turvenner images

Discover Best turvenner Images of World

#food #travel #sports #news #may #thursday

Gode venninner er alfa omega❤️ Klarte delmål 2 idag, med støtte fra @torunn_r_b 🥰💪 Bjønnalogen🤗 Ennå en fin dag på Sunnmøre. Tusen takk Torunn for at du støtter meg gjennom tykt og tynt💪❤️ #liveterbestute #lifeisbestoutside #utpåturaldrisur #bjønnalogen #emblemsfjellet #desmåøyeblikk #bff #turjenter #turvenner #takkforturen #dagfordag #findag

4/30/2024, 2:30:54 PM

En spontan tur til Haugesund med Kystbussen, og fine opplevelser på kort tid 😊👍 Steinsfjellet, Seamen's Memorial på Ferkingstad, Himsligt cafe, Dueglåp og Haraldshaugen. #haugesund #kystbussen #steinsfjellet #seamensmemorial #karmøy #dueglåp #himsligt #haraldshaugen #haugesundkommune #spontantur #fjelltoppjakten #turistiegetland #utno #utnorge #norwegianlandscape #norsknatur #norgeimitthjerte #liveterbestute #mittfriluftsliv #turvenner #busstur #rogaland #påturmedgodevenner #hikinginnorway #westernnorway #norway2day #memorial #minnesmerke

4/28/2024, 8:50:11 PM

På tur i regnværet #ut #utno #turvenner #dntgjøvikogomegn #pustogpes #dagsturhyttagjøvik #byhaugen #knapphaugen #bergstoppen #eiktunet #gjøvik #visitinnlandet

4/28/2024, 3:16:42 PM

Vår fineste Fura ble alvorlig syk for noen dager siden, og ble operert for livmorbetennelse🤍 Heldigvis gikk det fint, så nå blir det ro og fred på henne i noen uker fremover.. Hun betyr så mye for oss, og vi er så takknemlige for at det gikk fint, og for at vi har verdens beste veterinær 🥰🫶🏻😍 • • • • • #livetmedhund #livetmedhunder #følermegheldig #turvenn #turvenner #islandskfårehund #norsknatur #norsknaturpåsittbeste #norsknaturbilder #visitnorway #liveterbestute #pelsvenn #utno #utnorge #komdegut #turjenter #mittfriluftsliv #friluftslivet #friluftsliv #norgeimitthjerte #norgeibilder #opplevnorge #hundpåinstagram #verdensbestehund #mennesketsbestevenn #poteavtrykk #doglover #vårenerher #trivesbestute #icelandicsheepdog

4/27/2024, 11:42:35 AM

To som trives godt sammen både hjemme og på tur 💕 Ser ut som han til venstre snart må klippe skjegget 😄 #hike #hiking #minehunder #hunderinorge #utpåtur #aktivmedhund #cobberdog #australiancobberdog #australiancobberdogsofinstagram #cobberdogsofnorway #hunderpåinstagram #pommix #pomeranian #ilovemydogs #turvenner #utiskogen #ilovenature #

4/26/2024, 8:57:25 PM

Tre gode venner på tur 🥰 #turvenner #utpåturaldrisur #utno🌦️ #myrertjern #elgsrudtjern #skogstur🌲 #skogstur #slettåsen #Gjeddetjern #skogstjern #Stensrudtjern #fintturterreng #fredagformiddag #26april24 #sørmarka #norway🇳🇴

4/26/2024, 8:05:03 PM

Storaberget var nydelig idag 🤩⛰️🐾 @yoshi.thecorgicardigan @utisandnes.no #utsiktsglede #utisandnes #utsikt #utpåtur #turglede #turvenner #tur #fjellfrelst #fjelluft #fjelltur #mountains #hiking #bestfriends #humansbestfriend #mennesketsbestevenn #påturmedhund #vår #topptur

4/26/2024, 4:04:27 PM

På sti til Dal🌲🍃 #utno🌤 #påsti #3påtur #vårdag #24april #turvenner #østmarka #Oslo #norway🇳🇴

4/25/2024, 10:44:04 PM

Etterlengtet tur med mine gode turvenner🥰🐶🐶 - - - - - - - #turvenner #turmedhund #lengstvest #mittvestland #fjellogfjord #solnedgang #sunset #fjelltid #fjelltur #vestlandet #mittnorge #utno #opplevno #hiking

