podelvltavy images

Discover Best podelvltavy Images of World

#food #travel #sports #news #may #wednesday

No need to travel to the mountains when there are heaps of snow everywhere! We spent this Sunday with my brother hiking through valleys and across fields around Zdiby - Bohnice - Čimice. At the end, we had crispy fried fish with mayo in @chabrybarna . So yummy! 😋 #hikinginthesnow #weekendwithmybrother #winterhikes❄️ #podelvltavy #bohnickeudoli #zasnezenepole #napadlsnih #prochazkavesnehu

12/3/2023, 6:27:42 PM

Podzimní venčení #podelvltavy #myvillagelife #10kmšpacirka #sunnyday #fajnden #hlavavycistena✔️🙃 #podzim🍁

11/4/2023, 5:55:11 PM

Úplně bych se zapomněl podělit o krásnou procházku po bývalých Svatojánských proudech. Tam je to moc pěkné 🐕👍 #toulkysepsem #psiturista #psitoulky #ceskemsepsem #podelvltavy #svatojanskeproudy #sepsempoboku #jedinesepsem

9/12/2023, 10:53:50 PM

STRASTIPLNÝ CYKLOVÝLET NA KONEC ŽÍZNĚ čisté nebe a mraky lidí, těch rezavejch půllitrovejch strastí bylo po cestě hodně 🍻 ...a že potkám kámoše mne ani nepřekvapilo... . . . #zbraslav #cyklo #biking #withcompany #bikelifestyle #vltavariver #prague #koneczizne #kolo #podelvltavy #hreb😎 #hreb8-)

9/5/2023, 9:36:15 PM

Half-marathon to Kralupy nad Vltavou starter pack: - take a boat to the other side of the river ✅ - don't forget to pack your camelbag ✅ - admire the rocks and trains by the river ✅ - avoid thunderstorm ❌

9/5/2023, 3:16:52 PM

Oblíbené místo s osobním kouzlem. Vyrazit po 6.hod ráno byl skvělý nápad. Vedru jsme neutekli, ale turistům ano. 😄❤️ #toulaveboty #toulkysepsem #toulavenohy #vltavskacesta #podelvltavy #svatojanskeproudy #nssvatojanskeproudy #cestounecestou #ceskemsepsem #sepsemnacestach #jedinesepsem #stredoceskykraj

8/25/2023, 6:56:17 AM

Pěšky do Vraného nad Vltavou 💙 23 km krásnou přírodou 💚 #vranenadvltavou #podelvltavy #turistika

8/12/2023, 10:59:43 PM

V neděli bylo na kolo ideální počasí. 🙏💯👌 Po cestě dodržování pitného režimu a 60 km do pohody. 👍🍺🚲💪 . . . #cyklotrip #cyklovna #cyklomapa #cyklovylet #pivecko #spojovna #zezivotamaklere #czechboy #realtorlife #relaxtime #pohoda #kedjazdimemy #podelvltavy #60km #vychlazenepivo

7/16/2023, 7:24:39 PM

Pěšky z Horoměřic do Mělníka 🥾cca 45 km 🏕️ spani venku ⏱️ 3 dny 🌊 xkrat koupani ve Vltave 🧍🏻🐕🧍🏻‍♀️🎒 #viaczechia #cestadostreduzeme #probudvsobedobrodruha #priroda #podelvltavy #bivak #sepsem #prazdniny #leto #letosesynem #venku #spolu #vltava #koupanibezplavek #czechrepublic #letovcesku #spimevenku #trampingwithkids #trampingwithdogs #tramping #trekking #trekwithdog

7/13/2023, 4:14:32 PM

Společná 25 km sobotní vyjížďka s/z Yedoo Garage Praha a s nekonečným humorem Kuby Bostla, bylo to s váma všema sqělý! 🔝🥰🌞 #dnyotevrenychvrat #yedoo #yedoogarage #kolobezky @yedoo @yedoo_for_kids @jakub_bostl #opustenybazen #barrandov #branik #modrany #radlice #kolobehnasbavi #vltava #podelreky #podelvltavy #musisjit #carpediem #trhnisinohou #sporteveryday💪 #sportovnipriprava #goforfun #spring @coconi_team #letsgo #pickoftheday

