miedzianka images

Discover Best miedzianka Images of World

#food #travel #sports #news #april #monday

Wybrała się ze Szklarskiej na rolnikach w Kotlinę Jeleniogórską i strzeliło 91 km. Znowu okazało się, że ładnie tu mamy ☀️ #dolinapałacówiogrodów #rudawskiparkkrajobrazowy #trzcińsko #bukowiec #miedzianka #mtb #rower #inne

4/28/2024, 10:29:23 PM

Miedź Legnica 1:2 Znicz Pruszków ‼️⚽️🏆 #MIEZNI #miedz #miedzlegnica #miedzianka #legnica #fortunaIliga #fortuna fot. @made_by_ernest

4/28/2024, 5:48:17 PM

Gdy parę lat temu w ramach zdobycia jednego ze szczytów Korony Gór Polski ruszyliśmy w Rudawy Janowickie, czuliśmy... rozczarowanie 🤭 Szlak na Skalnik okazał się zbyt łatwy nawet jak na leniwą wycieczkę rodzinną a obok tabliczki z nazwą szczytu przeszliśmy niemal jej nie zauważywszy! Krótki i mało widokowy spacer zrekompensował nam jedynie znaleziony przypadkowo po drodze Zamek Bolczów 🏰 Jednak niedawne wyprawy zweryfikowały moje poglądy na temat tego niewielkiego górskiego pasma. Odkryłam, że Rudawy to nie tylko piękne lasy i przyjemne ścieżki. To także skałki wspinaczkowe, ciekawe punkty widokowe, słynne Sokoliki, z których zobaczyłam lwią część Głównego Szlaku Sudeckiego, którym ruszę już we wrześniu 🗺️ Rozpoznałam między innymi Śnieżne Kotły czy majestatyczny wierzchołek Śnieżki 🏔️ Niżej, na stoku Krzyżnej Góry znajduje się najstarsze górskie schronisko w Polsce, Szwajcarka 🏡 Dokładnie rok temu obchodziło swoje 200 urodziny! Nie wiem, co serwowano tu dwa wieki temu, ale dziś można zjeść pierogi, naleśniki lub szarlotkę, a także kupić tematyczne rękodzieło lokalnych artystów (wisiorki, magnesy, rzeźby). Rudawy to także Kolorowe Jeziorka, bardzo urokliwie prezentujące się szczególnie wiosną i jesienią. Poznając tajemnice pochodzenia nazw i kolorów jeziorek (a są: Żółte, Purpurowe, Błękitne i Zielone) dowiedzieć się można też wielu ciekawych rzeczy o regionie. Historia okolicznych wsi związana jest bowiem z istnieniem kopalni, a wydobywano tu miedź, arsen, piryt czy nawet złoto ⛏️ Niestety swój związek z kopalnictwem w przykry sposób zakończyła położona nieopodal miejscowość - Miedzianka. Miasteczko po burzliwych dziejach wzlotów i upadków w końcu przestało istnieć a jedyną pamiątką po jego dawnej świetności jest kościółek ⛪ Wszystkie te miejsca można zobaczyć zupełnie za darmo, wstęp do Rudawskiego Parku Krajobrazowego jest bezpłatny. To urokliwe pasmo dla miłośników Sudetów w każdym wieku! #rudawyjanowickie #kolorowejeziorka #sokoliki #szwajcarka #zamekbolczów #skalnik #szarlotka #gss #miedzianka #sudety #polishmountains #forest #polska #lake #mountains #sudetymountains #krzyżnagóra #las #landscape #mountaingirl

4/28/2024, 3:11:19 PM

these are the moments the moments we live for 🍃 #nature #mountain #trip #bike#świętokrzyskie #miedzianka #góra #april #spring #2024

4/28/2024, 2:40:17 PM

W końcu świat nabiera zieleni i świeżości, czuć już prawdziwą wiosnę w powietrzu ❤️ wykorzystałam ten czas na odkrywanie miejsc w Górach Świętokrzyskich, na zdjęciu Góra Miedzianka, niewielki rezerwat, łatwe wejście a widoki piękne Jakie macie plany na majówkę? Aktywnie czy leniwie? . . . #miedzianka #góramiedzianka #góryświętokrzyskie #świętokrzyskie #turystykapolska #polskajestpiękna #podróżująceplecy #podróżepopolsce #polacywpodróży #kobiecafotoszkoła #travelpoland #touristspot #mojepodróże #mytravelstories #wherenext #travelplans #polskieblogipodróżnicze #justtravel

