zaparkovaly na neplaceném parkovišti, ale tentokrát, tam byli úplně narváno. Holky chodily a hledaly místa, pak nás pustil jeden pán (výhoda 4 holek). Prošly jsme celý Zadar, Staré Město, mořské varhany, sluneční soustavu (s konečně funkčním sluncem) a nakonec se najedly. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #zadar #girlstrip #croatia #sun #lightcity #lights #lighting

2/10/2020, 9:27:32 AM

Nejkrásnější místa na potápění a lovení mušliček byly odlehlé, daleko od civilizace. Jediná nevýhoda Chorvatska je, že jsou všude ježci. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #mermaid #underwater #waterphoto

2/10/2020, 9:07:26 AM

Oproti předchozím roadtripum jsme většinou na západ slunce už někde ležely na pláži a užívaly si zvuky moře. Večeře jsme si vařily na vaříči, takže jsme nepotřebovaly rozdělávat oheň. Když se nám na místě líbilo, zůstaly jsme tam i 2 dny. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #sunset #sunsetlover #sunsetlove

2/10/2020, 9:01:40 AM

Na tuto pláž vedla velice zajímavá cesta, kdybychom neměly čtyřkolku, tak bychom tím horko těžko projely. Nebylo tam moc kde zaparkovat a 2 auto by se tam nevyhly. Nejhorší bylo se vůbec otočit. Milimetr po milimetru, s úžasným navigátorem a šlo to. #roadtrip #travel #traveltheworld #traveleltheworldwithme #trip #ontheroad #nature #photo #photography #photodaily #photoshoot #photographer #exploretheworld #photooftheday #view #memories #travelgram #sea #boattrip #boat #sailing #sailor #sail #plage #sunset #sunsetlover #natureview #nature #naturephotographer #naturephotography