hikingromania images

Discover Best hikingromania Images of World

#food #travel #sports #news #may #friday

Soare arzator. Si mult praf… Uscaciunea asta imi punea bine de tot la incercare setea. Asezat pe un bolovan de granit, priveam ganditor inspre Dunarea ce serpuia in departare. De ce eu? De ce mie? Oare ce mai urmeaza? Intrebari ce-mi rascoleau linistea. Privind, insa, in jur, am continuat cu voce tare, razand cu gura pana la urechi: Pai daca eu imi pun intrebari existentiale, ce sa mai spuna crestele astea roase de timp si ploi ce-si trag cu greu suflul de sute de milioane de ani? Totul pare pe aici a avea un rost. Ai zice ca in lipsa ploilor (rare prin Macin) viata nu ar trebui sa-si croiasca drum. Cumva, insa, lucrurile stau sub semnul adaptarii. Poate ar trebui si noi sa tragem cu ochiul la modul in care natura se incapataneaza sa picteze in culori vii niste munti uitati parca pe pamantul asta. Gaze ce se bucura de seva trecatoare a ierburilor, albine ce-si potolesc foamea din zbuciumul floral, plante ce se ascund de arsita la umbra stejarilor cu frunze dese. M-am afundat in padurea racoroasa, continuand drumul spre Tutuiatu. Stare de bine insotita de cant linistit de pasari. Momente pure de viata pe care o simteam strecurandu-se prin toti porii si imbatandu-mi simturile. Templu sau Acasa? Oricum ar fi fost, am ridicat fruntea spre coltul de cer ascuns printre ramuri si am soptit: cat de frumoasa esti, natura verde! Bujorii m-au primit cu drag pe varf si dupa ce i-am imbratisat am continuat drumul spre Vf. Ghiunaltu: o spinare de balaur ce parca ma astepta s-o incalec si sa plec spre necunoscut. Coborarea am facut-o pe nemarcate, bucurandu-ma printre altele si de o padure de conifere ce m-a surprins cu prezenta ei pe aici. Mi-e clar mai mult ca oricand ca viata ne poate surprinde mereu si tot ce putem face noi e sa pasim mai departe pe poteca. 😉 03.05.2024 - - - - #mountaineering #travel #wild #adventure #mountains #hikingromania #wildandfree #nature #photography #naturephotography #amazing #explore #ig_romania #hikingadventures #life #picoftheday #hiking #ig_captures #romania #peonies #flowers #lifecoaching #followme #hikingtrails #mountainlovers #outdoor #love #mountainstories #love #emotions

5/10/2024, 5:18:31 PM

Mi se pare că-i aproape vară, iar ieșirea la stâncă de sâmbătă cu hamacul mi-a făcut poftă de mers cu cortul. 🙈 Tu ai deschis deja sezonul de hămăcit sau cort la munte? Dacă da, pe unde? 🤍 #fetelemuntilor #mandrutecalatoare #picioarecalatoare #pepotecidemunte #prinmunti #stanaregala #pepoteci #lamunte #poianastânii #escalada #climbingoutdoor #climblikeagirl #climbing #climbinglife #mountainsofromania #hamac #hammock #hammocklife #hikingromania #girlsofmountains #mountainlover #naturelover

5/8/2024, 12:30:46 PM

Hey, aici suntem, ziceau ei si se puneau pe chicoteala. Le placea jocul asta de-a v-ati-ascunselea. Iar eu, ca sa le fac pe plac, le-am intrat in joc. Barbatul din mine nu va inceta niciodata sa priveasca lumea si prin ochi de copil. Era inca dimineata devreme si turistii inca nu se inghesuisera pe traseu. Aveam tot dealul asta doar pentru mine in incercarea de a gasi bujorii dobrogeni. Mult verde in jur, dar si uscaciune. Cam asa si-n viata: cand verdele se indeparteaza de noi, sufletul nostru ramane putin mai gol, pentru ca verdele inseamna viata. Inaintam in tacere, ascultand vantul bland ce se plimba agale printre copacii infloriti. Si deodata… explozie de culoare. Nu intelegeam de ce inima-mi bate cu putere, dar bujorii imi zambeau, zicandu-mi: Gata, ne-ai gasit! Nu stiam unde sa privesc mai intai, rosul acesta puternic aliniindu-se perfect cu emotia ce sade in pieptul meu de barbat indragostit de frumos. Fugeam cand in sus, cand in josul potecii, parca luandu-ma la intrecere cu albinele. Cumva, eram putin gelos si incercam sa miros mai multi bujori decat ele. Nu stiu cand a zburat timpul, dar nici ca-mi pasa. Intr-o lume de multe ori plina de trunchiuri de copac roase de ploi si timp, sa gasesti asa frumusete e destul de rar. Vor pali in scurt timp, dar amintirea lor va ramane mereu vie in inima mea. Clipe de fericire de care ma agat din cand in cand… 😉 03.05.2024 - - - - #mountaineering #travel #wild #adventure #mountains #hikingromania #wildandfree #nature #photography #naturephotography #amazing #explore #ig_romania #hikingadventures #life #picoftheday #hiking #ig_captures #romania #peonies #flowers #lifecoaching #followme #hikingtrails #mountainlovers #outdoor #love #mountainstories #love #emotions