4/28/2024, 1:48:01 PM

🍽 @browar_miedzianka 🏘 Miedzianka ⭐⭐ 🚂 30 min. od stacji kolejowej Janowice Wielkie 🚌 30 min. od przystanku PKS Janowice Wielkie dworzec kolejowy #smakidolnegośląska #przystanekd #visitD #rudawyjanowickie #miedzianka #piwo #piworegionalne #piwokraftowe #restauracja #obiad #śniadanie

4/28/2024, 12:00:13 PM

Nareszcie wiosna – piękna, słoneczna, zachęcająca do spacerów. ☀️🥾 Zapraszamy Was do Miedzianki, abyście mogli doświadczyć malowniczości tej pory roku w najpiękniejszym wydaniu. Niech te piesze wędrówki staną się dla Was źródłem radości, inspiracji i nowych odkryć. Bo każdy krok może być początkiem niezapomnianej przygody! 🥾✨ #janowicewielkie #miedzianka #kupferberg #turystyka #dolnyśląsk #historia #wiosna #szlaki #góry #weekend

4/28/2024, 7:44:03 AM

#górnictwo #Miedzianka #jeleniagóra #targstaroci #miner

4/27/2024, 1:50:19 PM

#Miedzianka #drogawmiedziance #dolnyśląsk #wiosna

4/27/2024, 10:09:29 AM

3 punkty zostają w Płocku😔⚽️ Miedź przegrywa na wyjeździe z Wisła Płock 1:2‼️ #miedzlegnica #miedzianka #legnica #fortuna #fortunaIliga fot. @made_by_ernest

4/24/2024, 9:22:53 PM

Mam jakiś taki szczególny sentyment do tego miejsca - do Miedzianki. Nie wiem czemu, ale lubię tam wracać. Może to właśnie Miedzianka jest moim ciepłym kocem, pod którym mogę się schować, kiedy potrzebuję ciszy. Niby część cywilizacji i towarzyszącego jej zgiełku, a jednocześnie małe miasteczko na uboczu, trochę w oddali od popularnych szlaków. Lubię Miedziankę i zawsze marzyłam zatrzymać się tam z jakimś noclegiem. Udało się. Dwa dni pod rząd budziłam się przed 6, żeby koniecznie zobaczyć wschód słońca, i ani razu nie widziałam, bo było schowane za chmurami 🤷‍♀️ Ale nadal było pięknie, wyjątkowo. Przyznam się do czegoś, tylko zachowajcie to dla siebie: budziłam się przed 6, spędzałam na dworze z 20-30 minut, wracałam i kładłam się z powrotem 😁 Może Miedzianka to mój ciepły koc, ale sen to moja prawdziwa miłość. Chociaż napisałam dwa długie akapity, ale tak naprawdę przyszłam tu z czym innym. Wczoraj obejrzałam na Netflixie dokumentalny serial pt. Nasz pełny życia świat. Wiele razy byłam pod wrażeniem przyrody, zwierząt, procesów, których często nie jesteśmy świadomi. Wróciło moje marzenie o Kenii, na nowo spojrzałam na Norwegię. A później przyszła krótka, lecz wartościowa refleksja. Przecież piękno jest na wyciągnięcie ręki, i doświadczyłaś go parę dni temu: słuchając śpiewu ptaków rano, wspinając się na skałę, podziwiając wierzchołki drzew z góry, obserwując zmianę wiosny w zimę i zimy w wiosnę, odczuwając zapach lasu, jedząc szarlotkę z widokiem na góry. P. S. Galeria zdjęć pięknie prezentuje, jak zaczynał się wyjazd (zdjęcie nr 1) i jak się kończył (nr 10) 😁 #polishinstagram #bookworld #bookpeople #bookgirlmagic #booksofinstagram📚 #bookday #travelinladies #travelbloggerlifestyle #travelweekend #polishmountains #polishmountainsadventures #polandisbeautiful #bookstagrampolska #kochamksiazki #czytanierozwija #dobraksiążka #polecajka #instynktsztuki #czytajpoirensku #podróżniczki #podróżemałeiduże #zwiedzajpolske #zwiedzajpoirensku #przyroda_polska #górysokole #polskiegory #sokolikduży #janowicewielkie #miedzianka #browarmiedzianka