4/23/2024, 10:27:20 PM

vi tok i dag, tar vi gjerne en reprise på! Strevsom, men den gjorde godt for kropp og sjel. Vi tok toget til Bondivann stasjon, tok fatt på en laaaang motbakke opp til Vardåsen, fortsatte ned til Wentzelhytta (Dnt), hvor vi rastet. Herfra gikk det nedover og nedover, ikke langt i kilometer, men relativt bratt terreng. Lykkeligvis var underlaget tørt og godt å gå på, mye berg. Hjem med toget fra Gullhella stasjon. På vei til Vardåstoppen passerte vi en svart hytte, hvor Reidun ferierte for 60 år siden. (Syklet fra Majorstuen og ut hit!) Lykkelige og solrike dager! Takk for turen Kjærsti og Berit! Dnt sitt tilbud «Aktiv i 100» krever ikke medlemskap. Ny tur 30. april, oppmøte på Røa, buss 41, klokken 11.25 (eller Peder Ankers plass). Vel møtt! #dnt #dntaktiv #dntaktivi100 #dntnærtur #sammenpåtur #turvenner #utpåtur #aktivhverdag #komdegut #utebest #kvalitestid #opplevoslo #pratomdet #turgruppe #mittfriluftsliv #friluftsliv

4/23/2024, 9:45:13 PM

Fra turen til Tomannsbu i helgen. Tre flotte dager med fjellski, sol og gode venner. #tomannsbu #turisthytte #stavangerturistforening #fjellski #skitur #påskestemning #turglede #turvenner #topptur #aktiviteter #turjenter #jenterpåeventyr #visitnorway #friluftsliv #norskfriluftsliv #norskefjell

4/23/2024, 9:22:11 PM

Vi heiv oss rundt på en spontan utenatt, og angret aldri på det 🤩 Men, samtidig ble hjertet mitt dratt i to retninger, for jeg hadde også planlagt middag med min kjære tobeinte hjemme 🥰 Jeg ordnet det på den måten at jeg fikk til begge deler. Dro avgårde med sekken, satt opp camp og nøyt sola litt før jeg dro hjem for middag. Deretter bar det ut i skogen igjen for en natt ute med Siw 😃 Heia nærtur! Vi koste oss gløgg og nøt solen til det fulle helt til den forsvant bak horisonten. Da krøp vi ned i påsan og skravlet i de sene nattetimer mens månen lyste opp 🌖 Jeg sov så utrolig godt! Jeg trur dette var sesongens siste natt med minusgrader, og derfor også sesongens siste natt uten myggnetting. Nå drar jeg videre på et annet eventyr som har ventet på meg i over fem år!! Jeg har sommerfugler i magen 🤩🦋 #utenatt #hengekøye #hengekøyetur #underåpenhimmel #friluftslivnorge #friluftsliv #norskfriluftsliv #camping #solnedgang #norsklundehund #utno #turvenner #utpåtur #ensolskinnsdag #turistforeningen #finnemarka #visitbuskerud #øvreeiker #visitnorway #tv2været #yrbilder #norgerundt #norgeibilder #norgeimitthjerte #happyhikers

4/23/2024, 12:32:24 AM

Reisebrev 2.2 Vi våkner til et vær som er såååå bra,at det nesten aldri kan oppleves☀️😎☀️😎 Ikke et fnugg av vind eller sky, her er det bare å få frem solkremen og komme seg ut🤩 Denne dagen skal vi skal gå en tur på ca 20km til ei hytte som kalles #tuva og håper å få smake på de berømte vaflene 🧇☕️🇳🇴 Deretter skal vi kjøre ned til #ustaoset(10km) og hoppe rett på toget hjem igjen med #bergensbanen 🚂🇳🇴➡️ Det er strøkent føre, eksepsjonelt god glid og ubeskrivelig deilig sol☀️☀️ Selv om vi ikke møtte kjentfolk i dag, så møtte vi andre folk😂 og slo litt følge på tur. Det er sånn dem gjør det til fjells i #norge 🇳🇴💁🏼‍♀️☀️ Det kalles HYGGE❣️ Til advarsel så er de vaflene populære🧇🍻, så de var dessverre spist av andre innen vi ankom, de får vi ha tilgode @malinmaurset Det står aldri på gode råd i fjellheimen😊 En tilfeldig skigåer tipset oss om å velge den lengste nedfarten fra #Tuva til #ustaoset på ca 10km, Der er det ikke fullt så bratt så man trenger ikke være offpist entusiast eller alpinist for å mestre det👌Passer meg perfekt🙌🤩 Tusen takk for turen @malinmaurset ♥️ Det må bli mange mange fler🥰🇳🇴☀️🏔️🏕️ #dnt #turvenn #turvenninner #åretsbeste #turvær #turvenner #hallingskarvet #ustaoset #weekendgetaway #takkforturen ♥️