5/6/2024, 8:34:43 PM

Bocanci Meindl Vakuum GTX Mărimea 44 Preț 400 Lei Stare excelentă Talpă Vibram Material piele de înaltă calitate 🏔️ Perfect pentru munte #romania #românia #romania🇹🇩 #haihuipemunte #haihui #haihuiprinromania #munte #muntiinostri #muntiifagaras #muntiibucegi #muntiiapuseni #varfultoaca #pepotecidemunte #romaniafrumoasa #running #hikingromania #hikingadventures #outdoor #catarare #cheilebicazului #trikking #aventura #natural #natura #viral #foryou #pepotecidemunte #peplairomanesc #aventura #pemunte #peplairomanesc #pepotecispreinimata ❎Produsele disponibile ale acestei pagini la găsiți aici #disponibil_outdoor

5/6/2024, 8:39:55 AM

Femeia lup, vânată-n umbrele nopții, este povestea vie a sălbăticiei împletită cu grație și mister. Ea este forța neîmblânzită a naturii, un spirit liber ce dansează pe aripile vântului și prinde viață în lumina argintie a lunii. Cu ochi ce oglindesc tăria și hotărârea unei creaturi feroce, ea străbate pădurile întunecate ale vieții cu un curaj fără margini și o dăruire adâncă. Femeia lup își ghidează pașii cu intuiție și încredere, ascultându-și inima precum o melodie ancestrală ce îi călăuzește drumul. Ea este simbolul perseverenței și al determinării, stând mândră pe vârful munților și contemplând cu serenitate orizontul vast al posibilităților. În ciuda provocărilor ce-i ies în cale, ea își păstrează spiritul sălbatic, iar zâmbetul ei luminos străbate întunericul ca un far de speranță și putere. Femeia lup este povestea unei forțe primordiale ce izvorăște din adâncurile sufletului său, transformând viața într-o călătorie plină de aventuri și învățături. Ea este un reminder că în fiecare femeie există o putere ancestrală, o conexiune cu esența naturii și cu ciclurile vieții ce ne învață că suntem parte dintr-un univers mai mare, plin de mistere și magie. #muntiinostri #romaniaiswonderfull #romaniaefrumoasa #romaniata #mandrute_calatoare #friends #grateful #hikingromania #girlshiking #girlstraveltheworld #magicforest #homesweethome #innerpeace #piatramare #friends #grateful #happytimes

5/5/2024, 9:00:17 PM

📍 Cabana Piatra Singuratică (Lonely Stone Lodge) Start - Church “St. John of Nepomuk” Balan Duration - 3.5 hours (round trip) Distance - 8 km Elevation Gain - 625m Mark - blue #romania #hikingromania #nature #ig_romania #visitromania #transylvania #instagood #travelgram #romaniamagica #photooftheday #instatravel #romaniapitoreasca #europe #mountains #love #beautiful #landscape #naturephotography #discoverromania #romaniafrumoasa #hiking #harghitacounty #hasmasmountains #promovezromania

5/5/2024, 8:48:40 PM

În taina pădurii, ecouri de adiere, Frunze dansează în lumina sclipitoare, Pășind pe poteci, cu inima-n fiori, Descopăr povestea ascunsă în zbor. Muntele sfânt, înălțându-se mândru, Oferă răspunsuri la orice gând curios, Cu stânci și creste, ascunse în nori, E paradisul când privim dincolo de zori. Cerul senin, pe munte privit, O pictură vie în albastrul său infinit, Stele strălucitoare pe cerul de noapte, Admirăm universul, un tablou de-a dreptul toate. #muntiinostri #romaniaiswonderfull #romaniaefrumoasa #romaniata #mandrute_calatoare #friends #grateful #hikingromania #girlshiking #girlstraveltheworld #magicforest #homesweethome #innerpeace #piatramica #piatracraiului #greenforest #sky #landscapephotography