3/27/2023, 11:21:31 AM

👣🙋🏻‍♂️ První Bosá Víkendovka 🧭 Třísov-> Dívčák->Boršov ✅ Celkem 19 km +2 noví boso kámoši 5 a 10 let . Začít můžeš v každým věku 👍 . Kam byste se rádi vydali vy?🦄 . #bosovýlet #bosaturistika #božívýhled #bozivyhlidka #božívýhledy #bozivyhled #bozivyhledy #divcikamen #divcak #podelvltavy #vltava

3/19/2023, 7:07:41 PM

Sváteční cyklovýlet 🚴‍♀️☀️🍁🍂 - po delší době zase na kole😀 #nakole #vyfoceno #podzim #cyklistika #podelvltavy #kolo

10/28/2022, 5:27:29 PM

Tak takhle nějak si představuju babský léto🙂😊 #sundayafternoon #procházka #podelvltavy #aperolspritz #vejir #modrajedobra

9/4/2022, 8:43:10 PM

Love my bike #cannondale #gravel #podelvltavy #bikeride

9/2/2022, 10:47:03 PM

Se zapadajícím sluncem na bruslích kolem Vltavy 🛼🌆 (ČB ~ Planá ~ Boršov a zpět …15km pro EPP ) #nabrusle #kdyzslosluncespat #podelvltavy #zapadnajihu #mestokdebychtelzitkazdy

8/12/2022, 11:55:17 PM

14. – 15.5.2022 – Vltava Run 2022 Po roce jsem se opět účastnil štafetového běhu, tentokrat #vltavarun kterého jsem se účastnil už v letech 2016-2018. Tohoto masového závodu se opět účastnilo na 300 týmů a jako každý rok se běželo podél řeky Vltavy 😀 Startovalo se na Zadově na Šumavě v sobotu v brzkých hodinách a končilo se v Praze v neděli. Trasa dlouhá cca 360km je vedena po turistických stezkách, krásnou přírodou, historickými městy jako je Český Krumlov, Hluboká nad Vltavou, Národním parkem Šumavy, okolo vodní nádrže Orlík nebo vltavských přehrad. Startovali jsme v sobotu v 5:50 a doběhly v neděli v odpoledních hodinách po 36h a 20min. Mé úseky byly: 8.Horní Planá – Černá v Pošumaví: 11,8km, náročnost: 3/5, (↑220m↓180m), čas: 63min, v poledním pekelném počasí byla většina trasy na slunci a byl jsem pěkně usmaženej jak smažák. 19.Hluboká nad Vltavou – Purkanec: 11,6km, náročnost: 2/5, (↑165m↓165m), čas: 59min, před půlnocí pořád za letních teplot jsem držel tempo jedné běhny :D s rychlejším tempem a to mě vydrželo v kopcovitém terénu 8km a poté už jsem odpadl 😀 31.Štola Josef – Živohošť: 11,2km, náročnost: 4/5, (↑280m↓320m), čas: 67min, v dopoletním opět pekelně horkém počasí jsem si zaběhl 3. úsek srovnatelný se Spartan Trail, protože trasa byla opět hodně kopcovitá a vedena hlavně po lesních cestičkách a to mi vyhovovalo, protože jsem se nemusel smažit jako u prvního úseku a řešil jsem jenom stupňující únavu v mých nohách. Tak třeba zase za rok ... #vltavarun2022 #achillesrunners #stafetovybeh #zesumavydoprahy #podelvltavy #czech #team #running #race #zamilujsibeh #delamcomebavi

5/24/2022, 10:32:59 PM

Dnes krásná vyjížďka na malinovku :) tentokrat 17 km #kolobezka #podelvltavy #malinovka #protivitr

5/8/2022, 7:21:58 PM

Co to je tam v dálce? Dva proti sobě kopce... A na nich pozoruhodné stavby... #odpolednivychazka #vychazka #podelreky #podelvltavy #pohledodvltavy #walking #zamek #zameknakopci #zamekhluboka #kostelhosin

4/13/2022, 7:00:33 PM

Pokud nezemřel,stojí tam dodnes….🤣🦥. #trip #vylet #cestounecestou #pesky #krokzakrokem #podelvltavy #toulaniprirodou #cestazmesta #keen #jiznicechy

4/5/2022, 8:35:46 PM

Sváteční výlet před Stromovku, Lysolaje a Šárku. Zlaté stromy. #vyletypopraze #lysolaje #divokasarka #navsteva #podelvltavy #podzim #autumn

10/28/2021, 8:29:37 PM

Zbytek trasy do Máslovice-Přívoz a nápis na nádraží v Libčicích nad Vltavou 🤭 #planetarnistezka #podelvltavy #vetrusice #vetrusickarokle