4/22/2024, 10:04:07 PM

Make it a happy day 💙 Topptur med utsikt over Kvænangsfjorden. Helt vindstille, sol og knallblå himmel, på mitt favorittfjell. Turen blir ekstra fin når mange turvenner vil være med. Enda er det sne til trugeturer, men nå tiner det veldig fort. Vil gjerne gå en ny tur til helga! 🌞 #stopforamoment #nordnorgeimitthjerte #nordnorgeibilder #northofnorway #wintermagic #norskfriluftsliv #norsknatur #bergansofnorway #enjoythemoment #topptur_norge #turogfriluftsliv #trugeturpåfjellet #trugetur #total_norway #yrbilder #2vær #upnorth #utpåtur #uteerbest #fjelltid #fjellfint #outdoorlife #opplevno #mounainsofnorway #gowild #livingmybestlife #kildentiletrikereliv #mittnordnorge #mittfriluftsliv #turvenner

4/19/2024, 5:53:14 PM

Mindfulness til fjells. For en dag! Mer eller mindre helt vindstille. Flott skitur i Storlidalen med @vindspill og Toivo( som fikk solt seg skikkelig idag) Bright day, you needed shades 😎 #alaskahusky #topptureritrollheimen #hjertetioppdal #mittfriluftsliv #turvenner #skiingwithdogs #storlidalen #firbentturvenn

4/16/2024, 9:57:32 PM

i dag ble en flott tur i Østmarka! Vi tok T-banen til Bogerud, fortsatte opp til Rundvannet, Østmarkskapellet, Skullerudåsen og så ble det T-banen hjemover fra Skullerud. Ved Rundvannet var det så nydelig at vi måtte stoppe, så her inntok vi mat og drikke. Nydelig å sitte på berget og nyte utsikten over vannet! Takk til turlederne Åse og Liv Marit! Ny tur med «DNT aktiv i 100», fra Skøyen stasjon 23. april. OBS! OBS! Oppmøte klokken 10.40! #dntaktivi100 #dntaktiv #aktivi100 #sammenpåtur #turvenner #utpåtur #aktivhverdag #komdegut #utebest #kvalitetstid #opplevno #pratomdet #selvomsorg❤️ #turgruppe #mittfriluftsliv #friluftsliv #oslomarka

4/16/2024, 9:30:46 PM

Nydelig vårkveld på nye stier😍 #utpåtur #vårstemning #turvenner #sesongenerigang #storsekken #tipåtopp #sol #liveterbestute #littsnøfortsatt #oslolove #fredagsmila #goodtimes #friskluft #fredag

4/13/2024, 2:14:09 AM

I ettermiddag gikk turen opp til Dreiers Minne i regnværet. Middag og masse kos inne i hytta.🤎☕️ #dreiersminne #utpåtur #middagute #hyggeligselskap #turvenner

4/11/2024, 9:59:10 PM

🐾🐾🍃☘️🌿 Mor og datter koser seg på tur. #mittelspitz #kronisklykkelig #turvenner #kystnorge #mittnorge

4/10/2024, 7:01:45 PM

To glade hunder som koser seg på tur🐾🍃☘️🌿💚. #mittelspitz #kronisklykkelig #kystnorge #turvenner #mittnorge

4/10/2024, 6:53:05 PM

I dag gikk vi Håøya rundt i nydelig solskinn 🐾🍃☘️🌿💚. #kronisklykkelig #kystnorge #mittnorge #mittelspitz #turvenner

4/10/2024, 6:49:35 PM

Til å bli gla’ av #godfølelse #vår #april #vårfølelse #ut #utno #utpåtur #turvenner #trimtråkkerspåtur #løvetann #tussilago #båkinn #pilgrimsleden #kapp #mjøsa #østretoten