5/5/2024, 7:54:06 PM

🏔️ . . . . #mountains #romania #ceahlau #nature #hike #hikingromania

5/5/2024, 2:35:42 PM

Dyskoteka gra 😎 Salina Turda. Kopalnia soli, a w niej diabelski młyn, pole do mini golfa, stoły do ping ponga, amfiteatr, bilard, mnóstwo światełek (uwielbiam światełka), a nawet możliwość pływania łódką po jeziorze 😄 I to nie byle jakim! Jedną z najbardziej charakterystycznych cech Saliny Turda jest podziemne jezioro, które powstało w jednym z wyrobisk kopalnianych. Jest to jedno z największych podziemnych jezior słonych na świecie 🤯 Największy szyb ma 120m głębokości i naprawdę robi wrażenie. Cieszę się, że zobaczyłam tę kopalnię. Warto ją odwiedzić, szczególnie jeśli będziecie przejazdem w okolicy 🙂 Ale jeszcze bardziej cieszę się, że to było jedyne turystyczne miejsce podczas tygodniowego podziemnego urlopu. W pozostałych podziemiach oprócz nas nie było nikogo. I to od dawna. . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . #rumunia🇷🇴 #rumunia #romania #românia #taktrzebażyć #przygoda #natura #krajobraz #bliskonatury #podziemia #podziemią #cave #maramures #turda #salinaturda #salinaturdasaltmine #widok #polkawpodróży #gdzienawakacje #spacer #hikingadventures #hikingtrails #hikingromania #capresets #ciszaispokoj #cisza #hiking #inspiracja #kopalnia #kobietawpodróży

5/4/2024, 12:57:30 PM

Spotted the Cascada Bâlea waterfall while riding up the Transfăgărășan mountain pass in a cable car. The famous mountain road is a busy tourist attraction in the summer but it’s still closed for cars until 1st of July due to lots of ice and snow. Taking a ride on the cable car ride was a great alternative to get a view of that amazing scenery. 🏔🚡 . Gear: Canon EOS 6d + Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM EXIF: 50mm | f/13 | 1/80 | iso 250 . #transfăgărășan #transfagarasan #balealake #balealac #visitromania #hikingaddict #hikinglove #hikingphotography #hikingromania #cindrel #varfulbatrana #hikingcarpathianmountains #carpathian_mountains #carpathianmountains #transylvania #siebenbürgen #blackpromist #canoneos6d #visitsibiu #hermannstadt #naturepicture #naturehub #hikinghub #outdoorphotomag #outdoorclimbing #outdoorshooting #outdoorromania

5/2/2024, 9:13:53 PM

Vă povesteam zilele trecute de dragul meu Parâng. Astăzi am reușit să îi admirăm măreția, deși am mers mai mult pentru plimbare și relaxare. Vântul bătea tare. Vremea nu a fost cea mai prietenoasă. Totuși, am reușit să ne bucurăm de vreo două ore de liniște și frumusețe, admirând câteva brândușe, impunătorul vârf Cârja și întâlnirea anotimpurilor. Ne vedem la vară, munte drag!⛰️🥾 . . . . . . . #nature #naturescape #parangmountains #muntiiparang #parang #varfulcarja #mountains #mountainspirit #mountainaddict #mountainview #mountainlife #branduse #crocusflowers #mountainflowers #springflowers #hiking #hikingadventures #hikinggirl #hikingcouple #hikinglife #hikingromania #romania #promovezromania #romaniamea #romaniafrumoasa #magicalromania #romaniainpics #pemeleaguriromânești #romaniadepoveste

