dziennarower images

Discover Best dziennarower Images of World

#food #travel #sports #news #may #monday

Dobrze, że wieje przynajmniej nie słychać jak dyszę 😁 . . Miłych i spokojnych 💋 . #dziendobry #dziennarower #rowerlove #bicycle #sykkel #fahrad #kobietanarowerze #womanonbike #fraufahrad

3/31/2024, 4:29:10 PM

By móc jeść więcej ciasteczek trzeba ruszyć tyłeczek 🤪 . . Miłego popołudnia 💋 . . #narowerze #rowerowo #dziennarower #bike #sykkel #ciacho

2/25/2024, 3:19:57 PM

Wieczorny wypad z szalonymi babkami...tylko one potrafią tak zmęczyć #dziennarower #rowelove #kobietanarowerze #kobietynarowerach #naszosie #fraufahrad #cyclinglife #womanonbike #sykkel

10/4/2022, 8:00:26 PM

Zaczęło się przyjemnie, ale wiatr i deszcz mocno mnie przeorał🥶...miała być seteczka, ale trochę zabrakło ☹️...teraz grzeje się pod kocykiem, z kubkiem kawy w jednym ręku i pysznym ciastem czekoladowym w drugim- @moniamarzec2208 dzięki za przepis 💋 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋🇺🇦 . . #dzieńdobry #gutenmorgen #goodmorning #dziennarower #rowelove #rowerow #cyclinglife #bicycle #kobietanarowerze #womanonbike #fraufahrad #sykkel #wdeszczu #rain

9/18/2022, 2:23:41 PM

🚴‍♀️🚴‍♂️😍 człowiek planuje, planuje, a górki mają swój plan...krótki odcinek, a nogi wchodzą mi do dupy . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . . #poranek #dziennarower #bikewoman #bikelife #sykkel #fahrad #dzikiekonie #womanonbike #fraufahrad #kobietanarowerze #jazdapogorkach #gory #mountains #królowawłasnejbajkiniemarzytylkodziała

7/29/2022, 9:40:19 AM

Dziś na luzie, po lesie, gdy spotkać można było tylko dzikie zwierzęta...plusy jazdy o 6 rano...aaa i moja druga pana w życiu, jeśli chodzi o rower, na szczęście, tak jak poprzednio mam przy sobie rycerza na swym rumaku... . . Miłego dnia dla wszystkich 💋🇺🇦 . #poranek #narowerze #dziennarower #rowerowo #polesie #gravel #sunday #niedziela #bikelife #bikecouple #fahrad #bicycle #womanonbike #fraufahrad #sykkel #królowawłasnejbajkiniemarzytylkodziała

6/26/2022, 11:16:23 AM

Dolinki Krakowskie...jak dobrze, że wczoraj nie było gorąco☀️, piękne widoki, fantastyczne szlaki...dla nas jeszcze trochę wymagające podjazdy, ale za to rekompensujące i podnoszące adrenalinę zjazdy 🚴‍♂️🚴‍♀️ . Dziś za to odpoczywamy 🛀🧘‍♀️ . Miłego dnia dla wszystkich 💋🇺🇦 . #rower #dziennarower #szosówka #trekdomaneal2 #kobietanarowerze #paranarowerze #copule #bikelife #bikecouple #womanonbike #fahrad #sykkel #frau #frau

6/18/2022, 11:37:58 AM

I pyk...parę kilometrów wpadło 🤪, a dokładnie 152 😁 Jutro za to tylko leżymy i pachniemy. . A dziejszy dzień sponsorował @marcin.p3 - wielkie dzięki, Ty wiesz za co 💋❤️ . Miłego dnia dla wszystkich 💋🇺🇦 . #dziennarower #rowelove #szosówka #kolarzówka #trekdomaneal2 #bikewoman #bikecouple #bikelife #kobietanarowerze #kobieta #copule #fraufahrad #frau #sykkel