4/8/2024, 4:09:10 PM

Hovdekollen med en super gjeng idag🥰 Fine bygda🏞 Takk for turen dere❤️ #hovdekollen #rauma #raumafriluftsliv #måndalen #utno #morotur #friluftliv #babypåfjelltur #turvenner #raumanature #norwaymountains #mountains #lifeoutside #wearenvture #revolutionrace #hiking #inatur #adventuremn

4/6/2024, 7:16:13 PM

Madland Fisketjørn dagshytte. Det er masse følelser som oppstår når jeg går innover. Minner om alle de toppturene jeg har gått her oppe. Tårene i øyenkroken.Jeg kommer meg ihvertfall opp og kan gå innover istedenfor oppover. Det er da noe❤️ Madland er mitt andre hjem. Så mange netter som er tilbrakt her oppe. Jeg er heldig.. heldig som nå kommer meg innover fra parkeringen. Heldig som kan få litt fjellfølelse igjen. Heldig som har et sånn et herlig turfølge som gir meg mye glede,latter og gode samtaler. Jeg har kommet hjem med blåmerke på rumpa. Mye råtten snø kan by på utfordringer. Trødde ned i store hull. Snublet i gjørme. Vanskelig å holde balansen. Men Guri så morsomt😂 Iskald.. sliten men god fornøyd.❤️ Tusen takk for en våt,regnfull,morsom tur @sisselboe 😍🥰❤️ - - #madland #fisketjørnbu #tur #ut #turvenner #tilstede #mittandrehjem #takknemlig #latter #glede #turglede #engodstartpådagen #norge #mittlilleland #norskfriluft123 #walking #mountain #joy #friends #present #mysecendhome #appriciationpost

4/6/2024, 3:14:58 PM

Ein fin føremiddag i godt selskap🥰 #loftesnesfjellet #kjørnes #sogndalsfjøra #sogndal #turjenter #turvenner #postkassetrimmen #fjelltoppjakten

4/6/2024, 2:00:37 PM

Herlig med lysere kvelder. Så man rekker en kveldstur i dagslys etter jobb 😃💚🐶 #skogstur #forest #bichonfrise #vimedhund #activedog #turvenner #sotraøygardenturlag #dntno #hiking #yrbilder #2vær #mine30 #iform #turjenter #øygarden #nrkvestland #mittfriluftsliv #norgerundt #norwaynature #naturelovers #nrkvestland #hektapåtur #opplevnorge #shapeupnorge #instadogs #minehunder #vomhund

4/5/2024, 10:45:07 PM

Igår ble det tur til Eventyrskogen med Turboklubben. Der ble det bål, frilek og noen lage dyr med kongler og pinner 😃💚 #turboklubben #barnasturlag #barninaturen #dntno #friluftslivmedbarn #fireplace #frivillig #utno #liveterbestute #mittlekeland #allemannsretten #godeminner #yrbilder #2vær #turvenner #opplevnorge #sotraøygardenturlag #vnvår #turbobamse #skogstur

4/5/2024, 10:39:39 PM

Livet med hund er et godt liv 🩷 jeg er aldri alene og har alltid en turvenn. Ingen blir mer glad for å se meg enn denne vakre pelsklumpen 🥰 og jeg kan stole på at hun er der for meg når jeg trenger trøst og oppmuntring 🩷 Love her so much! #hundeliv #shetlandsheepdog #mydog #Love #utpåtur #turvenner #hundinorge #strand #beachlover #lofoten #instadog #friends

4/4/2024, 8:41:28 PM

uten brodder! Herlig! Åse, turleder, hadde gjort et godt forarbeid og funnet et alternativ mål, slik at vi unngikk snø og is. Kun det siste stykke frem til hytta gikk vi på snø. Vi startet på Bogstad og gikk innover i Sørkedalen mot Årnes. Huff for en kald vind! Et stykke før Årnes svingte vi av til venstre og fortsatte oppover og oppover, til vi var fremme ved en hytte. Her slo vi oss ned, og fikk oss litt mat og drikke. Kulden var merkbar, så vi var heller utålmodige etter å komme oss nedover igjen. Noen valgte å ta bussen fra Strøm, men noen sprekinger gikk hele veien til Bogstad camping. Fint å være i farta igjen med «DNT aktiv i 100». Takk til Åse og Berit for en fin tur, og takk til alle dere andre som møter opp slik at vi blir en glad gjeng på tur. Ny tur tirsdag, 9. april, oppmøte på Skøyen stasjon klokken 11, ingen påmelding. Vel møtt! #dnt #dntaktiv #dntaktivi100 #sammenpåtur #turvenner #utpåtur #aktivhverdag #komdegut #utebest #kvalitetstid❤️ #opplevno #pratomdet #turgruppe #selvomsorg❤️ #mittfriluftsliv #friluftsliv #oslo

