norsketurbilder images

Discover Best norsketurbilder Images of World

#food #travel #sports #news #april #tuesday

Takk for denne gang, april 💙🤍💙 Strålende vakker som alltid 😍 #april #fjellbyenhovden #setesdal #yrbilder #utno #mittnorge #mittfriluftsliv #norsketurbilder #norwegiannature #norwegianwinter #wonderful_places

4/30/2024, 8:12:34 PM

Fortsatt snø i Sørli, men de våres å de e me rimelig gla ferr 🙌🏻 #BlåfjellaSkjækerfjellanasjonalpark #utno #triveligetrøndelag #visitnamdalen #turjenter #ilovelierne #katmandugenser #sunset #visitnorway #visittrøndelag #turjenter #mittnorge #bestofnorway #mittfriluftsliv #norsketurbilder #norge #natur #valleyknits #påturmedmontli

4/30/2024, 5:00:00 PM

Mor og datter-tur til Hovden i strålende sol og smeigevær☀️ Akkurat som bestilt, og særdeles etterlengtet. Gjorde SÅ godt for kropp og sjel å komme seg opp på fjellet en siste gang for sesongen 🥹💙🤍☀️ . . . #hovden #hovdenhøytogherlig #visithovden #fjellbyenhovden #vidda #nrksørlandet #visitsetesdal #fvntur #visitsørlandet #langrenn #2vær #skisporet #fjelltid #fjellturer #mitteventyrland #godtforkroppogsjel #stedervielsker #turjenterno #turglede #energipåfyll #fjelletkaller #norsketurbilder

4/30/2024, 4:21:42 PM

Flower Power 🌸🌸🌸 Full flor i frukthagene på Linge 🍎

4/30/2024, 3:12:07 PM

Og så kunne DNT-toget se lyset i enden av tunnelen. "Ut på tur" Røyken og Hurum på toghistorisk vandring langs Spikkestadbanen (delen som ble lagt ned i 1973) #spikkestad #utno #komdegut #althåperute #naturfoto #norsketurbilder #turopplevelser #tv2været #norway2day #friluftsliv #hiking #norsknatur #mittnorge #mittfriluftsliv #turogfriluftsliv #utpåtur #yrbilder #helehalvøya #nrkbuskerud #dtavis #spikkestadbanen #tog #historielag #turistforeningen

4/30/2024, 2:46:06 PM

Fjellgeita vs Vinden på Gangeskaregga i går kveld 😄 Den typen vind som når den kommer bare bygger seg opp til å bli sterkere og sterkere. Akkurat som at den går inn for å "få deg bort" heilt til den ikke har mer pust igjen 😅 Og så prøver den igjen og igjen. Men fjellgeita er sta og kan være et uvær selv til tider så den fikk litt å stri med, men jeg syns vinden kunne ha slått av litt for "kjent folk" 😂 I går var bare lysten der selv om det hadde regnet og blåst store deler av dagen så jeg var forberedt på både sterk vind og "rot bløyte". Allerede etter de første 50-60 høydemeterne var vinden slik at det lå ann til å kunne bli en luftig fjelltur når man skal ytterligere 400 høydemeter opp, men vindretningen var fin. Turen videre lå mye i le for vinden så jeg fikk ikke kjenne så mye til vinden før jeg nærmet meg de siste høydemeterne. Ikke fikk jeg "rot bløyta" heller, men det var ikke så langt fra at vinden kunne ha tvunget meg i kne der på toppen. Den skal imidlertid ha for forsøket 😄 En fantastisk opplevelse og for en følelse.. ekte fjellglede og følelse av å nesten "boble" over på vei ned etter å ha fått kjent på naturkreftene 🤎 Men sant skal sies.. jeg var glad jeg ikke hadde den vinden på toppen i ryggen på vei ned, og hadde turen opp ikke ligget i le for den verste vinden så hadde jeg nok snudd før toppen i går. Det var en "stri rakkar" 😅 Mye lyd fra vinden på videoen og takk til dagens teknologi der man har litt innebygd stabilisator 😂 #fjelltur #vind #vindsafari #bygdami #fjelltid #fjellglede #fjelletkaller #påfjellet #turglede #fjell #norge #utpåtur #utno #liveterbestute #mittnorge #bestofnorway #mittfriluftsliv #lory_norway #norsketurbilder #norgeibilder #norwegen #norwaymountains #norwaynature #norway #windy #norwayphotos #norwaysworld #norway_photolovers