9/24/2021, 9:35:31 PM

Podél Vltavy z Bohnice-Zámky do Máslovice-Přívoz, #planetarnistezka #podelvltavy

9/24/2021, 9:25:43 PM

Tým @kdyzmuzeszpomal v čele s Ludvickem 🐷 děkuje @vltavarun za nezapomenutelný víkend a organizaci něčeho tak velkého jako je štafetový závod na 360km. Víme, že to není jen tak! Velké DÍK patří také všem dobrovolníkům a milým lidem na předávkách ❤️ #vltava2021 #vltavarun #vltavarun2021 #relayrace #run #running #podelvltavy

9/13/2021, 2:47:45 PM

Jste borci. Vsichni!😊👏🏃‍♂️ 369 km= 24:27 hod. Už několik let jsem dostál různé nabídky zaběhnout si @vltavarun . Tento rok jsem se ale nechal přemluvit. Tréninkově jsem přes léto odpočíval. Ve středu na mě padlo nachlazení, ale věci které se slíbí se mají dodržet! Plný nos, nevyspání, knedlík (ne houskový ani bramborový) v krku, závodní i tréninkové manko. Bylo toho spousta, co hralo proti mě. Na prvním úseku (9,4 km) jsem vydělal na svém orientačním smyslu, ale kopečky bolely. Druhý úsek cca v pul 2 rano byl sice po rovine, silnici, ale řekněte upřímně:”Kdy jste naposledy bězeli v půl druhý rano?”😁Super úsek jen jsem si špatně přečetl, že úsek nemá 7,9 km, ale 8,9😁. “Ten pocit, když finišujete o kilák dříve.” Ve třetím úseku bylo snad všechno, co nemá rad. Kameny, voda, louka, kopce, bahno kam se podíváš. Ale díky skvělé spolupráci týmu se to na morál podařilo. 4 úsek? (7,9km) Co na to říct? Totální “Terezín”😁. Nejen, ze tam byl 4 km brutální kopec po skále a kamenech, ale na 2. Km mě potkaly křeče a trochu jsem měl myšlenku, že si sednu na louku a počkám na pomoc týmu. Náš tým opanoval 1. místo v kategorii a takové závody se nevzdávají. 💪Dobelhal jsem své obouchané nohy na kopec a zkusil opatrně rozeběhnout. Vůle byla silnější než já a moje hlava. Byl to bláznivý “den”. Den s prakticky neznámými lidmi, ale blázny, kteří se nebojí “ to tam poslat.” Více jak 360 km dlouhý závod, který se běží ve dne i v noci, za každého počasí. Určitě zajímavá zkušenost. Jen to značeni by mohli trochu vylepšit. #vltavarun #vltavarun2021 #run #runnig #beh #cesko #ceskarepublika #podelvltavy #totalníterezin #unava #sport #vikend #borci #otcvlcaci #winners #endorfiny #vltava #czechboys #czech #czechmen

9/12/2021, 8:44:56 PM

#podelvltavy #gravelbike #bikeday #cestounecestou #malavyjizdka #kdyznastobavi …. jen tak na pohodu, trochu terénem a trochu po silnici, kdyz mam ten #gravel #cannondale #holkynakole

9/5/2021, 4:33:07 PM

Den 2 🚲 Krumlov —> Linec Hned druhej den jsme potřebovaly dohnat ztrátu z předešlýho dne a najet něco málo přes 70 km až do Lince. Tlačení kol do kopce v 11 dopoledne asi nebyl ideální začátek zběsilé jízdy do Rakous 🙊 Nenechaly jsme se ale rozhodit a aspoň ty výšlapy natáčely do zásoby, času dost, nezávodíme přece. Srandičky dobrý, výhledy úžasný, jenže půlka dne v háji a my se pořád plácaly na český straně 🤷🏼‍♀️🤷🏻‍♀️ Trasa “podél Vltavy” totiž neznamená po rovince, kdybyste si to náhodou taky mysleli 😅 Pro případný zájemce cyklostezka #eurovelo7 je obzvlášť v úseku Český Krumlov - Vyšší Brod ve stylu “nahoru dolu” 🎢 Bouřkový mraky nad náma nás ale nakoply, slabou přeháňku jsme přečkaly na hranici a šláply do toho, abychom stihly nákup večeře v rakouskym městečku Bad Leo-něco 🥯 V duchu už jsme se smířily, že těch asi ještě 30 km do Lince před setměním nedáme, ale vyjasnilo se a zapadající sluníčko ještě hezky pálilo. Kvůli snazšímu značení jsme se teda vrátily na Eurovelo7 a za častýho chválení rakouský čistoty okolí jsme ještě pokračovaly dál 🌳 A pak se to stalo. Začaly jsme po nějaký vedlejší silnici sjíždět údolím z mírnýho kopce dolů. A dál, podél řeky, pořád z kopce, skrz občasný vesnice, a fuuurt dolů, za zatáčkou a za tou další taky, pořád z kopce, až nám byla už zima, až nás už bolely ruce, až nás to skoro už nebavilo 😆 My snad do toho Lince ještě dojedem, počkej! A taky, že skoro jo. Chyběl poslední sjezd do města a my narazily na hodnou rodinu kdesi na předměstí, která nás nechala stanovat u jejich domu 💛🏕 #rakouskobikestory #austria #nakole #podelvltavy #rozmberk #dominakole #moninakole #bikemates #dvojicka #nekecejaslapej