4/2/2024, 9:36:15 PM

Gjenbrukskupp♻️ Dette fine bordet fant vi på @nms_gjenbruk_evje , passet perfekt inn på vårs hytte😍 . . . #hyttapåfjellet #utno #gmn #fjelltid #ski #fedrelansvennen #hyttapaeikerapen #turglede #hyttervielsker #hytteinspirasjon #hytteinteriør #hyttemøbler #fjellhytte #fjellro #gjenbruk #selvlaget #turvenner# #gjebruksglede #nmsevje #hyttemagasinet #fjellro #norway🇳🇴

4/2/2024, 9:01:55 PM

Fikk nyte siste dagen av påskeferien med skitur i strålende sol☀️⛷️🏔️ . . #påske24🐣 #hyttapåfjellet #hyttepåske #utno #gmn #fjelltid #ski #fedrelansvennen #hyttapaeikerapen #turglede #hyttervielsker #hytteinspirasjon #hytteinteriør #hyttemøbler #fjellhytte #fjellro #påskeinspirasjon #gjenbruk #selvlaget #turvenner #hyttemagasinet #påskeblomster #ski #skitur #kviklunsj #mandarin #fjellro #norway🇳🇴

4/1/2024, 8:21:27 PM

Ut på tur i finværet😎 #finvær #påskevær #påske #ut #utno #utpåtur #turvenner #vind #markestadvegen #dalbormarka #dalborgenrundt #gjøvik #visitinnlandet

4/1/2024, 3:25:43 PM

Brekko Idag gikk turen til Brekko. Vi avtalte å gå opp til karten. Freidig mot… heseblesende opp bakkene,fant jeg ut at olavsbenken var langt nok for dagen. Fremskritt i å innse og akseptere at det ikke ble så lang tur som jeg hadde tenkt. Men at jeg faktisk LYTTET til kroppen. Idag fant jeg ut at vi hadde et års jubileum.Idag var det akkurat et år siden vi våget oss på en tur i sammen,etter så mange år. Tusen takk for en utrolig kul gave…🥰🥰Sokker som det står do what you love… passer midt i blinken for turdamene🤗 Så utrolig glad for at jeg våget å ta kontakt igjen. Alle de fine tur opplevelsene vi har fått på et år.🥰 Ser frem til alle turene som venter på oss fremover. Setter virkelig pris på deg @sisselboe 😍🤗 Livet flyr avgårde.. vanskelig å holde følge til tider. Takknemlig for fine magiske tur opplevelser❤️ - - #brekko #magi #tur #turopplevelser #ålgård #ut #turvenner #setterprispå #livet #livetsinnhold #pust #lyttilkroppen #magic #breathe #naturenerd #appriciationpost #friendship

4/1/2024, 1:32:18 PM

Fra en ubeskrivelig tur med www.fjelltid.no for noen år siden ⛷️ Har du hatt en fin Påske 🐥? Del dine øyeblikk med oss på FjellTid.no og med #fjelltid 🥰 Husk også å laste ned FjellTid-appen og kom i gang på Nordens hyggeligste turnettverk. Motivet er fra en FjellTid-tur på vei opp det mektige Galdeberget i Jotunheimen 🗻 #liveterbestute #utno #topptur #turvenner #norskfriluftsliv #mittfriluftsliv #jotunheimen

3/31/2024, 8:57:10 PM

En liten skitur 1.påskedag ⛷️🩷…endelig litt sol 🌤️😎 #finnemarka #skitur #rosaglede