6/11/2022, 3:45:29 PM

I znowu za seteczke zabieramy się jak pies za jeża...chyba trzeba zaplanować coś znacznie dłuższego, bo tak, to zawsze brakuje nam kilometrów🤪 Ach i te maki😍 . Miłego popołudnia dla wszystkich 💋🇺🇦 . #dziennarower #rowerow #maki #czerwonemaki #sykkel #bikewoman #bikelife #makowapanienka #cyclinglife #women #frau #copule #pieknie #beautiful #smile

6/5/2022, 5:24:29 PM

Kiedy masz wolną tylko godzinę, a plany ambitne🤪 . . #dziennarower #rowerowo #kobietanarowerze #bikewoman #bikelife #sykkel #fraufahrad #królowawłasnejbajkiniemarzytylkodziała #woman #cyclinglife #smile #usmiech #lacheln

6/2/2022, 7:35:57 PM

Ten wiatr🙈, ale nas nie pokonał 🤪 . . Miłego wieczoru dla wszystkich 💋🇺🇦 . #dzieńdobry #dziennarower #rowerwo #bikelife #kobietanarowerze #kobieta #bikegirl #bikewoman #sykkel #fahrad #fraufahrad #cyclinglife

5/28/2022, 6:00:41 PM

Pierwsze z trzech☺️ . Start o 21:15, a w domu przez cały dzień grobowa atmosfer...na szczęście jak tylko na tyłku znalazły się gatki rowerowe to uśmiech też pojawił się na pyszczku 😁 Miało być delikatnie, a wyszło jak zawsze pierwsze 67 km do punktu żywieniowego (ten odcinek z podjazdami) zrobiliśmy w 2:54...no i w życiu zupka o dwunastej w nocy nie smakowała tak dobrze🤤 Kolejne 30 km weszło w nogi nie wiadomo kiedy, a później to już luz do mety🤪 Dziś chwila relaksu a jutro znów na koło 🚴‍♂️🚴‍♀️ Miłego dnia dla wszystkich 😍 . #tourdesilesia #dziennarower #rowerowo #bicycle #nocnymaraton #bike #bikelife

5/22/2022, 12:25:08 PM

Moja kolej...😏 Dzisiaj jazda z 🌪😆 #rowerowo #rowerowelove #dziennarower #zrowerem #sama #dziewczynanarowerze #luz #rowerowychill #niepołomice

5/15/2022, 3:50:46 PM

Małe co nieco po fajnej wycieczce, którą na koniec musiał zjebać stary chooj z małym ptaszkiem i jeszcze mniejszym mózgiem. Jego ego nie udźwignęło tego, iż rowerzyści mogą go wyprzedzić, zaczął zajeżdżać nam drogę celowo hamując. Jak ja uwielbiam tych draśniętych zębem czasu samozwańczych obrońców porządku i ładu "bo jemu się to niepodobuje i chooj"...wiem, wiem też będę kiedyś starą, ale liczę, że mniej pojebana... . . Miłego dnia dla wszystkich 💋🇺🇦 . #dzieńdobry #dziennarower #rowerwo #bikelife #bikegirl #minipavlova #sweetcake #sykkel #bicycle #fahrad #fraufahrad #kobietanarowerze #womanonbike #fraufahrad

5/8/2022, 3:08:30 PM

Taka mała wycieczka z rana, uzupełniona szorlotką na ciepło i pięknymi widokami 😁 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . . #dzieńdobry #gutenmorgen #goodmorning #dziennarower #rowerwo #bicycle #trek #bikelife #bike #sykkel #fahrad #fraufahrad #bikegirl

5/1/2022, 1:40:01 PM

Najważniejsza jest dobra motywacja😜 gonię króliczka 😎 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋🇺🇦 . #dziendobry #dziennarower #goodmorning #gutenmorgen #roweroweporanki #rowerowo #bicycle #bikelife #sykkel #cyclinglife #cycling #onbike #fahrad

3/27/2022, 12:55:49 PM

Rowelove... . . Miłego dnia dla wszystkich 💋🇺🇦 . #dzieńdobry #gutenmorgen #goodmorning #dziennarower #rower #bike #sykkel #bicycle #kobietanarowerze #womanonbike #frau #fraufahrad #fahrad #smile #pink #narowerze