5/2/2024, 7:41:38 PM

Un nou capitol în viață poate fi asemănat cu verdele luxuriant al pădurii în plin sezon estival. Așa cum în pădurea de vară găsim o diversitate copleșitoare de plante, fiecare cu frumusețea și rolul ei distinct, într-un nou capitol al vieții descoperim o gamă vastă de experiențe și oportunități unice. La fel cum frunzele înverzite își extind ramurile pentru a prinde razele soarelui și a se hrăni, un nou capitol ne oferă posibilitatea de a ne extinde, de a ne dezvolta și de a ne hrăni cu noi cunoștințe și experiențe. În pădurea de vară, fiecare sunet, fiecare miros și fiecare culoare contribuie la o atmosferă vie și dinamică, la fel cum fiecare experiență într-un nou capitol al vieții noastre aduce o nuanță nouă și o profunzime sporită în povestea noastră personală. Chiar și în mijlocul verii, pădurea găzduiește locuri umbroase și liniștite, oferind un refugiu de la căldura intensă, similar cu modul în care un nou capitol ne poate oferi momente de reflecție și odihnă în mijlocul agitației și provocărilor. #muntiinostri #romaniaiswonderfull #romaniaefrumoasa #romaniata #friends #grateful #hikingromania #girlshiking #girlstraveltheworld #magicforest #homesweethome #innerpeace

5/2/2024, 8:33:25 AM

Stádo ovcí v rumunských Karpatech (sedlo Șteflești na rozhraní Cindrelu a Lotru) . . . #lotru #karpaty #carpathian #carpathians #carpathianmountains #muntiicarpati #hikingromania #romanianmountains #romania #rumunsko #trekking #hiking #hikingadventures #hory #mountains #horyapriroda #landscape #tbt /2021

5/1/2024, 5:27:54 PM

🧗‍♂️ De pe stânci... 🩵 Via Ferrata Sky Fky este unul dintre cele mai apreciate trasee de via ferrata din România, situat în Cheile Turzii. Traseul ne oferă de fiecare dată o experiență aventuroasă și palpitantă, cu vederi panoramice uimitoare asupra peisajului stâncos al Cheilor Turzii. Fiind echipat cu cabluri de oțel și scări, Ferrata Sky Fky este potrivit pentru iubitorii de senzații tari și pasionații de alpinism. ⛓️ Cheile Turenilor oferă, de asemenea, peisaje pitorești, trasee de drumeție și posibilități de escaladă. Noi am admirat cascadele, stâncile abrupte și flora și fauna diversă. Putem spune că ne-am bucurat de un refugiu natural liniștit departe de agitația urbană. #cheileturzii #skyfly #viaferrata #cheileturenilor #turadeaventura #escalada #catarat #climbingromania #hikingromania #ghidmontan

5/1/2024, 9:00:16 AM

28.04.2024 O noua zi in sanul naturii #healthylifestyle #hikingromania #apuseni #healthyliving #sundaymood☀️ #mountains #ontheroad

4/29/2024, 6:42:25 PM

Tura de ieri a fost și cu soare, și cu verdeață, și cu voie bună. Practic, o clasică de Ciucaș cu aproape tot ce-i trebuie ca să fie reușită și să te încarce cu energie pentru toată săptămâna. Dacă nu ți-ai făcut deja planuri de 1 mai, am verificat eu prognoza pentru tine și pare vremea bună de hălăduit potecile din Ciucaș. Iar de nu știi încotro să apuci, îți zic doar că priveliștile astea faine le găsești pe traseul bandă roșie ce pleacă din Pasul Bratocea și ajunge pe Vârful Ciucaș. 🤍 #muntiinostri #muntiiromaniei #pemeleaguriromânești #peplaiuri_romanesti #lamunte #pemunte #masivulciucas #pecararidemunte #pepotecidemunte #haihuipemunte #haihui_ro #fetelemuntilor #feteledincreste #mandrutecalatoare #picioarecalatoare #mountainsofromania #hikingromania #hikingtheglobe #hikingtheworld #romountaineers #girlsofmountainsro #discoverromania #exploreromania #mountainview #hikingtherapy #hikerslife #hikersofinstagram

4/29/2024, 12:18:57 PM

Zgaduję, że raczej nigdy nie polecę w kosmos. Ale oto dotarłam do miejsca kosmicznego. Jedna z czarnych dziur rejonu Maramuresz w Rumunii. Podziemne dzieło sztuki. #rumunia🇷🇴 #rumunia #romania #românia #taktrzebażyć #przygoda #natura #krajobraz #bliskonatury #jaskinia #podziemia #podziemią #cave #maramures #widok #polkawpodróży #gdzienawakacje #spacer #hikingadventures #hikingtrails #hikingromania #capresets #ciszaispokoj #cisza #hiking #inspiracja #kopalnia #kobietawpodróży