4/24/2024, 8:01:19 PM

@wiktor_bogaczz daje nam prowadzenie i do przerwy wygrywamy 1:0 z @wislaplocksa ‼️😍 #WISMIE #miedz #miedzlegnica #miedzianka #fortuna #fortunaIliga fot. @made_by_ernest

4/24/2024, 6:57:43 PM

Zawilec wielkokwiatowy - Miedzianka #zawilecwielkokwiatowy #kwiaty #miedzianka #świętokrzyskie

4/24/2024, 7:21:56 AM

W odwiedzinach w #Szyb Miedzianka. W klimatycznej artystycznej księgarni oprócz książek ceramika, biżu z talerzy, plakaty... A to wszystko okraszone opowieściami o Szybie, ludziach, którzy stworzyli to miejsce, ciekawych odwiedzających i samej Miedziance. Dzięki, Elu❤️🤗🥰 A teraz czas na lekturę o architekcie, który popełnił Szyb Miedzianka. Już mnie wciągnął ten świat i opowieści. #Miedzianka #ciekawe_miejsca #rudawyjanowickie #konieczny

4/23/2024, 10:39:15 PM

MAMYYY TOOOOO‼️🫡⚽️ Wygrywamy 2:0 z Motorem Lublin i zdobywamy upragnione 3 punkty🔥 #MIEMOT #miedz #miedzlegnica #miedzianka #fortuna #fortunaIliga fot. @made_by_ernest

4/21/2024, 5:57:42 PM

Dzięki bramce Rubena Hoogenhouta prowadzimy do przerwy 1:0 z Motorem Lublin! 📸⚽️🥰 #MIEMOT #miedz #miedzlegnica #miedzianka #fortuna #fortunaIliga fot. @made_by_ernest

4/21/2024, 3:58:09 PM

Podział punktów w derbowym spotkaniu! #CHRMIE #miedz #miedzlegnica #miedzianka #legnica #fortuna #fortunaIliga fot. @made_by_ernest

4/13/2024, 10:37:22 PM

Do przerwy w Głogowie bezbramkowy remis! #CHRMIE #miedzianka #miedz #miedzlegnica #fortuna #fortunaIliga fot. @made_by_ernest

4/13/2024, 8:55:41 PM

#miedzianka #motoparalotnia #chęciny

4/12/2024, 8:11:58 AM

Оставлю эту красоту в ленте 😍🫶🏻 #lifeishappy #oneday #ilovemylife #voyage #petitvoyage #happy #heureuse #nature #checiny #miedzianka

4/11/2024, 8:22:49 PM

#staraczereśnia #czereśnie #staredrzewo #miedzianagóra #Miedzianka

4/11/2024, 8:21:34 AM

#spotthedog #shiba #psyzmiedzianki #hałdagórnicza #Miedzianka

4/10/2024, 8:30:38 AM

#psyzmiedzianki #yoko #Miedzianka

4/7/2024, 9:17:13 PM

Z Opola wracamy z jednym punktem⚽️😔📸 #ODRMIE #miedz #miedzianka #miedzlegnica #legnica #fortuna #fortunaIliga #opole fot. @made_by_ernest

4/6/2024, 11:10:40 PM

Do przerwy w Opolu bezbramkowy remis⚽️📸‼️ #MIEODR #miedz #miedzlegnica #fortuna #fortunaIliga #miedzianka #miedzlegnicaodraopole fot. @made_by_ernest