3/13/2022, 12:18:00 PM

Rower - oprócz najbliższych to jedyna rzecz, która ratuje mnie przed szaleństwem. . Muszę też się przyznać do czegoś🙈 przypadkowo przetestowałam działanie ustawień telefonu "SOS!" i czas reakcji małżonka mego na wysłany alarm...powiem tak...było szybko. Na szczęście wszystko udało się odwołać 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ no cóż wiszę mu dobrego browara🙃 . Miłego popołudnia dla wszystkich 💋 . #dziennarower #rowerowo #rozowadama #kobietanarowerze #kochamrower #womanonbike #woman #smile #bicycle #bikewoman #sykkel #ilovebike #frau #fraufahrad #lachen #pink #rosa

11/1/2021, 3:33:21 PM

Boska droga między płonącymi od barw drzewami 😍 I ta przyjemność... uwolnić głowę od ciężkich myśli, które od kilkunastu dni mnie zadręczają... . . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . #dziendobry #goodmorning #gutenmorgen #dziennarower #rowerowo #naszosie #kobietanarowerze #jesień #jesiennarowerze #kochamrower #bikelife #bicycle #bikegirl #bikewoman #sykkel #fraufahrad #fahrad #ichliebefahrradfahren #autumn

10/24/2021, 12:53:10 PM

Chodź strzelimy sobie fotkę 🙈 . . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . . #dziennarower #dziendobry #goodmorning #gutenmorgen #bikegirl #womanonbike #narowerze #wedwoje #fraufahrad #fahrad #bike #cycling #kobieta #kobietanarowerze #woman #frau #słońce

10/9/2021, 1:13:19 PM

Troszkę cieplej trzeba się już ubierać, ale ta rześkość powietrza budzi znakomicie🤪 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . #dziendobry #dziennarower #goodmorning #gutenmorgen #rowerowyporanek #kobietanarowerze #kobieta #rower #bikelife #bikegirl #womanonbike #woman #fraufahrad #frau #sykkel #cycling #kochamrower #cyclinggirl

9/13/2021, 6:41:29 AM

Najlepiej wyjechać z rana, gdy pustki na ulicach i słychać tylko szum opon 😍 i czuć męża oddech na plecach I tak na szybko wpadło 106,66 km 😁 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . #dziennarower #dziendobry #goodmorning #gutenmorgen #rowerowyporanek #rower #gobybike #szosa #szosowka #wislawielka #kobietanarowerze #womanonbike #fraufahrad #sykkel

8/22/2021, 12:22:24 PM

Bardzo rowerowy tydzień ❤ . . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . #dziendobry #gutenmorgen #goodmorning #rowerowyporanek #rowerowo #dziennarower #womanonbike #kobietanarowerze #velo #cyclinggirl #sykkel #beskidy #góry #mountains

8/13/2021, 6:04:53 AM

Dużo czasu zajęło mi namówienie męża na szosę...póki co wzięta tylko do testowania, ale rogal był, więc chyba coś z tego będzie 😁 Oczywiście dziś tylko trasa na rozjeżdżenie, bo bałam się tego jak zareagują moje cztery litery na siodełko, ale kurczę było super...myślę, że koniec z lenistwem 😉😁 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . . #dziendobry #gutenmorgen #goodmorning #dziennarower #rowerowo #szosa #kobietanarowerze #bikelife #cycling #fahrad #fraufahrad #womanonbike #sykkel #smile #usmiech #lachen #gobybike