4/29/2024, 12:12:02 PM

No filter, no nothing True friendship🌱 #true #ilovecluj #nature #getaway #hikingromania #hikinglife #hinkingadventure

4/29/2024, 8:43:36 AM

⛰️ Mi-am promis să revin în Măcin ca să mă bucur de diversitatea florei, dar nu mă așteptam să fiu atât de surprinsă de schimbare. Peisajul marțian s-a transformat complet de la ultima vizită, devenind plin de viață și oferind la tot pasul dovezi ale vieții insectelor și animalelor din zonă. 🌱🌸 Bujorii au fost, desigur, vedeta acestei drumeții, iar @marmota.alpina a fost alături de noi la fiecare pas și ne-a încurajat să îi căutam și în afara traseelor tradiționale, transformând totul într-o vânătoare (cu privirea) de comori. Acesta a fost declarat floarea națională a României în anul 2022 și este protejat prin lege. 🪻🌿 Am întâlnit însă și o specie de orhidee sălbatică, Orchis Purpurea sau Gemănariţa, ce ne-a bucurat cu un parfum pe cât de subtil, pe atât de delicat și minunat. Vorbind de parfum, am reușit să observăm și trei tipuri de usturoi sălbatic, Allium vineale, Allium siculum și, poate cel mai cunoscut, Allium ursinum sau leurda, înflorită deja și răspândindu-și mirosul caracteristic pe bucăți bune ale traseului prin pădure. Ne-am bucurat să găsim și coada-șoricelului galbenă, Achillea filipendulina, și rochița-rândunicii roz, Convolvulus cantabrica. 🦎🪲🐢Vremea bună nu ne-a scos doar pe noi din case, căci și-au abandonat hibernarea și țestoasele, iar pe pietre se găseau cu ușurință gușteri în căutarea căldurii soarelui. O dată cu aceștia, am întâlnit o sumedenie de insecte de toate feluri, dar cel mai mult ne-a bucurat zumzetul albinelor din preajma salcâmilor înfloriți - o încântare pentru auz și miros, pe lângă bucuria de a găsi adăpost din calea soarelui amiezii. În ciuda înălțimilor reduse, Munții Măcin oferă o experiență minunată drumețului care are curiozitatea să privească atent în jurul său și să descopere și altceva decât vârfuri semețe. #ecotourism #hikingromania #muntiimacin #rezervatienaturala #happytravels #naturephotography

4/29/2024, 7:42:20 AM

Cum am spus de nenumărate ori, cred că există dragoste la “prima vedere” și pentru munți. Eu am simțit asta pentru Parâng. Nu or fi ei cei mai frumoși sau cei mai deosebiți munți, nu oferă cele mai incredibile peisaje, însă pentru mine sunt speciali și așa vor rămâne mereu.🏔️ Fotografiile sunt de acum un an. Abia aștept să ajung zilele următoare din nou pe meleagurile lor. Deja începusem să plănuiesc vrute și nevrute, dar vremea nu pare că va ține cu noi… Muntele trebuie respectat și iubit în orice condiții, așa cum ar fi bine să facem și cu oamenii din viața noastră. Muntele te învață să iubești, să admiri, să respecți tot ce se găsește în jurul tău. Parâng, rege al munților, m-ai făcut să plâng de atâtea ori. Te admir ca pe niciunul și abia aștept să te iubesc exact așa cum ești tu, imperfect, capricios, dar și impresionant și minunat!🤍 Care sunt munții voștri favoriți?🏔️ . . . . . . #nature #naturescape #parangmountains #muntiiparang #parang #transalpina #ranca #mountains #mountainspirit #mountainaddict #mountainview #branduse #crocus #crocusflowers #mountainflowers #mountainflower #springflowers #hiking #hikingadventures #hikinggirl #hikinglife #hikingromania #romania #promovezromania #romaniamea #romaniafrumoasa #magicalromania #romaniainpics #pemeleaguriromânești #romaniadepoveste

4/28/2024, 6:30:20 PM

27.04.2024 Cautand narcise prin muntii apuseni #hikingromania #muntiiapuseni #adventure #weekendvibes #piatracetii #onlyup #mountains #saturdaymood

4/27/2024, 8:56:23 PM

Retezat: acolo unde sufletul se întâlnește cu infinitul cerului. #pasiunepentrumunte #hikingromania #retezat #muntiinostri #romaniapitoresca #weekend #mountainview #retezatnationalpark #misterelemuntilor