4/30/2024, 2:28:43 PM

Nå er det snart tid for dette igjen🫶🏼 Familieturer, venninnetid, Roadtrips og bobilturer! ______________________________________________ Kvalvika \\ L O F O T E N📍 • • • #hike #norway #hikingadventures #hiking #trails #norwaysworld #mountainscape #mountainsofnorway #lofoten #nordnorge #fjelltid #oppturer #mountains #norwaynature #norwaycollection #turglede #norsketurbilder #fjellturer #mitteventyrland #norges_fotografer #norgerundt #roadtrip #vanlifemovement #travel #wanderlust #norgestoppen #norgesferie #vacaymode #lofotenislands #lofoten

4/30/2024, 9:32:27 AM

Vi er hoppende glad for alle de vakre bildene og ikke minst turtipsene dere deler 🤩🌸 📸 @henr_iette • • • • • • #godøy #liveterbestute #exploremore #keepitwild #wanderlust #hikingnorway #norskfriluftsliv #norsketurbilder #scandinavia #viewsofnorway #happy #ålesund #turtips #utinaturen #norgeimitthjerte #norgesopplevelser

4/30/2024, 8:48:02 AM

#sunset#østrehalsen #naturephotography #bestvacations #mylove #naturfotografie_deutschland #naturphoto #norges_fotografer #norsketurbilder #utpåtur #🌼

4/29/2024, 8:56:18 PM

Same spot, different weekend 🌲 Etter ei seig dørstokkmil kom jeg meg omsider ut i skogen på lørdag. Jeg fikk satt opp teltet på mjuk mose mellom to furutrær, slik at jeg kunne spenne tarpen over. Fint med overbygd uteplass når det er meldt sludd tidlig nesten morgen. Jeg våkner ved daggry, og får en skikkelig boost av den varmgule sola som treffer fjeset når jeg titter ut. I sør seg jeg veggen av byger drive sakte mot leiren, men enn så lenge er landskapet helt rosa i morgenlyset. Sjøen som var full av drivende isflak for ei uke sida, ligger isfri og blank langt der nede. Fra alle kanter høres trosten og bokfinken og svartspetten. Det er rart, men den klare sangen i trekronene virker både oppkvikkende og beroligende på samme tid. Jeg gjør klar til frokost, før jeg tar en runde og strammer alle bardunene på tarpen. Tilbake i nylonhula setter jeg meg til rette på underlaget og ser verden bli stadig mindre når utsikta viskes ut i grått. En musvåk seiler på vinden, og jeg er i et sånt tullete, syngende godt humør. Det er når regnet treffer duken at jeg kjenner hvor sjukt digg det er å sitte helt tørr fra topp til tå under en tynn tarp. Det er når vinden tar tak at jeg merker hvor himla godt og varmt det blir når jeg trekker lua nedover luggen og soveposen tettere rundt skuldrene. Koppen er breddfull av brennheit kaffe, og jeg spiser meg mett på brownies før sju om morran. Resten av timeplanen er tom, men jeg veit at timene vil bli stappa med mening. Det er disse små greiene som blir til så innmari store opplevelser 💚 = #mittfriluftsliv #friluftsliv #uteglede #nærtur #liveterbestute #hektapåtur #turglede #turjenter #turjenterno #norsketurbilder #norskenaturbilder #inatur #nrknatur #taenavstikker #norskfriluftsliv #jfof #yrbilder #friluftsmagasinet #utno #thefriluftslivclub #allemannsretten #1omdagen #turistforeningen #natureneråpen

4/29/2024, 8:51:43 PM

Principios de primavera en el norte 💙 Tidlig vår i nord 💙 Early spring in the north #paisajesdenoruega #norsklandskap #norsketurbilder #norskenaturbilder #norwegianlandscapes #norwegiannature . . . 🇨🇴💜🇧🇻

4/29/2024, 8:19:20 PM

Hello from The other side 👋🏻👋🏻🇳🇴 #geirangerfjord

4/29/2024, 7:50:48 PM

Påskeaften ble i år tilbrakt i en superkoselig grillbu vi har vært i et par ganger tidligere🐣 Det gikk i spikking, musikk, god mat og drikke👌🏼😁 Min kjære som spikket avbildet skje og knivhåndtak, IKKE jeg dessverre!😅 Spikket begge på kun noen timer😍 #utinaturen #utpåtur #uteerbest #liveterbestute #utno #naturenkaller #natureneråpen #turistiegetland🇳🇴 #mittfriluftsliv #mittnorge #mitteventyrland #friluftsliv #turglede #inaturno #hektapåtur #visitnorway #naturelover #norgeimitthjerte #opplevnorge #bestute #inatur #norskfriluftsliv #norsketurbilder #spikking #uteglede #bål #grillhyttekos #påske #duogjeg❤️