7/18/2021, 11:16:31 AM

Bo każdy dzień to nowe wyzwanie😊 8:40 mieliśmy zacząć bardzo delikatnie, w końcu do przejechania było kilkanaście kilometrów, ale po pierwszej 10 jakoś tak wyszło i dodatkowo usłyszałam "idziemy na rekord" oczywiście nasz osobisty (do tego pierwszego dużo nam brakuje😉). Przyznaję, że pierwszym punkcie kontrolnym czułam ból w prawej nodze pod kolanem, do tego mój organizm stwierdził, że mam za duży lajcik i dorzucił mi okres (tabletki wysępiłam od przemiłej pani, z PK1). A przed nami były góry i trzy zacne podjazdy🙈 nie powiem, że było łatwo, ale po ich przejechaniu poczułam się niezniszczalna😁...a do mety zostało nam jeszcze 170km. Przyznaję, że od Rybnika (ostatnie miejsce z żarełkiem) te 90km strasznie się dłużyło, dobrze, że zrobiło się ciemno, nie widziałam licznika i płynących jak krew z nosa kilometrów, przekonywałam siebie i swoje kolanka,  że jeszcze tylko kawałek...gdy zostało już tylko 20km to wstąpiły w nas nowe siły (to chyba ta radość, że mamy to) i na metę wjechaliśmy na pełnej pi*dzie #tourdesilesia #dziennarower #rowerowo #kobietanarowerze #bicycle #cycling #sykkel #velo #fahrad #bikelife #bikegirl #womanonbike #fraufahrrad #ilovebike #trekbikes #polskakobieta #polnischfrau #polishwoman

7/11/2021, 7:02:14 PM

4:00 o tej godzinie zaczął się mój wczorajszy dzień. Prysznic, śniadanie i w drogę...o 6 start z Zawiercia na Dolinki Krakowskie 😁. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym kilka razy nie zboczyła z raz obranej drogi 🙈. Pierwsze 100 km, bez przerwy, bez zmęczenia na totalnym luzie zachłystując się tylko ciszą, (jeszcze) rześkim powietrzem i wolnością. Przerwa w Brandysówce już w Dolinkach...no i następne 20 km to była rzeźnia, nie mogłam znaleźć rytmu, w głowie szalała tylko myśl, że pada mi telefon i nie będę miała navi...na szybko nauczyłam się kilku miejscowości, ktore powinnam przejechać. ..telefon padł na 129 km, zegarek podobnie...komputer rowerowy na 177 km. Wypiłam 5l płynów, nie wiem ile wypociłam🤪 kolejny kryzys przed samym Ogrodzieńcem...przynajmniej tak mi się wydawało, ale później obejrzałam sobie ten k*rewski podjazd 🙈 na dworzec PKP w Zawierciu  to już na pełnej piździe, ale tak działa na mnie myśl o mecie 😁 reasumując wpadło około 180 km, przewyższeń w granicach 1980m (góra, dół) 😁 samej jazdy 9:03, w sumie z przerwami 11h byłam sam na sam z moją Pink Lady ❤ No i ta opalenizna🙈🙈🙈🤦‍♀️ mimo smarowania filtrem, który miałam ze sobą. Za to dziś leżę i pachnę...chociaż mała 50tka kusi, kusi... . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 #dziendobry #goodmorning #gutenmorgen #dziennarower #bike #kobietanarowerze #bikewoman #velo #sykkel #bikegirl #fahrad #fraufahrad #naszosie #trekdomaneal2 #dolinkikrakowskie #kobieta #woman #frau #legs #beine #nogi

6/20/2021, 9:23:12 AM

Jezioro Turawskie, taka mała wycieczka z rana. Niby szosa, niby asfalt...ale czasami tak położony, że kilka razy doszłam...na skraj swoje tolerancji dla polskiej myśli technicznej ...nie mówiąc o tym, że tradycyjnie przeciorałam moje maleństwo przez pola i lasy 🙈 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . . #goodmorning #gutenmorgen #dziendobry #dziennarower #rowerlove #rowerowo #bicycle #bikewoman #bikelife #bikegirl #kobietanarowerze #kochamrower #fahrad #velo #sykkel #fraufahrad#

6/6/2021, 2:02:24 PM

Kiedy budzisz się o 4:55 i za oknem widać początek pięknego dnia. Szybkie śniadanie i wyjazd do lasu o 5:45 ...ta pustka, cisza i spokój ❤ . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . . #goodmorning #dziendobry #dziennarower #gutenmorgen #rowerowo #oporanku #bikewoman #kobietanarowerze #kobieta #polskakobieta #bicycle #bikelife #bikegirl #bike #velo #sykkel #fahrad #woman #polishwoman #fraufahrad #frau #polnischefrau