4/6/2024, 8:56:55 PM

Dwa różne dni , dwie różne perspektywy na górze miedziance. Niestety , wiszący od paru dni pył skutecznie uniemożliwił oglądanie pięknych kolorowych zachodów słońca , ale robim co możem :) #goryswietokrzyskie #swietokrzyskie_travel #swietokrzyskiepro #photographylovers #dronephotography #dji #sony #fotografiakrajobrazowa #landscape #goodvibes #krajobraz #świętokrzyskie #poland #polskiejestpiękne #polskajestpiekna #pocztowkazpolski #miedzianka #sunset #zachódsłońca #instalike #photooftheday #instaphoto #fotografia #hobby #passion

4/2/2024, 6:26:02 AM

W Wielką Sobotę przegrywamy z @arkagdyniasa ⚽️😔‼️ #MIEARK 0:1 #miedzlegnica #miedzianka #miedz #legnica #fortunaIliga #fortuna fot. @made_by_ernest

3/30/2024, 5:44:25 PM

Do przerwy przegrywamy 0:1 z @arkagdyniasa ‼️ #MIEARK #miedz #miedzianka #miedzlegnica #legnica #fortuna #fortunaIliga fot. @made_by_ernest

3/30/2024, 4:13:36 PM

#froheostern #wesołychświątwielkanocnych #Miedzianka #kupferberg

3/30/2024, 11:31:08 AM

Wesołych Świąt Wielkanocnych! 🌞🍃 Mamy nadzieję, że tegoroczna Wielkanoc rozpieści nas wszystkich ciepłymi promieniami słońca, które sprawią, że świąteczne spacery po Miedziance będą jeszcze przyjemniejsze – zachęcamy do odkrywania uroku okolicznych krajobrazów. Życzymy Wam niezapomnianych chwil i pełnych spokoju Świąt Wielkanocnych! 🌼🌷 #janowicewielkie #miedzianka #kupferberg #turystyka #dolnyśląsk #historia #Wielkanoc #święta

3/29/2024, 2:02:03 PM

Miedź Legnica - 4/6/23 #całamiedźzawszerazem #mksmiedźlegnica #miedźlegnica #miedzianka #legnica #dolnyśląsk #footballsticker #footballstickers #footysticker #footystickers

3/24/2024, 7:49:01 PM

Dopiero dzisiaj mogłam ucieszyć się z przyjścia wiosny, powiew nowego (choć tu pocztówka jeszcze z przedwiośnia) 🌬️💫 #miedzianka #rudawy #rudawyjanowickie

3/24/2024, 7:35:17 PM

🇵🇱Miedzianka. Widok na Sokolik (622 i 642 m n.p.m) oraz Krzyżną Gorę (654 m n.p.m). #miedzianka #polska #poland #polen #dolnośląskiepodróże #dolnyśląsk #dolnośląskiespacery #dolnośląskie #dolnoslaskietravel #natura #naturephotography #landscapephotography #landscape #sun #sunset #zachódsłońca #gory #rudawyjanowickie #rudawy 🗓️6.08.2020

3/23/2024, 5:51:22 PM

🇵🇱Miedzianka. #miedzianka #janowice #janowicewielkie #zachódsłońca #sun #sunset #sunsetlovers #dolnośląskiepodróże #dolnyśląsk #dolnośląskie #dolnośląskiespacery #polska #poland #rudawy #rudawyjanowickie #naturephotography 🗓️6.08.2020

3/20/2024, 7:55:51 PM

#wschodslonca #sunrise #Miedzianka #wieś #dolnyśląsk

3/20/2024, 6:27:28 AM

Zaletą nadrabiania czyjejś twórczości po latach jest na pewno to, że można czytać bez przerwy, jedną po drugiej i póki co się nie kończą, nie trzeba czekać na nowe. Sięgam więc po pierwszy reportaż Filipa Springera, który zabiera mnie w podróż po miejscu, którego już nie ma, a od którego nazwę wziął festiwal literacki, na który też nigdy nie dotarłam, a ten w międzyczasie spakował manatki i stał się objazdowym. Miedzianka uciekła mi sprzed nosa po raz kolejny. Biorąc pod uwagę moje tempo czytania, zawarłam sama ze sobą pakt, że kolejną książkę mogę kupić dopiero, gdy skończę poprzednią. Słowa dotrzymuję. "Miedziankę" dokończyłam czytać w niedzielę po godzinie 22. Po "Wannę z kolumnadą" wstąpiłam do @najlepszaksiegarnia dopiero w poniedziałek tuż przed godziną 18. Mam wprawdzie Legimi, mam Empik pod nosem, ale w świetle zbliżających się wyborów samorządowych jeszcze bardziej czuję misję wspierania kultury, twórców i wszelkich miejsc jej przychylnych. Do czego i Was serdecznie zachęcam. Głosujcie w komentarzach, co brać następnym razem 🙊 #sorkianna #sorkiczytam #czytambolubię #polskireportaż #filipspringer #miedzianka #historiaznikania #przeczytawszy #przeczytane2024

