kolarstwoszosowe images

Discover Best kolarstwoszosowe Images of World

#food #travel #sports #news #may #saturday

Chciałem zmieścić 100 km w 4 godzinach. W tym trzy podjazdy w okolicy Jeziora Rożnowskiego. Wiatr na zjazdach nie pomagał. Liczyłem na 70 km/h, skończyłem na 67,5. Ostatnie kilometry to średnia 28, ostatni kilometr to tyranie nóg do 35/h po płaskim. Ponad 700m up, łącznie 117 km no i udało się w 3 godziny i 57 minut. Zdążyłem też na pierwszy etap Giro d'Italia. Także rowerowo majówkę zaliczam do udanych. No i pękł pierwszy 1000 w tym roku. #roadcycling #bike #bikelife #biketime #cycling #kolarstwo #kolarstwoszosowe #tarnow

5/4/2024, 5:39:02 PM

Majówka 😍 Słońce, muzyka i rower ... Nic więcej nie potrzebuje #rower #cycling #workout #prawiepro #giantbikes #kolarstwo #rowelove #kolarstwoszosowe #szosa

5/4/2024, 4:10:42 PM

Zakliczyn - rynek Zakliczyn, woj. Małopolskie, Pogórze Rożnowskie Otwórz link by zobaczyć to miejsce na filmie zsynchronizowanym z mapą: https://pontistreetvideo.com/names/zakliczyn%20-%20rynek #Zakliczyn #bikelife #wycieczka #rowerowelove #droga #pov #trip #kolarstwoszosowe #kolarstwo #zwiedzanie #podroze #ilovemybike #szosa #ciclismo #traveling #adventure #travelphotography #explore #mtb #travel #coolshot #widoki #trafic #naszlaku #biking

5/4/2024, 3:20:13 PM

Najnowszy model tego sezonu🔝🔝🔝 😊 🩷OAKLEY SPHAERA CUSTOM z Clear/Black Iridium Photochromic 🩷 ……………………………………………………………………………… #optykokular #oakley #oakleysphaera #oakleycustom #oakleybisphaera #oakleyprizm #oakleyprizmroad #oakleyphotochromic #oakleyprizm #prizmsapphire #oakleysunglasses #oakley2024 #szosa #oneobsession #oakleylimited #oneobsession #oakleyoftheday #kolarstwoszosowe #treningkolarski #okularysportowe #kolarstwo #naszosie #bikemaraton #viadolnyśląsk #optykjeleniagóra #optykpodteatremwjeleniejgórze #jeleniagora #optykokularjeleniagora

5/4/2024, 12:16:35 PM

Malownicze Beskidy ❤️ #kolarstwoszosowe #beskidy #moments

5/4/2024, 10:12:11 AM

Batorz woj. Lubelskie, Roztocze Zachodnie Otwórz link by zobaczyć to miejsce na filmie zsynchronizowanym z mapą: https://pontistreetvideo.com/names/batorz #Batorz #widoki #street #wdrodze #cycling #trafic #instaphoto #droga #bicycle #mtb #explore #instatravel #kolarstwoszosowe #krajobraz #podroze #mtbphotos #picoftheday #ilovemybike #bike #wędrówka #wyprawa #travelphotography #podróże #turystyka #szosa

5/4/2024, 9:10:12 AM

Ktoś tu wiedział, jak pięknie wkomponować malczana w zieleń na tradycyjnx #maluchsaturday 😍 #rower #bicycle #roadbike #kolarstwoszosowe #ロードバイク #велосипед #instacycling #cyclinglife #bicicletta #bicicleta #velo #squadrats #maluch #fiat #fiat126p #malczan #youngtimer #vintagecar #polskifiat #car #polishcar #tree #blossom

5/4/2024, 7:40:18 AM

WSPÓLNE WYCIECZKI POLSKO-CZESKIE SZCZYTAMI WOKŁÓŁ GÓR IZERSKICH NA ROWERACH ELEKTRYCZNYCH E-BIKE ORAZ SZKOLENIA TECHNCZNE dla singli , par , rodzin z dziećmi z animacjami, firm, grup, eventy, integracje, piesze wycieczki, trekkingi, animacje, imprezy integracyjne, eventy, nordic walking, firmowe wypady kto co lubi codziennie do wyboru moc atrakcji czeka indywidualnie lub w grupach. A WY GOTOWI NA CIEPŁĄ MAJÓWKĘ ?? DOŁĄCZ DO NAS JUŻ OD 27 KWIETNIA CODZIENNIE WSPÓLNE WYCIECZKI POLSKO-CZESKIE SZCZYTAMI WOKŁÓŁ GÓR IZERSKICH I KARKONOSZY NA ROWERACH ELEKTRYCZNYCH E-BIKE LUB MTB, FULL. Zapraszam do rezerwacji pozytywnej energii 500 525 292 . Wspólne wycieczki Polsko-Czeskie codziennie od 27 kwietnia do października. Szklarska Poręba , Jakuszyce, Świeradów Zdrój, Czechy, Karpacz. Pakiety E-bike oraz polecenie noclegu I dopasowanie oferty zapraszam do kontaktu telefonicznego. Sebastian Hojdak IzerskieWycieczki.pl @wszyscy #rowerem #bike #rowerowo #ebike #rowerowelove #roweryelektryczne #wycieczkirowerowe #bikeinstructor #rowerowo #kolarstwo #kolarstwogórskie #kolarstwoszosowe #mtb #enduro #enduromtb #góry #wycieczki #single #single #wakacje #singletrack #wypozyczalnia #sport #aktywnywypoczynek #aktywnyweekend #szklarskaporeba #szklarskaporęba #noclegi #warszawa #wroclaw