4/29/2024, 7:23:04 PM

Koselig vårstemning på Vestlandet☀️🌿🇳🇴 📸 @mountainsofvestland #nytnaturennærdeg Tusen takk for et vakkert motiv!😍 Ha en fin dag💛🌱🌼 . . . #nytnaturennærdeg #vestlandet #norgeibilder #norgefoto #norskefotografer #norsketurbilder #naturenervakker #mittnorge

4/29/2024, 6:47:08 PM

Å gå langsmed fjellvann på dager som dette 💙 Ikke bare kan det ta ekstra lang tid, men det kan også være fantastisk fint 🥰 #fjelltur #sol #refleksjon #fjelltid #fjellglede #fjelletkaller #påfjellet #turglede #fjell #norge #utpåtur #utno #liveterbestute #mittnorge #fjordabladet #bestofnorway #nephophile #reflection #lory_norway #mittfriluftsliv #norsketurbilder #hektapåtur #norgeibilder #norwegen #norwaymountains #norwaynature #norway #norwayphotos #norwaysworld #norway_photolovers

4/29/2024, 6:13:31 PM

Skyfint på vannet på Gangeskaregga lørdag 🥰 Er nok svak for øyeblikk som dette når himmelen speiler seg på vannet 🥰 #fjelltur #sol #refleksjon #fjelltid #fjellglede #fjelletkaller #påfjellet #turglede #fjell #norge #utpåtur #utno #liveterbestute #mittnorge #fjordabladet #bestofnorway #nephophile #reflection #lory_norway #mittfriluftsliv #norsketurbilder #hektapåtur #norgeibilder #norwegen #norwaymountains #norwaynature #norway #norwayphotos #norwaysworld #norway_photolovers

4/29/2024, 5:47:32 PM

En tropp iherdige tussilago farfara trår til for å muntre opp turgåere etter hogst-herjingene på Karlsrudmyra. #hestehov #utno #komdegut #althåperute #naturfoto #norsketurbilder #turopplevelser #tv2været #norway2day #friluftsliv #hiking #norsknatur #mittnorge #mittfriluftsliv #turogfriluftsliv #utpåtur #yrbilder #nrkbuskerud #botanikk #botanic #spikkestad #naturvern #barskog #flatehogst #fankærndøtte

4/29/2024, 3:14:37 PM

Badekos på Risøya☀️🌊

4/29/2024, 10:11:52 AM

Tiden for midnattssol nærmer seg, tenk å gå på tur i dette maleriet hver dag💛😍 📸 @turbovaarlund • • • • • • • #nordnorge #nordnorgepåsittbeste #midnattsol #senja #liveterbestute #exploremore #keepitwild #wanderlust #hikingnorway #norskfriluftsliv #norsketurbilder #scandinavia #viewsofnorway

4/29/2024, 8:57:52 AM

Kl 05.10 en søndag morgen og skogen våkner til liv med den fineste fuglesang☀️🌲 . . . . #inatur #norskfriluftsliv #mittnorge #skinnlue_no #turistforeningen #norsketurbilder #jegerogfisk #liveterbestute #visitøstnorge #visitnorway #norge #norgetoppen #mitteventyrland #norway #soloppgang #jegerno #dreamynorway