3/19/2024, 7:02:11 AM

Jakiś śmieszek napisał kiedyś na Facebooku, że "nie po to nasi ojcowie burzyli Miedziankę, żebyśmy teraz na piwo tam jeździli". Całe szczęście nie każdy podzielał ten pogląd i już od blisko 10 lat można tak jak przed wojną napić się w Miedziance lokalnego piwa i miło spędzić czas. A o takich benefitach jak możliwość podziwiania zachodu słońca nad Rudawami nie ruszając się z balkonu to ja już nawet nie będę wspominał, bo lepiej odda to zdjęcie. ________________ 📸 Fujifilm X-T5 + Sigma C 18-50 mm f/2.8 #wdupezmiastem #miedzianka #rudawy #rudawyjanowickie #sudety #dolnyśląsk #wiosna #igerskarkonosze #artystycznapodroz #zachódsłońca #igerspoland #liveforthestory #thegreatoutdoors #sunsetpics #sunsetmood #sunset_love #sunset_capture #sunsetvibes #weroampoland #bepolarcrew #raw_moody #traveldiaries #insomniamag #mountainphotography #outdoorlovers #lenslove_nature #lensbible #fujilove #fujilovers #fujifilm

3/18/2024, 7:49:07 PM

#Miedzianka #terenypogórnicze #kupferberg #Sokoliki

3/16/2024, 5:07:31 PM

Te piękne jesienne kadry uchwycił niezawodny @pawelrobak.pl któremu dziękuję całym 💚🥰 #sesjazdjeciowa #sesjaposlubna #miedzianka #panstwomlodzi

3/16/2024, 4:49:34 PM

Wisła Kraków 2:0 Miedź Legnica⚽️🏆 Z Krakowa wrócimy do Legnicy bez punktów! #miedz #miedzlegnica #miedzianka #legnica #fortuna #fortunaIliga fot. @made_by_ernest

3/16/2024, 12:53:10 AM

#Miedzianka #drogadociechanowic #góryołowiane #droga #dolnyśląsk

3/15/2024, 10:12:21 PM

Do przerwy remisujemy bezbramkowo z @wislakrakowsa ⚽️‼️ #WISMIE #miedz #miedzlegnica #miedzianka #legnica #fortuna #fortunaIliga #wislakrakow fot. @made_by_ernest

3/15/2024, 9:19:49 PM

Na szczytach Miedzianki w Kielcach 🏔️🍃 #Kielce #góry #widoki #górskaPasja #podróżować #górskaWyprawa #pięknoNatury #Miedzianka #najlepszeWidoki #magiczneChwile #górskaPrzygoda #kieleckie #świętokrzyskie

3/12/2024, 8:01:56 PM

#Miedzianka #martwanatura #ściana #dolnyśląsk

3/10/2024, 9:27:33 PM

Wracając do domu przypadkiem odkryliśmy na mapie świętokrzyskich szlaków Górę Miedziankę a z niej niesamowite widoki na pasmo Łysogór i zamek w Chęcinach. Niekończący się zachwyt nad światem...... -------------------------------- #miedzianka #świętokrzyskie #mountains #góry #kielce #doginmountains #nature #trip #chęciny #zpsem #travel #doglover #poland #łysogóry #outdoor #vibes #dog #world #moment #szlakigórskie

3/10/2024, 6:18:39 PM

Remisujemy 2:2 z @kp_gkstychy ⚽️📸 #fortunaIliga #miedzlegnica #miedz #legnica #miedzianka #fortuna fot. @made_by_ernest