drumetieinromania images

Discover Best drumetieinromania Images of World

#food #travel #sports #news #may #tuesday

Este minunat acest anotimp, totul reînvie la viață și este plin de culoare.🥰 iar la munte nu ai cum să descri în cuvinte ceea ce simți, este uimitor🥰🩷🥰 #mountains #mountain #mountainslover #mountainsview #romania #romaniatravel #romaniawow #discoverromania #travelromania #piatracraiului #piatracraiuluimountains #relaxare #walk #walkwalkwalk #natura #naturaleza🍃 #picioarecălătoare #bocanci #view #viewforview #travelphotography #flori #floridemunte💚 #branduse #campdebranduse #iubireinfinita❤️ #drumetie👣 #drumetiemontana #drumetieinromania #drumetieinveselie

4/13/2024, 8:03:06 AM

Unexplored paths lead to undiscovered treasures 😍 . . #discoverromania #placetovisit #visitromania #drumetieinromania #drumetiimontane #romaniantreasures #hiddenplaces

3/17/2024, 3:39:10 PM

🏔️📸🥾🌸⛔️ 🛑Citeste tot ⬇️⬇️ Bujorul de munte (Rhododendron kotschyi), cunoscut și sub numele de smârdar, este o floare care îmbracă muntele în nuanțe de roz. Bujorul de munte este o specie protejată, așa că este important să nu culegem florile. De asemenea, datorită cerințelor sale specifice de climă, relief și altitudine, nu tolerează transplantări, așa că nu ar trebui să încercăm să-l aducem acasă. #custraitainbat #bujordemunte #rhododendron #muntiiromaniei #romania #romaniamea #romaniata #romaniadepovesti #romaniamagica #pecreasta #hikinginromania #drumetieinromania #romaniawow #romaniafrumoasa #romaniatravel #romaniaascunsa #romaniateiubesc #romaniainpics #travelromania #discoverromania #experienceromania #exploreromania #visitromania #thesecretgarden #hikingaddict #naturasiaventura #nature #adventure #promovamromania #haicunoisavezilumea

2/23/2024, 9:36:10 AM

Inconfundabili, impunători, generoși în peisaje! 🥰⛰ Colaboratorul nostru Daniel Morar, ne invită într-o Incursiune în #Bucegii Nord-Vestici. 👉 Articolul NOU ONLINE la secțiunea POVESTIRI. Intră, citește, informează-te și hai pe munte! :) . . . #bucegi #traseeinbucegi #romaniamagica #drumetiedeozi #drumetieinromania #bucegimountains #traseedevis

9/26/2023, 6:07:41 PM

🌲 𝐷𝑖𝑛 𝑝𝑜𝑣𝑒𝑠̦𝑡𝑖𝑙𝑒 𝑑𝑒 𝑣𝑎𝑟𝑎̆... 💬 Continuăm povestea în trei părți unde personajul principal e reprezentat de Munții Rodnei și, alături, un călător admirator al naturii. 𝐙𝐈𝐔𝐀 𝟑 💚 În ultima zi pe Munții Rodnei aproape că nu mai voiam să plec. Peisajul cu crestele montane parcă era rupt din filmele mitice. ⛰ Am urcat pe Vârful Pietrosu Rodnei și pe vârful Bătrâna. Vremea a fost mai mult decât minunată! 🌇 Seara m-am, bucurat de întâlnirea cu câteva necuvântătoare și un apus demn de pus în tablou. #drumetie #muntiirodnei #galatiu #pietrosu #batrana #drumetieinromania #drumetiaesteviata #romaniafrumoasa #munti #naturacreativa #natura #camping #alpinism #calatorii #viațaînaerliber #aventură #explorare #descoperire #turadeaventura

9/18/2023, 8:00:08 AM

🌲 𝐷𝑖𝑛 𝑝𝑜𝑣𝑒𝑠̦𝑡𝑖𝑙𝑒 𝑑𝑒 𝑣𝑎𝑟𝑎̆... 💬 Continuăm povestea în trei părți unde personajul principal e reprezentat de Munții Rodnei și, alături, un călător admirator al naturii. 𝐙𝐈𝐔𝐀 𝟐 🚶 Să călătorești singur e o activitate interesantă. A doua zi pe falnicii munți ai Rodnei a fost cu multe gânduri și vârfuri atinse. 💙 Prin peisajele minunate, puteți vedea un vârf cu care ne-am mai întâlnit noi în ture - Vârful Galațului. Mai apoi, am făcut cunoștință cu vârful Puzdrele la 2.189 m și apoi am coborât puțin de tot la vârful Cormaia. ⛺La finalul itinerariului meu, am găsit un loc în peisajul de poveste și mi-am instalat cortul. Momente pline de liniște și contemplare... #rodnei #vacanta #relaxare #drumetie #trekkingromania #hikingromania #campingromania #munte #ghidautorizat #muntoman #drumetie #muntiirodnei #galatiu #puzdrele #cormaia #drumetieinromania #drumetiaesteviata #romaniafrumoasa #munti #naturacreativa #natura #camping #alpinism #calatorii #viațaînaerliber #aventură #explorare #descoperire #turadeaventura