4/29/2024, 8:56:56 AM

Springvibes by The fjord 🌸🩵

4/28/2024, 10:20:11 PM

En "nesten" reprise fra forrige søndag med en litt lenger fjelltur til Synnevahornet 💙 Denne gangen gikk turen opp fra Nordpollen. En fin variasjon, og ikke minst så er det en fin tur opp om man ønsker å utfordre seg selv i litt tyngre og brattere terreng. Det er mye myr og utydelige (skjulte 😅) stier å utfordre seg på 😄 Denne helgen har det blitt med nye fjellsko etter at jeg "fikk" mitt par nr. 2 på fredag. (Når jeg ikke kaster så er det sikkert par nr. 7 eller 8, men jobber med saken 😂) Tilsammen har det blitt 22 km i variert terreng denne helgen i nye fjellsko, og det er alltid litt spennende. Det fine er at jeg endelig har 2 par som kan utfylle hverandre så nå gleder jeg meg bare til at våren kommer for fult 🤎 Etter fjellturen idag med varme fra sola tiltross for litt sur kald vind i fjellet så har jeg troen på at våren endelig jager bort vinteren nå 🌞💛🌞 Og etter denne helgen har jeg også troen på at neste uke skal bli bra. Trengte virkelig å få ladet opp, og det føler jeg at jeg har denne helgen.. deilig🔌🎶 Avsluttet fjellturen med nok en tur opp på Alskarstinden.. kan vel aldri bli lei av den utsikten heller 🤎 Ønsker alle en riktig fin ny uke 🤎 #fjelltur #vårstemning #vår #bygdami #fjelltid #fjellglede #fjelletkaller #påfjellet #turglede #fjell #norge #utpåtur #utno #liveterbestute #mittnorge #bestofnorway #total_norway #mittfriluftsliv #lory_norway #norsketurbilder #norgeibilder #norwegen #norwaymountains #norwaynature #norway #norwayphotos #norwaysworld #norway_photolovers

4/28/2024, 9:00:18 PM

Hyttetur og helga kunne ikke ha gått raskere, bølgeskvulp, fugleliv, masse latter, spill og panikk skrik (fisk på kroken) 🤭 rett og slett en fantastisk helg ❤️ #tureventyr #hikingadventures #dreamchasersnorway #Exploringglobe #visitnorway #ilovehiking #mittfriluftsliv #norwayhike #NorthernNorway #highlightsnorway #norsketurbilder #dreamchaserstravel #utno #visitbodø #aktivemødre #aktivejenter #fjelltid #total_norway #ig_norway #usnorwegians #mobilephotografer #hektapåtur #oppturer #natureseeker

4/28/2024, 8:31:23 PM

Spring flowers 🌸 These are liverworts/blåveis, a sure sign of spring in my local forests 🌱                        #nomadict #norsknatur #norsketurbilder #utno #natures_moods #natures_lights #the_folknature #folkscenery #canonnordic #stademagazine #flowers_moody #ethereal_moods #divineforest #divine_forest #moodnation #moods_in_frame #wildernesstones #outdoortones #norwaynature #mitteventyrland

4/28/2024, 7:40:02 PM

S•U•N🔆D•A•Y En is 🍦på toppen , gjør godt for kroppen 😂 #dentrondhjemskepostvei #ljøen #unesco

4/28/2024, 7:37:06 PM

Søndagsturen 🇳🇴

4/28/2024, 4:14:42 PM

Hjelp som årene flyr 🪽 Gleder oss til nye turer med deg & Lexie i vakreste Hardanger @celinejessen ⛰️🍎😍

4/28/2024, 11:43:00 AM

And into the forest I go, to lose my mind and find my soul… Just not today… because it’s pouring down 🌧️ and my legs need a rest 🙈 #trailrunninglife @rab.equipment @asicsrunning #soundmindsoundbody #nothingfeelsbetter #trailrunning #løpeglede #østmarkasvenner #norsketurbilder #mitteventyrland #iamarunner #runningismytherapy #runningmotivation #löpning #løberliv #juoksu #bieganie #ukrunchat #runlife #wearerab #aktivejenter #amocorrer

4/28/2024, 7:58:41 AM

Noen ganger må man av og til bare komme seg "vekk" litt før man innser at det var noe man absolutt hadde behov for.. et avbrekk 🫣 Selv om det bare blei en natt på campinghytta i denne omgang denne helga, og lysten satt litt langt inne så var det deilig med en tur inn i fjorden til Sandane. Det er mye mer minimalistisk, og akkurat slik jeg vil ha det for jeg har egentlig på mange måter nok med det jeg har heime og da har jeg også lettere for å finne roen 😅 En fin liten luftetur ned i fjøra etter at vi hadde funnet geocachen på Anda fredag. Deretter blei det noen timer i klatreveggen for minstemann og kompisen. Gleder meg til at jeg igjen kan få være med, men inntil videre får jeg nøye meg med å være sikringsansvarlig 😊 Avsluttet kvelden med årets første tur i Trivselsskogen og til utsiktspunktet ved Holvikfossen 🤎 #vårstemning #vedsjøen #skumring #fyrtårn #vårvibber #utpåtur #utno #liveterbestute #lory_norway #skyer #total_norway #mittnorge #norgebilder #norsknatur #opplevnorge #norsketurbilder #hektapåtur #norge #norgeimitthjerte #norwegen #norwayphotos #norwaysworld #beautiful #beautifulnorway #norway_photolovers #norway_nature #norway