rowerowagirl images

Discover Best rowerowagirl Images of World

#food #travel #sports #news #may #monday

W marcu jak w garncu 🤪Słońce czy deszcz na rowerze świetnie jest 🤩🤩🤩😁♥️ #roweremprzezświat #rower #rowerowagirl #rowerowo #rowerowelove #rudanarowerze #kolarstworomantyczne #jezdzebolubie #bikegirl #cycling #cyclinglife #trek #trekpolska #gravelove #gravelpoland #gravelbike

3/20/2024, 2:28:45 PM

Uczta dla oczu i serca podczas rowerowej przejażdżki. Przepiękne murale w przejściu podziemnym #dworzecpodjuchy 😍 Jest pięknie #roweremprzezświat #rower #rowerowagirl #rowerowo #rowerowelove #rudanarowerze #kolarstworomantyczne #jezdzebolubie #bikegirl #cycling #cyclinglife #trek #trekpolska #gravelove #gravelpoland #gravelbike

12/28/2023, 6:26:21 PM

Wyszliśmy się dziś tylko zaprzyjaźnić ale to będzie coś więcej 😍 New Bike Day #newbikeday #rudaktorakręci #trek #trekbikes #trekpolska #gravelove #kolarstworomaatyczne #roweremprzezświat #rower #rowerowagirl #rowerowo #rowerowelove #rudanarowerze #gravel #jezdzebolubie #bikegirl #pomorzezachodnie

11/26/2023, 7:59:11 PM

Jesień to zdecydowanie moja pora roku 🍂🍁Zapachem jesieni… #roweremprzezświat #rower #rowerowagirl #rowerowo #rowerowelove #rudanarowerze #kolarstworomantyczne #jezdzebolubie #bikegirl #cycling #cyclinglife #vacation #trek #trekpolska #mtb

10/8/2023, 7:39:46 PM

38 🎂🥳🍾🥂 Co mnie przez te lata nie zabiło to wzmocniło. Dziś czuję wdzięczność i życzę sobie, żebym już zawsze była roztrzepanym i uśmiechniętym Rudzielcem 😁♥️ Niech pięknie się dzieje…🫶 #birthday #birthdaygirl #ginger #gingerhair #roweremprzezświat #rower #rowerowagirl #rowerowo #rowerowelove #rudanarowerze #kolarstworomantyczne #jezdzebolubie #bikegirl #cycling #cyclinglife #vacation #trek #trekpolska #mtb

10/4/2023, 1:20:04 PM

Wrzosowe love 💜💜💜 Tylko 7 km od Binowa, gdyby nie rower pewnie nigdy bym nie znalazła tego magicznego miejsca 💜 #roweremprzezświat #rower #rowerowagirl #rowerowo #rowerowelove #rudanarowerze #kolarstworomantyczne #jezdzebolubie #bikegirl #cycling #cyclinglife #vacation #trek #trekpolska #mtb

9/3/2023, 9:23:58 PM

Czy słońce czy deszcz, na rowerze fajnie jest 😁😁😁 😎 #roweremprzezświat #rower #rowerowagirl #rowerowo #rowerowelove #rudanarowerze #kolarstworomantyczne #jezdzebolubie #bikegirl #cycling #cyclinglife #trek #trekpolska #mtb

8/3/2023, 9:40:36 AM

Po długim tygodniu w pracy... czas na odpoczynek. Dziś idealna pogoda na rower. Pojeżdzone 🚲☀️🌊🌳🌿🌾 #sundayfunday #rowerowagirl #pasja #laswkolonas #trek #mtb #sun #czerwonemaki #kochamrower

6/11/2023, 6:52:13 PM

Dziś spontanicznie ruszyłam w drogę. Ucieszyłam się, że trasa rowerowa którą najczęściej pokonywałam jest częściowo wyłączona z ruchu. A co za tym idzie, skoro tak to wymyśliłam, szybko przeliczyłam nową trasę do Ornety. Miałam w sumie do pokonania 60 km. Jeśli trasa byłaby prosta to spokojnie można by taką wciągnąć nosem. Jednak nie było do końca jak się spodziewałam i jak zawsze przy dłuższych trasach są jakieś przygody. Nową trasę którą sobie zaplanowałam lekko w drodze powrotnej zgubiłam. Na domiar złego telefon się rozładował, a w butelce może ze trzy krople wody. Ciśnienie skoczyło mi do góry, nie ma co się dziwić. Na drodze nikogo, ni widu, ni słychu. Środek lasu cztery takie same dróżki i ja na środku. Na szczęście do nocy było daleko, a ja musiałam zorientować się szybko gdzie północ a gdzie południe. Ostatecznie dotarłam do znanej mi miejscowości I już wiedziałam że mam do domku jedynie 13 km. Jaka to była radość. Różnie to bywa. Niby frajda. Bo co się może dziać!? Ale pewnym nigdy nie można być. Czasem trudno odnaleźć drogę do domu. 🙂😍😁 #bike #bikelifestyle #bikelife #rower #podróż #travel #happy #cyclinglife #rowerem #rowerowagirl #rowerowelove #bikesofinstagram