4/26/2024, 10:44:43 PM

Ghete Salewa FireTail Evo GTX Mărimea 40 Preț 350 Lei Stare excelentă Talpă Vibram Membrana Gore-Tex Greutate redusă 🏔️ Perfect pentru munte #romania #românia #romania🇹🇩 #haihuipemunte #haihui #haihuiprinromania #munte #muntiinostri #muntiifagaras #muntiibucegi #muntiiapuseni #varfultoaca #pepotecidemunte #romaniafrumoasa #running #hikingromania #hikingadventures #outdoor #catarare #cheilebicazului #trikking #aventura #natural #natura #viral #foryou #pepotecidemunte #peplairomanesc #aventura #pemunte #peplairomanesc #pepotecispreinimata ❎Produsele disponibile ale acestei pagini la găsiți aici #disponibil_outdoor

4/26/2024, 8:03:48 AM

Lonely guest house in the snowy Carpathian mountains. Even in this time of year the Transfagarasan mountain pass is closed for cars because the weather conditions right now are still like in this photo - lots of snow and ice everywhere. The road actually doesn’t open until the first of July! Luckily the cable car was operating so we could still get up to 2139m and visit the still frozen Balea lake nearby. Truly an amazing place to visit, even in spring (which is still winter in the mountains). 🏔 . Gear: Canon EOS 6d + Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM EXIF: 30mm | f/13 | 1/200s | iso 125 . #transfagarasan #transfăgărășan #transfagarasan🗻 #visitromania #hikingaddict #hikinglove #hikingphotography #hikingromania #cindrel #varfulbatrana #hikingcarpathianmountains #carpathian_mountains #carpathianmountains #transylvania #siebenbürgen #blackpromist #canoneos6d #visitsibiu #hermannstadt #naturepicture #naturehub #hikinghub #outdoorphotomag #outdoorclimbing #outdoorshooting #outdoorromania

4/25/2024, 8:15:43 PM

Se spune ca ceva din noi ramane acolo, in secunda in care aparatul (ochiul) clipeste grabit. Locuri, oameni, momente. Ingramadim totul intre patru rame si, cumva, ne incapatanam sa credem ca am surprins totul sau macar ceea ce era esential. E o usoara amagire. N-am acceptat nici in ruptul capului ca lucrurile pot fi atat de simple. Nu cred in rame decat in masura in care ma ajuta sa-mi pastrez luciditatea. De altfel, m-am luptat intrega viata pentru a nu fi nici eu incadrat asa. Sunt un munte de emotii si ma bucur mult de ele, chiar daca sunt clipe cand fosnetul lor imi face sufletul sa tremure de frig. Poate tocmai de aceea zambesc atat de larg uneori, doar-doar s-o mai incalzi nitel si rosul din piept. Privesc in jur si inlatur strat cu strat. Indepartez ramele si las emotiile din tablou sa navaleasca precum salbaticii cai peste tremurul bland din gand. Ma agat de coama lor si ma las purtat catre zarile ce abia le pot atinge cu palma. Iar cand furtunile sunt prea greu de sus, cobor descult langa firul de iarba. Ii dau voie sa-mi alinte obrazul si realizez ca-i liniste si frumos in tot acest verde crud. Imi place sa privesc panza de pe sevalet, dar abia astept sa ascult si sa miros notele culorilor ce dau cu adevarat viata unui loc, om sau moment. E prea multa ratiune in noi. Prea mult ne dorim ca totul sa aiba un sens. Prea mult incercam sa obtinem tabloul perfect. Viata, insa, e despre potrivirea imperfectiunilor. Numai cand ne dam un pas in spate, pasim in afara celor patru rame si dam voie emotiilor sa ne cuprinda, putem dansa liber cu adevarat. Hai sa ne facem timp sa (ne) descoperim mai bine. Tu cand ti-ai lasat ultima oara palma sa fie mangaiata cu adevarat de vant, fara sa te gandesti la nimic altceva decat la gadilatul usor, nevinovat si parca atins de dor? - - - - #wild #adventure #mountains #hikingromania #mountainphotography #nature #naturephotography #amazing #explore #hikingadventures #life #hiking #romania #lifecoaching #hikingtrails #mountainlover #outdoor #love #mountainstories #painting #frame #emotions #flowers