7/18/2021, 10:07:47 PM

Český Krumlov za teplé letní noci je kouzelný, ale ranní procházka podél Vltavy kolem domků, na které se po ránu díval i Egon Shiele před více než sto lety - to nemá chybu😊 #jiznicechy #ceskykrumlov #podelvltavy #ranniprochazky #nocnikrumlov #milujemecesko #egonshiele #europe #europeancities #summernights

6/23/2021, 11:12:00 AM

Ještě že jsem se nechala ukecat na tenhle cyklo výlet 😁 Ze Škvorce přes Tróju do Klecánek a zpět. 🚴🏻‍♀️ Jako vždycky jsem myslela, že to nedám, ale joo, dalo se 🥳 Když si to člověk udělá hezký, s pár zastávkama na dobrý jídlo a pití, jede se o dost líp 😊. Aspoň tak to funguje na mě 🙈 #nakole #troja #trojskyzamek #podelVltavy

6/6/2021, 8:29:10 PM

Getting enough excercise and time for yourself as a parent, is sometimes nearly impossible. I was discussing this with my friends, who are also first time moms. There are many reasons we want to have time to do a bit of sport. Loose weight, gaistrength, do something for your health, want to look good in that bikini, do it for you mental health...you can think of others too. Yesterday, I managed to go for a run. It has been some time since I did so, eventhough there have been some atempts since giving birth but nothing regular really. Running for me is about all of the above reasons. Most of all, if the run is good, I get to a state of meditation. That's what I love about running. Two years ano around this time I started to prepare for my first ever half-marathon cross race. After that, I got pregnant and my running has slowly been forgoten. Not that I have stopped during pregnancy. I ran until the beginning of my third trimester and loved it :) Anyway, having a baby or children should not stop us from doing the things we love. We just have to find a way of how to do them in a different mode. I'm still looking for the mode that suits me, so I hope that trying counts too ;). First two pics from my yesterday's run alongside #Vltava river and the other two are from a very enjoyed training run in north Bohemia around #krasnalipa. If you ever come to the Czech republic and are a nature lover, I can recommend this region where I live for a few years. #momcook #mamavari #mamabezi #run #crossparkmaraton #mentalhealth #fitmom #runforfun #momexcersie #bohemia #strollerrun #behskocarkem #beh #behani #behej #sport #zdravi #health #activelifestyle #cooknrun #riverside #prague #podelvltavy #halfmarathon #pregnantrun #beingamom #caregiver #selflove

5/21/2021, 2:30:30 PM

Kdyz jdete jen tak na 7cku obhlidnout Vltavu a ona vas “strhne”. Dokonce i po celem dni na nohach se to docela rozebehlo. A navic jsem se presne trefila mezi dve prehanky, nespadla na me ani kapka a dokonce mi svitilo slunicko 🌞 #run #running #runninggirl #beh #behani #bezkyne #praha #prague #vltava #podelvltavy #povodnovabdelost #kontrolastavuvody #meziprehankama #slunicko

5/14/2021, 7:01:57 PM

Zahájení sezóny 👌Hodně na pohodičku. Doporučuji pro rodiče s dětmi 👌kratoučká a příjemné prostředí. #ferratahluboka #sunnyday☀️ #6km #podelvltavy #brnkacka

5/9/2021, 4:55:44 PM

krása střídá nádheru ... tady je opravdu krásně 🤗 . . . . . . #prvniletosnikilometry #nakole #36km #cyklovylet #jihoceskykraj #nadherna #priroda #cyklostezka #podelvltavy#🚴🏼‍♀️