6/3/2021, 9:13:29 AM

Poranki na rowerze mają swój klimat 😍 . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . #dziennarower #dziendobry #rowerowo #rowerempolesie #przezlas #kochamrower #kobietanarowerze #bikewoman #bicycle #bikegirl #bikelife #fahrad #fraufahrad #polnischefrau #velo #polishwoman #polka_na_rowerze #sykkel #cyclinglife

5/23/2021, 10:56:22 AM

Cytując klasyka: "Musisz odpowiedzieć sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie. Co lubisz robić? A potem zacząć to robić.” Plany uległy zmianie i zamiast górek, dziś piękna prosta i tylko 83 km, ale i tak było warto...pierwsza opalenizna zaliczona 🙃😁 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 #dziennarower #rowerowo #naszosie #szosowka #kolarzówka #trekdomaneal2 #kobietanarowerze #polskakobieta #usmiech #rower #bikewoman #bike #sykkel #fahrad #fraufahrad #bikelife #smile #lacheln #kochammojrower #ilovebike

5/9/2021, 1:05:47 PM

Pojeżdżone 😍 udało się wyskoczyć na szybką 50tke przed zachodem słońca 🙃 . . Udanego wieczoru 💋 #dziennarower #rowerowo #kobietanarowerze #kobieta #bikewoman #bikelife #sykkel #fahrad #fraufahrad #bicycle #bikegirl #bikelife #naszosie #domaneal2 #trek #szosowka #królowawłasnejbajkiniemarzytylkodziała #woman #frau #smile #lacheln #kochamrower #mojrower #mojezycie #mystyle

5/1/2021, 8:44:58 PM

Poprawka z ostatniego razu, ale tym razem nauczona doświadczeniem, zabrałam zrobione przez siebie batony energetyczne z przykazaniem by jeść je po drodze. Chyba pomogło, bo urwałam trochę czasu nie tylko z jazdy, ale i z całego wypadu. I jestem z siebie dumna 😎 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . . #dziendobry #goodmorning #gutentag #dziennarower #kobietanarowerze #rowerowo #naszosie #trekdomaneal2 #szosowka #usmiech #kobieta #woman #womanonbike #bikewoman #bikelife #bike #cyclinglife #cycling #velo #sykkel #fahrad #fraufahrad #frau #lacheln #smile

4/18/2021, 3:34:57 PM

Po całym dniu walki coś na rozluźnienie 😍 zaczęłam w słońcu, a do domu wygnał mnie deszcz . . Udanego wieczoru dla wszystkich 💋 . #dziennarower #polkanarowerze #dziendobry #goodmorning #gutenmorgen #narowerze #rowerowo #kochamrower #kobietanarowerze #naszosie #trekdomaneal2 #bike #velo #bikelife #bikegirl #womanonbike #ilovebike #fahrad #fraufahrad #sykkel#

4/3/2021, 7:45:49 PM

Ale dziś wieje 🤦‍♀️, konkretne zmęczenie po walce by utrzymać się prosto. A ten uśmiech... to tak ma przekór do słoneczka, które miejscami mocno grzało 🌤🌞🌤 . Miłego popołudnia dla wszystkich 💋 #dziennarower #narowerze #rowerem #kobietanarowerze #usmiech #zmeczona #naszosie #woman #womanonbike #smile #onbike #fahrad #fraufahrad #lacheln #frau #slonce #sun #sonne

3/7/2021, 5:07:46 PM

Kiedy wychodzisz na chwilkę sprawdzić jak jest😁 Twoje mięśnie głębokie pracują pełną parą by utrzymać się w pionie...po czym wpadasz w taki śnieg, że mielisz w miejscu jak chomik i nie możesz ruszyć dalej, ale i tak masz fun 🙃🤪 chichrałam się jak głupia, ale fajny reset...wracam do książki 😊 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . . #dziennarower #rowerem #rowerowo #narowerze #kobietanarowerze #roweremwzasypy #snieg #roweremposniegu #bicycle #bike #velo #fraufahrad #fahrad #kochamrower #ichliebefahrrad #ilovebike #womanonbike #chodagang #królowawłasnejbajkiniemarzytylkodziała #snow #winter