5/7/2023, 6:10:19 PM

Uwielbiam jeździć na rowerze. Choć dziś pogoda nie rozpieszcza i rano było bardzo chłodno musiałam zrobić przejażdżkę. Zapomniałam rękawiczek co dotkliwie odczułam. Nie mogę dogrzać teraz rąk. 😄🤣 Ale ważne, że zrobiłam trening i uśmiech od ucha do ucha jest na twarzy co rekompensuje wszystko inne. Czas planować małe i wielkie podróże. Roślinność budzi się do życia. Ptaszki pięknie śpiewają. Nie może być piękniej! Przyjemnie jest jak jeszcze wszyscy śpią, nie ma zgiełku i wielkiego ruchu a Ty suniesz rowerkiem po ścieżkach swojego życia. Nabrałam powietrza w piersi i wiatru w żagle! 🙂 mogę iść dalej... #bike #cyclist #cyclinglife #bikelifestyle #rower #rowerowagirl #rowerem #goodvibes #goodmorning

5/6/2023, 9:32:07 AM

Uwielbiam jeździć na rowerze. Choć dziś pogoda nie rozpieszcza i rano było bardzo chłodno musiałam zrobić przejażdżkę. Zapomniałam rękawiczek co dotkliwie odczułam. Nie mogę ogrzać rąk. Ale ważne, że zrobiłam trening i uśmiech od ucha do ucha jest na twarzy co rekompensuje wszystko inne. Czas planować małe i wielkie podróże. Roślinność budzi się do życia. Ptaszki pięknie śpiewają. Nie może być piękniej! Przyjemnie jest jak jeszcze wszyscy śpią, nie ma zgiełku i wielkiego ruchu a Ty suniesz rowerkiem po ścieżkach swojego życia. Nabrałam powietrza w piersi i wiatru w żagle! 🙂 #bike #cyclist #cyclinglife #bikelifestyle #rower #rowerowagirl #rowerem

5/6/2023, 9:29:46 AM

Wiosenne podlewanie rowerów 🙂🫢🫣 Rowery brudne, umazane błotem stały całą niemal zimę umorusane. W końcu przyszedł czas je dopieścić. Z wiadra słabo na rower chlustać a konewka jest w sam raz. Kto by pomyślał, że może mieć takie zastosowanie. Bardzo mi się przydała. Trochę podlałam warzywa na ogródku a trochę poszło na rowerki. Czas zacząć wspaniały sezon rowerowy. Oj w tym roku długo trwała zimą... #rower #rowerowo #roweremprzezświat #rowerowagirl #rowerowelove #rowerem #bike #bikelifestyle #bikelife #bikes #bikesofinstagram #bikeride #bierze #bikelove #cycling #cyclist #cyclinglife #cycle #cyclingphotos #cyclingpics

4/20/2023, 3:13:57 PM

Mam nadzieję że to już przeszłość i za nami śniegi. Za chwilę słoneczne i ciepłe dni które można planować na różne sposoby i podróżować na dwóch kółkach. Co nigdy się nie nudzi!❤️ #rower #rowerowo #bike #bikelifestyle #bikelife #rowerowelove #travel #bikeride #bikelove #bikegirl #bikelove #rowerem #rowerowagirl #roweremprzezświat #travelphotography #travelgirl #travelling #travellove