3/31/2024, 3:44:40 PM

Påskestemning på hytta 🐣😍🧡 . . #påske24🐣 #hyttapåfjellet #hyttepåske #utno #gmn #fjelltid #ski #fedrelansvennen #hyttapaeikerapen #turglede #hyttervielsker #hytteinspirasjon #hytteinteriør #hyttemøbler #fjellhytte #fjellro #påskeinspirasjon #gjenbruk #selvlaget #turvenner #hyttemagasinet #påskeblomster #påskeaften#åseral#åseralkommune #eikerapen #norway🇳🇴

3/30/2024, 6:54:34 PM

Tur til DNT Angeltjønnhytta fra Fersdalen idag i knallvær☀️ Herlig turfølge! Småguttan på tur med damene og alle oppfører seg fint🥰 Blir annet vær i morgen.. Den tid, den sorg.... #Angeltjønnhytta #fersdalen #utpåturaldrisur #turvenner #trondheimturistforening #trønderpåske #dnt #lifeisgood

3/28/2024, 7:39:57 PM

I dag gikk vi bare tur - retur Torpevannet så ankelen og foten min fikk hvilt seg litt.. har hatt betennelser i den foten/anklen lenge nå. Lykke #mittelspitz er like glad for korte turer som for de lange hun vanligvis får🐾🐾🌿🍃☘️💚. #kronisklykkelig #friluftsliv #utpåtur #turglede #turvenner #kystnorge #mittnorge #Helgeroa

3/28/2024, 6:51:44 PM

Blei en flott sykkeltur i går med en liten tur på "skolefjellet" og sammen med en super turvenn, min kjære sønn. Turen til kiwi med handleposene gikk også veldig bra. Greit å ha en pose på hver side, ikke så mye mer... Blir det for lite varer tar man bare en sykkeltur til! 🤗😇👍🚵‍♀️ #sykkeltur #handletur #fjelltur #turvenn #turvenner #bicycling #mountainlife #skolefjellet #utpåtur

3/28/2024, 9:09:14 AM

Mitt vinterparadis 🩵💙🌞🐰⛷️💛 #liveterbestute #utpåtur #utno #uteliv #fjelltid #ski #fjellski #åsnes1922 #åsnesfjellski #åsneseventyrjenta #utetid #friluftsliv #norgesopplevelser #turglede #grotli #skjaaknaturlegvis #skjåk #påskestemning #norway #naturelovers #skiing #norgesopplevelser #turglede #turvenner #familietid #påskestemning #påske

3/26/2024, 7:34:49 PM

Yesterday i had som fun, and a walk with a beautiful lady 🥰 @hege_maisha_dhakiya i love when mom have time of from work, so we can go on adventures and have fun with friends 🥳 #garegårdfamilien #ridgeback #bohemianshepherd #ridgebacksofinstagram #chodskypes #løvehund #rodesianridgeback #påtur #påske #påskevær #påsketur #easter #sørvaranger #outsideisfree #winterwonderland #tur #turvenner #dogsoninstagram #dogonadventure #naturephotography #natur #vinter #morgentur #solskinn #sunshine #mars #fun #🩵

3/26/2024, 2:16:59 PM

Takk for inspirasjon til turmål, @borrepetersen 🤩 Det var direkte nydelig å gå til Nattmålsfjellet i dag. Vi hadde piggsko/brodder, og det var behøvelig enkelte steder, men vi hadde nok fint kommet oss til topps i bare vanlige fjellsko også 😊 I dag hadde jeg med næringsrik nistemat og Rebuild Strength-kakao, så vi tok oss tid til en god rast på toppen, før vi gikk ned igjen 👌

3/25/2024, 7:50:25 PM

Uten 🐶Lykke #mittelspitz hadde dagene vært ensomme💜. Alle skulle hatt en turvenn på 4 bein som elsker turer hver eneste dag🥰👌. #turvenner #kronisklykkelig #friluftsliv #utpåtur #turglede #kystnorge #mittnorge #brunlanes

3/25/2024, 4:53:18 PM

Søndagstur i sol og vind til Skogsøy og Hilleren i Øygarden. #liveterbestute #vår #Øygarden #sol #vind #søndagstur #kystkultur #kystpass #bølger #påske #turvenner

3/24/2024, 7:50:27 PM

Nydelig formiddagstur i Kroken i dag 🥰 Tenk så heldig jeg er som har to som sier ja omtrent uansett når jeg spør, og som også tar initiativ til å dra meg med ut på tur 🥰