2/13/2021, 1:03:05 PM

Zbierałam się jak pies do jeża...ale w końcu jest Wisła Wielka 😁 . moje 105km . . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . . #dziennarower #dziendobry #goodmorning #gutenmorgen #narowerze #rowerowo #wislawielka #bicycle #bikegirl #velo #kobietanarowerze #womenonbikes #fahrrad #fraufahrrad #kobiet #woman #frau #smile #usmiech #lacheln #królowawłasnejbajkiniemarzytylkodziała #chodagang #rowerlove

8/23/2020, 2:23:32 PM

50tka na zakończenie treningu przed finałem @rowerowastolicapolski 🚴‍♂️👍 @krolewskiegniezno kończy na drugim miejscu a ja indywidualnie zajmuje 15 miejsce w naszym rankingu z sumą 1488km 😊 mogło być trochę lepiej bo parę kilometrów pogubiło się gdzieś po drodze przez te dwa miesiące ale generalnie jestem zadowolony 💪🚴‍♂️😊 Teraz rower pójdzie na kosmetyczny serwis, a ja czekam do 1 września na finał 😁 ____________________ #bikeday #dziennarower #rower #roweremzamiasto #trening #bicycle #sezonrowerowy #sezonrowerowy2020 #ilovebicycle #uwielbiamrower #treningrowerowy #treningnarowerze #sezon2020 #narowerzenajlepiej #narowerzejakzwierze #narowerze #onbicycle #mojrower #mybicycle #mytriban #rowerowegniezno #rowerowastolicapolski #rowerowastolicapolski2020 #jazdanarowerze #roweremprzedsiebie #treningrsp

8/16/2020, 8:48:39 PM

Rowerowe dzień dobry 😀 . Fajnie, gdy po pierwszych dniach wyjeżdżania rowerem w góry o szóstej rano, miejscowi pierwsi krzyczą "dzień dobry" i uśmiechają się do mnie...a co sobie myślą to inna sprawa 🤣 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 #dziennarower #dziendobry #goodmorning #gutenmorgen #narowerze #wgorach #kobietanarowerze #kobietairower #usmiech #woman #womanonbike #bicycle #bikegirl #polnishwoman #velo #cycling #cyclingphotos #rowerwgorach #rower #bike #fraufahrrad #frau #lacheln #smile #polnischefrauen #chodagang #królowawłasnejbajkiniemarzytylkodziała #photoinsta #photo #foto

8/13/2020, 8:14:18 AM

Rower o poranku, gdy szosa jeszcze pusta, a słońce dopiero muska skórę 😍 . . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . . #dziennarower #dziendobry #goodmorning #gutenmorgen #bikelife #bikegirl #bike #womanonbike #woman #smile #fahrrad #fraufahrrad #fitwoman #fitkobieta #velo #bicycle #cycling #kobietanarowerze #kobieta #frau #usmiech #lacheln #chodagang #królowawłasnejbajkiniemarzytylkodziała

7/25/2020, 10:30:16 AM

Szosa pasie się w lesie 😁 trzeba było choć na chwilę uciec ze słoneczka. . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 #dziennarower #narowerze #kobietanarowerze #kobietairower #szosowka #trek #kolarzówka #kobieta #bikelife #bicycle #bike #velo #fahrrad #fahrradtour #womenonbikes #fraufahrrad

7/4/2020, 1:58:33 PM

Jak dobrze, że człowiek nie zawsze wierzy w prognozy pogody😁 - Po co Ci rower, jak ma padać przez cztery dni? - A może wstrzele się w jakieś suche okienko. . . I tak trzeci dzień z rzędu o poranku śmigam na dwóch kółkach 😍. Dziś las i kapliczki. . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 #dziendobry #goodmorning #gutenmorgen #dziennarower #narowerze #kobietanarowerze #kobietairower #kobieta #polskakobieta #usmiech #bike #womanonbike #woman #bicycle #bikegirl #polnishwoman #smile #fahrrad #fraufahrrad #frau #lacheln #polnischefrauen #chodagang #misjachoda