9/13/2023, 8:03:08 AM

M-am trezit cu gândul la verdele ăsta frumos din Făgăraș! Și nu am avut cum altfel, decât să mă bucur☺️⛰️ Iar ziua asta, spre final de august, a continuat să mă umple de fericire ☀️ #romanianmountains #romania #drumetieinromania #recunostinta #bucurie #fagaras

8/28/2023, 10:47:42 PM

Startul traseului @viatransilvanica nu a fost cel mai ușor, dar descoperirea bornelor de pe traseu m-a ținut motivată și abia am așteptat să ajung la următorul punct unde am primit ștampilă pe carnetul drumețului.📍📙 #viatransilvanica #drumetieinromania

8/3/2023, 12:13:01 PM

Și când crezi ca nu mai poți, mai poți puțin. Copiii ne obosesc dar ne dau și motivație și putere în același timp😊. #drumetii #drumetie #drumetiemontana #drumetiecucopiii #drumdemunte #drumetieinromania #igromania #romaniacucopiii #romaniainpics #romania #travelromania #romaniacs

7/22/2023, 3:18:36 PM

La doi pași de cel mai înalt vârf din țara noastră, l-am găsit și pe treilea din clasament - Vârful Viștea Mare (2527m). Din acest loc, Vârful Moldoveanu pare la o aruncătură de băț, dar cele două vârfuri sunt conectate printr-un traseu de creastă care, în anumite zone, este destul de expus și echipat cu lanțuri. Această scurtă porțiune este cea mai tehnică parte a traseului Stâna lui Burnei - Vârful Moldoveanu. . . . #visteamare #thirdhighestpeak #mountainscenery #natureviews #mountainbeauty #landscapes #exploretheoutdoors #adventureawaits #naturephotography #mountainvibes #hikingadventures #mountainexplore #carpathianmountains #romaniannature #exploreromania #peakviews #mountainpanorama #outdoorphotography #hikingculture #exploreandcapture #mountainhiking #naturelovers #wildernessjourney #hikingexperience #explorewild #mountainwonderland #peakhiking #drumetieinromania #nature #mountainadventures

7/3/2023, 8:38:13 AM

O parte din bucuria zilei :) #postavaru #poianabrasov #drumetieinromania

10/28/2022, 8:37:30 PM

Fascinanta priveliste de pe varful Scara 😍. Poti afla informatii despre traseu accesand linkul din BIO #custraitainbat #romaniafrumoasa #varfulscara #scarapeak #thecarpathians #fagarasmountains #muntiifagaras #muntiicarparti #haicuminesavezilumea #drumetieinromania #hikinginromania #hikewithus

7/28/2022, 7:13:55 PM

Tărâm al legendelor. Lacul Vulturilor văzut de pe Vârful Mălâia. Lumix GH5 cu obiectivul kit Lumix 12-60mm f/3.5-5.6 #laculvulturilor #muntiisiriu #muntiibuzaului #laculfarafund #varfulmalaia1662m #panasonicromania #lumixgh5 #lumix1260 #mft #amazingromania #amazingplaces #drumetieinromania #wildcarpathia #legende

5/17/2021, 9:48:31 AM

💫What’s your favourite travel destination? 💫 • • • • • • • • • • #romania🇹🇩 #romaniamountains #travelmountains #summervibes🌞 #drumetieinromania #naturelover💚 #ilovetravel

1/6/2021, 11:35:46 AM

álomdszép Sonkolyos - Suncuius, splendoare turistica in Románia. #adventuretravel # #zonaturistica #drumetieinromania #bodo_foto_arad #bodojuditfoto #bodojudit #b&bheliosfoto #h2o #riverside #lakelife #silverlake #lakeview #riverrock #riverwalk #rivermount #riverrockfestival #campinglife #campingplatz #vakacio #fotózásihelyszínnézőben #kepeslap

1/16/2018, 6:47:55 PM

Lacul Bâlea, zona turistică Munții Făgăraș, Romania #lake #lakerocks #lakeside #h2o #mountains.fagaras #adventuretravel #travelinro 💚 álomdszép Sonkolyos - Suncuius, splendoare turistica in Románia. #adventuretravel # #zonaturistica #drumetieinromania #bodo_foto_arad #bodojuditfoto #bodojudit #b&bheliosfoto #h2o #riverside #lakelife #silverlake #lakeview #riverrock #riverwalk #rivermount #riverrockfestival #campinglife #campingplatz #Izwtravel