5/3/2024, 9:37:51 PM

KTO JEŚLI NIE TADEJ POGAČAR? No właśnie. Zarówno w oczach wszelkiej maści ekspertów, dziennikarzach, ale i zwykłych kibiców Tadej Pogačar wygrał tegoroczne Giro jeszcze przed startem. Tyle, że kolarstwo to sport, a w sporcie… Wiadomo. Przedstawiamy naszą subiektywną listę 9 kolarzy, którzy mogą odegrać w tym wyścigu znaczącą rolę, zmusić Słoweńca do większego wysiłku, a „najgorszym” razie po prostu walczyć między sobą o 2 miejsce. #kolarstwo #szosa #bikecommunity #ilovecycling #wymtm #kolarstwoszosowe #life_cycling #cycling #roadcycling #kolarstwo #igerscycling #focusbikespolska #polishcyclist #rowerowo #stravaphoto #giro #giro2024 #giroditalia #girodiitalia2024 #magliarosa #italia

5/3/2024, 9:31:26 PM

📸 W konkursie na najbardziej idiotyczne zdjęcie, jakie zrobiono mi tej wiosny, miejsce pierwsze zajmuje kolega Grzegorz, który uwiecznił mnie i @gary_bt podczas jakiegoś tańca. Zapewne miał on jakiś związek z wsiadaniem na rower lub też zsiadaniem z niego. Nagrodzone zdjęcie wykonał rondlem zakupionym podczas wycieczki do Częstochowy z Piotrem Fronczewskim w 1994 roku. 📸 Drugie miejsce w konkursie zajmuje tenże @gary_bt, autor zdjęcia pod sklepem w Jeruzalu (wiecie, kto po nim stąpał), na którym robię durną minę, przytulam buteleczkę coli za 7 zyli i mam jakąś dziwną rękę. Otake zdjęcia nic nie robiłem! Gratulacje, Panowie!!! 🍾🏆🍺🎉🖕 #rower #bicycle #roadbike #kolarstwoszosowe #ロードバイク #велосипед #jeruzal #grupettowarszawa #instacycling #cyclinglife #bicicletta #bicicleta #velo #squadrats #mamrot #cola

5/3/2024, 8:55:21 PM

Już po… najtrudniejsze moje ultra skończone - Lajkonik 450. Wspaniali nowo poznani ludzie, wsparcie żony, piękna przygoda czego chcieć więcej?! Następnej wyprawy…? Dziękuję 🙏🏻 #roadbike #biker #rower #kolarstwo #kolarstwoszosowe #cyclingphotos #kolarstwo #krakusnaszosie #kochamrower #narowerze #cyclinglife #rowerowaprzygoda #gravelbike #gravel #gravelife #gravelbikepoland #rowerowapasja #cyclinglife #ultralajkonik

5/3/2024, 8:02:41 PM

Landrynka w akcji 💓 "Lekkie" 30 km wpadło, nie sama siłownia człowiek żyje 🤣 #kolarstwoszosowe #bezmajtekalewkasku #jazdanarowerze #fajnetowarzystwo

5/3/2024, 7:54:40 PM

Pojeżdzone a przy okazji odkryty nowy zbiornik na SUP #łódź #łódzkie #pabianice #lewityn #kolarstwo #kolarstwoszosowe #cycling #roadcycling #garmin #garminconnect