6/13/2020, 9:25:18 AM

- Czy Ty sobie kupiłaś kask pod kolor butów? - Nie, no co Ty, wzięłam taki, bo rozmiar pasował. 👀👀👀 👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀 znacie to spojrzenie "weź nie pierdol" . . Muszę przyznać, że przylega do mej łepetynki bosko. Brakuje mi tylko siateczki w środku na owady, ale nie zwróciłam uwagi wcześniej, a już się "przywiązałam"😉 . . Dziś czerwoniutkie maki. 🌺 . . No i cały misterny plan w pizdu...miałabyć piękna rowna opalenizna całego ciała, a tu jeden wypad w słoneczku i już są ślady odmienności 🙈 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . #dziendobry #goodmorning #gutentag #dziennarower #rowerowo #naszosie #szosowka #kobietanarowerze #womanonbike #woman #ilovebike #bicycle #bike #fahrrad #fraufahrrad #ichliebefahrradfahren #velo #frau #czerwonemaki #kobieta #polskakobieta #polnishwoman #polnischefrauen #kochamrower #trek #bontrager #kask #chodagang #misjachoda

6/4/2020, 3:11:32 PM

Bosze, wyszło słonko 😍!!! Miałam dziś zaplanowaną fajną trasę, ale gdy wstałam przed 6 i zobaczyłam tę szarość, burość, i ponuroś to szybko wróciłam pod ciepłą kołderkę 🙈 No, ale że ja nie do końca normalna jestem...wytrzymałam tak 5 minut, zrobiłam śniadanie i stwierdziłam "a co mi tam". Nawet po kilku km słońce zaszczyciło mnie swoją obecnością, a lekkie 50km nie wiadomo kiedy pykło. Czy tylko ja tak mam, że w czasie jazdy uruchamiam wyobraźnię: wygrywam wszystkie spory, prowadzę ciekawe rozmowy, poznaję ciekawych ludzi, planuje akcje erotyczne z cyklu- czym by tu zaskoczyć jeszcze małża mego🤭🤭🤭 . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . . #dziendobry #goodmorning #gutenmorgen #dziennarower #kobietanarowerze #naszosie #szosowka #dziwnemysli #bike #bikelife #bicycle #women #womenonbikes #velo #fahrrad #fahrradtour #fraufahrrad #bikegirl #kochamrower #mojrower #ilovebike #ichliebefahrradfahren #chodagang #zmieniamsiedlasiebie #misjachoda #nowajazchodakowska #rozowo

5/24/2020, 10:36:36 AM

"droga bez powrotu"? 😅😁 Kolejne kilometry za mną 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ W 2019r zaczynając dopiero w czerwcu przejechałem do października 1000km. W tym roku mam już za sobą 230km 💪 MÓJ CEL NA TEN ROK TO MINIMUM 1500km 🚴‍♂️🚴‍♂️💪😁 #bikeday #dziennarower #rower #roweremzamiasto #trening #bicycle #sezonrowerowy #sezonrowerowy2020 #ilovebicycle #uwielbiamrower #treningrowerowy #treningnarowerze #treningwczasiezarazy #zamaskowanyrowerzysta #narowerzenajlepiej #narowerzejakzwierze #narowerze #onbicycle #bikelover #kochamrower #rowerowo #rowerowelove #rowerek #jazdanarowerze #roweremprzedsiebie #treningzaliczony #roweremprzezświat #rowerem #lovebike