5/9/2021, 4:26:36 PM

Láska rohatá 🖤 #podelvltavy

4/28/2021, 5:33:05 PM

Vltavatour 🌼 #vltavatour #vltava #podelvltavy

4/25/2021, 5:15:44 PM

Příprava venkovského domku k totální rekonstrukci včetně prodeje novému investorovi #tobylzazitek hlavně s #realitnikancelare #nezkusenost #zkusenostiknezaplaceni #cestadoprace #podelVltavy #dobrecasy #mechenice #skvelaspoluprace #marketavnemecku #2004 #2005 #rekonstrukcedomu #damskajizda. 💃🏽💃🏽💃🏽🥂

4/17/2021, 10:04:26 PM

#holkynatripu #podelvltavy #slunickovyden ☀️👣

4/11/2021, 6:31:54 PM

#bikeday #greatday #onthebike #bike #podelvltavy #podelberounky #dneskatojelo #gravelbike #cannondale @blackdog_beroun ....prej to dneska po pátku dame mírnější a nakonec to bylo 77km 🚴‍♀️ ...burger v Berouně zasloužený 🤩

4/4/2021, 7:00:56 PM

#bikeday #podelvltavy #greatroute .... Z Roztok při Vltavě až do Vraného a zpět, krásných 74km....to jsem ale “šlapka” 🚴‍♀️🤩

4/2/2021, 5:54:35 PM

To není apríl, ale opravdových 16 km v trase: Sídliště Čimice - Drahaňské údolí - Trojská lávka - Stromovka - Nábřeží Kpt. Jaroše - Staroměstské náměstí - Muzeum 😊😂🌄🏞️🌅🚶☀️🌞 #cimice #drahanskypotok #drahanskeudoli #drahantroja #prirodnipark #zamky #podhori #vltava #podelvltavy #zoo #troja #trojskalavka #stromovka #stromovkaprague #nabrezi #staromestskenamesti #muzeum #praha #city #prahacity #prague #centrum

4/1/2021, 8:02:13 PM

Výlet do jiného okresu / Dvořákova stezka

2/28/2021, 2:34:52 PM

24 km poprvé od října se musí oslavit. Trasa z Kralup podél Vltavy až do Prahy. 😉🙏🚶‍♂️🍀🏞️ #milujuprirodu #vylet #kralupynadvltavou #vltava #praha #podelvltavy #podelvody #vetrusice #vetrusickarokle #chvateruby

2/27/2021, 7:03:44 PM

Dnešní krásné počasí mě vyzývalo k nějaké aktivitě, tak jsem po dvou letech nasadila brusle. Na rozehřátí jsem si zajela 10km🔝. Ani jsem to naplánovala 🙃 Ale mohu říct, že se cítím krásně s lehkostí 🧚‍♀️ #aktivni #sport #koleckovebrusle #rollerskating #podelreky #podelvltavy #10km #krasnypocit #pocasinampreje #trojskastezka

2/24/2021, 4:34:48 PM

500!!! Jubilejní příspěvek. Nijak zvlášť jsem nad tím nepřemýšlela co bych sem, tak zvláštního dala. Prostě to tak vyšlo. Dnešní krásná promrzlá procházka z Kralup nad Vltavou do Nelahozevse a zpět. Navštívila jsem rodiště Antonína Dvořáka. #nedelnivylet #vlackem #nelahozeves #zameknelahozeves #rodnydumantoninadvoraka #kostelsvondreje #dvorakovastezka #podelvltavy #kostelnanebevzetipannymarieasvatehovaclava #mrzneazprasti #zima #krasnebilo #krasnaprochazka

2/7/2021, 5:14:14 PM

Bacha! Labuť na druhé hodině😎 Nakonec se nikdo nevykoupal. #podelvltavy #vyletsepsy #tripwithdogs #papillon #frenchie #frenchbulldog #motylek

2/3/2021, 8:48:30 PM

🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🙏🤷‍♀️ #mamavbehu #runmylove #runczech #behejsrdcem #podelvltavy

1/31/2021, 4:40:46 PM

Budíček v 6.30 🕡 a venku -5 🥶 Ale běh neokoukanou trasou podél Vltavy za to rozhodně stál 🤍 Mějte vydařený týden ✌️ #pondeli #rannibeh #rano #podelreky #beh #podeltrati #podelvltavy #bezec #beham #1000kmchallenge2021