3/19/2023, 5:41:39 PM

Wczorajszy wypad rowerem spcerowym tempem za miasto okazał się bardzo korzystny. Po kilku dniach nowego tygodnia odczuwam wielkie przeciążenie obowiązkami z którymi niekiedy sobie nie radzę w pojedynkę. Stres związany z nowymi obowiązkami w pracy i rodzinną sytuacją, a także napływ informacji w ostatnich dniach musiałam w jakis sposób odreagować. Co ważne znaleźć metodę na odciążenie głowy. Często brakuje mi tego środka. Wczoraj był doskonały wieczór. Powietrze po deszczu, latarnie wzdłuż dróg oświetlały mój kierunek trasy. No i myśli... wspomnienia miejsc, osób, rzeczy. Oczywiście tylko tych miłych. I nie tylko ja tego wieczora kontemplowałam na rowerze. Można było spotkać rowerzystów, biegaczy. Chyba patrzyliśmy na siebie w ten sam sposób. Ale w końcu trzeba było wrócić.... • • • #rower #bike #jesień #podróż #travel #trip #bikelifestyle #bikelife #rowerowagirl #rowerowelove #bicycle #relax #zamiastem

9/21/2022, 2:41:37 PM

#rowerowagirl

7/28/2022, 10:34:28 AM

Rowerowy patrol. Przejażdżka po okolicy.. to jak wieczorny spacerek. Wiatr we włosach, bo gumkę zabrał gdzieś wiatr. Nie mogłam jej znaleźć 😆 mimo to rowerowy trening zaliczony. Przy prędkościach tego roweru można nie tylko gumkę zgubić 🤣 #rower #bike #bikelifestyle #bikelife #bikes #bikesofinstagram #rowerowo #rowerowagirl #warmia #sport #trening #natura #zdrowie #usmiech #radość #photo #photooftheday #mylove #cycling #pasja

7/7/2022, 7:45:48 PM

Krajobrazy. Piękne widoczki. Takie wspominki z wczorajszej przejażdżki. 😀 kocham wiatr, słońce, góry, lasy, pola, powietrze! Nie ma nic piękniejszego. Dziś mamy niebo pełne chmur. A jutro... eh zapowiadają deszcze. Jeszcze poczekam... tak poczekam, bo warto😀 #bike #rower #bikelifestyle #bikelife #bikegirl #rowerowagirl #rowerek #Sport #trening #sportowo #wiosna #spring

4/13/2022, 12:43:53 PM

Może i rekord to żaden nie jest, ale dupsko ruszyłam! Najważniejsze! #rowerowelove #szukaniemotywacji #niejestlekko #niejestlatwo #niepoddawajsie #rowerowagirl #sportgirl

5/19/2021, 11:49:05 AM

❤ Za oknem śnieg. To cudownie. Ale jak tu śmigać w takich warunkach na rowerku. Poczekam, popatrzę... niebawem znów będzie pięknie 😊😎😀 #bezroweru #photography #face #look #rowerowa #rowerowagirl

12/28/2020, 11:10:09 AM

Testowałam sobie dzisiaj nowe właśnie odebrane ze sklepu lampki.🚵‍♀️ Podekscytowana nimi jechałam z głową w chmurach albo w gwiazdach, bo już pierwsze było widać. Bynajmniej tak mi się zdawało 😆 Księżyc już przepięknie świecił i zdałam się całkiem na łaskę technologii i księżyca. Wcześniej radziłam sobie wyłącznie z księżycem 😚😏 Jakież było moje wielkie zdziwienie kiedy tak z głową poza chmurami, wyrósł mi korzeń między kołami. Wprost się na niego nadziać musiałam. I z tą swoją głową w dole wylądowałam. Dobrze że nie było nikogo w pobliżu bo bym się nie wylizała z ogromnego wstydu. 🤫😷😚 Kilka siniaków na pewno nabiłam, ale powiem w pracy że nóg nie umyłam. 😅 • • • #bikenocą #bike #noc #czwartek #przedweekendem #rower #rowerowo #goodnight #lampki #lampkirowerowe #rowerowagirl #bikelife #biker #cycling #cyclist #natura

10/29/2020, 7:10:36 PM

To ostatnie dni kiedy można złapać przepiękne kolory barwnej i zaskakującej jesieni. To jest czas na zjawiskowe zdjęcia i czas na złapanie oddechu. 😷🤭🤫 Czyż nie jest pięknie!? • • • #autumn #bike #bikelife #rower #rowerowelove #jesień #sport #las #park #pasja #rozrywka #miłość #mylove #photografy #photooftheday #doprzodu #przygoda #life #narowerze #rowerowo #rowerowagirl #rowerem #góral #aktywnie #kilometry #warmia #warmiaphoto #natura #przyroda #october