5/10/2020, 10:41:47 AM

Kiedy wstajesz o piątej i nie chcesz budzić reszty🙈 . Moja pierwsza 50 na szosie❤ nawet wiatr nie przeszkadza, bo w końcu go czuję na twarzy. Ale jazda w domu i trenażer pozwolił mi jeszcze lepiej czuć każdy pracujący mięsień...kiedy mocniej idzie łydka, kiedy udo, a kiedy ruch idzie prosto z tyłka 😉 . No i oczywiście rzepak, "król" majowych pól. . . Miłego dnia dla wszystkich 💋 . #dziendobry #goodmorning #gutenmorgen #dziennarower #kobietanarowerze #szosa #szosowka #mojrower #trek #rzepak #womenonbike #bicycle #fahrrad #velo #morgen #morning #skoroświt #fraufahrrad #cyclelife #cycle #bike #mybike #ilovemybike #ichliebefahrradfahren

5/10/2020, 9:16:34 AM

Kwarantanna dzień 40!! 😳 Dziwne czasy nastały 😷🥴 patrzę w moim ulubionym miejscu, na niemal pustą Trasę S5 i zastanawiam się czy jeszcze kiedyś wrócimy do dawnego trybu życia... 🤔 A tym czasem... 🚴‍♂️ kolejny #treningwczasiezarazy zaliczony 💪 😁 #bikeday #dziennarower #rower #roweremzamiasto #trening #bicycle #niedziela #freetime #rowerek #jazdanarowerze #roweremprzedsiebie #treningzaliczony #roweremprzezświat #rowerem #lovebike #bikelover #kochamrower #rowerowo #rowerowelove #treningzaliczony #treningnarowerze #uwielbiamrower #narowerzenajlepiej #narowerzejakzwierze #narowerze #onbicycle #mojrower #bikelife #życiewczasiezarazy #zatrzymajsięnachwilę

4/28/2020, 5:20:28 PM

Rower❤ cały tydzień czekania i odpoczywania, bo ostatnio miałam mały wypadek i ręka nakurwi...bolała jak cholera. Miał być do końca Szlak Orlich Gniazd, lecz nastąpiła mała zmiana; nie lubię jeździć sama...znaczy bardzo lubię tylko nie lubię jechać bez zaplecza technicznego tzn. świadomości, że jak mnie gdzieś niemoc jakaś najdzie to mogę spokojnie do małża zadzwonić i zgarnie me truchło nazad na chatę...a dziś ani małża, ani kumpla( razem się po Polsce bujają) i drugiego ulubionego ❤ gdzieś żonke zabrał na weekend. Więc taka pętelka koło domku się trafiła, gdyby tylko nie incydent pod samym domem to zacny dzień z tej soboty nam się zrobił🙂 #dziendobry #goodmorning #gutentag #dziennarower #rowerlove #rower #kreckilometry #szosa #naszosie #kobietanarowerze #mojrower #bike #velo #bicycle #womenonbike #fahrrad #fraufahrrad #bicyclegirl

8/24/2019, 5:59:29 PM

Rower, śniadanie 😍 jeszcze tylko jakby moja dłoń nie wyglądała jak dwie 🤦‍♀️ wczoraj upierdoliła mnie pszczoła w palec wskazujący i tak puchło, puchło, że aż zastanawiałam się czy dam radę dziś rano utrzymać rower...było ciężko, ale musiałam zaliczyć aptekę i kupić coś na opuchliznę😕. Za to nowa trasa zaliczona 😁 Miłego dnia dla wszystkich 💋 #dziennarower #dziendobry #gutenmorgen #goodmorning #kreckilometry #szosa #rowerlove #rowerowo #rowerem #nadrodze #kobietanarowerze #kobieta #usmiech #bicycle #bikegirl #bicyclegirl #womenonbike #women #smile #ilovebike #kochammojrower #velo #fahrrad #fraufahrrad #frau #lacheln #coffeeandbooks #kawa #kaffeeundbuch #ksiazkaikawa

8/6/2019, 9:23:50 AM

Jedziemy dalej 🙂 ale jutro przerwa, bo na sobotę zaplanowałam dłuższą wycieczkę 😁 Miłego dnia dla wszystkich 💋 #dziennarower #dziendobry #gutenmorgen #goodmorning #roweremdopracy #rowerowo #rowerlove #kobietanarowerze #bikegirl #bicycle #bikegirl #bike #velo #fahrrad #fraufahrrad