5/3/2024, 7:31:53 PM

3 Maja i 233 rocznica uchwalenia Konstytucji 🇵🇱. Lubię spędzać ten dzień wyjątkowo i w ciekawych miejscach. Żelazowa Wola niewątpliwie taka jest. pachnąca Polską 🇵🇱 i muzycznie 🎶🎼 pełna polskości . Kilka razy właśnie 3 maja byłam 🚗 tu z dziećmi żeby posłuchać Chopina 🎼🎶 🎹. Dziś postanowiłam przyjechać tu sama na 🚴. Trochę się obawiałam tej trasy zwłaszcza, że jechałam sama. Nie byłam pewna czy fizycznie dam radę, czy się nie zgubię, czy w samotności będzie motywacja. Wszyscy znajomi wyjechali, a ja nie lubię zmieniać planów jak sobie coś wymyślę. W pierwszą stronę miałam mocno pod wiatr 🌬️ i jechałam ledwo 25 km/h oraz w pełnym ☀️. Nawet rozbolała mnie głowa (dobrze, że są żabki). Zresztą jechałam trochę zachowawczo i oszczędzałam siły na powrót. Po drodze spotkałam wielu kolarzy 🚴🚲 , którzy korzystali dziś z pięknej pogody. Sprawdziłam kilka nowych, świeżych i gładkich jak stół asfaltów. 65 km 🚴 trochę mi się dłużyło, ale dojechałam 🤩💪 W Żelazowej Woli, tuż przy Muzeum Fryderyka Chopina spotkałam dwóch kolarzy 🚴🚴. Chłopaki jeżdżą po 200 km w określonym czasie. Koledzy Jacek i Darek jechali z Warszawy a na liczniku mieli już 90 km i kawałek jechali w moją stronę. Zabrałam się więc z nimi na powrocie, żeby było raźniej, nie zgubić się i poznać inną jeszcze trasę. Podawali pięknie koło 😁, zresztą na powrocie było z wiatrem więc koła same się kręciły 😉. Razem dojechaliśmy do Kamiona potem oni skręcili na Wyszogród a ja pojechałam drogą na Iłów do Płocka. Dzięki nim poznałam świetną, spokojną trasę na szosę przez lasy. 😍 Powrót był dużo szybszy, bo cały czas z prędkością około 36 km/h. To był piękny rajd i jestem z siebie bardzo dumna, że się nie poddałam i nie zawróciłam w tym Iłowie (a miałam chwilę zwątpienia). Wyszło 134 km 🚴 dla Polski 🇵🇱. Nie wypadało zrobić dziś mniej niż 💯. #kobietarakieta #ridebike #bikelife #majówka #3maja #żelazowawola #chopin #fryderykchopin #kolarstwoszosowe #szosa #roud #cycling #cyclist #ptt #celironman #konstytucja #piatekpiateczekpiatunio #weekend

5/3/2024, 7:13:35 PM

Koszul, która daje mocy⚡️🚴‍♀️ Dziękuję @marek_rupinski_ultracycling 🤩 Zawsze możesz wesprzeć Marka, kupując od niego koszulkę ze swoim imieniem i nazwiskiem przed jego zawodami! Inny wyścig = inny koszul! Wspierajmy się! A dzisiaj króciutko, ale sympatycznie z Tomkiem, wleciała nam seteczka… ale ta kilometrowa oczywiście 🚴‍♀️😀 _____________ • kolarstwo szosowe • szosa • roadbike • kolarz • cycling • kolarstwo #cycling #szosa #kolarstwo #kolarstwoszosowe #rower #kolarz #cyclinglife #roadbike #roadcycling #bike #bikelife #cyclinglife #cyclingshots #cyclinglifestyle #cyclingstyle #giant #giantpropel #propel

5/3/2024, 6:39:42 PM

Nowa fura na nowy sezon👍💪🚴‍♂️ włoska robota 👌🇮🇹, profesjonalna rama Guerciotti Eureka zawodowej grupy kolarskiej CCC POLKOWICE😊 ok. 6,9 kg żywej wagi😉 💪pierwsze km bardzo pozytywne, jest szybka i piękna , aby była niezawodna❤️👍pozdrawiam roweroholików 🚴‍♂️🚴‍♂️ #guerciotti #rowerszosowy #kolarstwoszosowe #kolarstwo #deda #selleitalia #pasja #sport #jazdanarowerze #continental #fsa #nolimited #3t #sram #sramred #garmin #nice #szczęśliwy #foto #insta #polskifacet #kolarz #kolarzamator# man #pasja #sport #stylżycia#

5/3/2024, 6:05:06 PM

Jadę ja sobie elegancko na ścieżkę wzdłuż Kanału Żerańskiego a tu nagle: csssssss!💨😬 Pierwsza dętka od dawna. Żwawo się zabrałam do wymiany. W międzyczasie 3 kolarzy zapytało czy mi nie pomóc (co było miłe) a jeden zapytał czy mam imbusa. Coś tam se gmerał przy swoim rowcu, ja wymieniałam kapcia i miło sobie pogawędziliśmy. Mam taką rozkminę ostatnio. Mój ojciec zawsze mówi: ja mam czas, mnie się nie spieszy. Kiedyś mnie to wkurzało bo uważałam, że to takie olewcze. A dziś sama tak mówię. No bo gdzie ja mam się spieszyć? Dzień cieplutki, szoski mi nie uciekną. Dlatego wszelkie takie zdarzenia przestały mnie denerwować. Chciałam dziś zajechać do mojej ukochanej Nuny a potem na luzaku szwendnąć się w stronę Pomiechówka i NDM. W Jabłonnie poczułam słońce i musiałam na chwilę się zatrzymać. Mam już chyba z 16 warstw opalenizny. I uświadomiłam sobie, że od niedzieli zrobiłam 508 km na rowcu. Coraz mniej mnie ruszają te kilometraże. Zresztą nie wyobrażam sobie, żeby takie piękne dni spędzić na dupie w chałupie. Ja jestem człowiek dwóch kół i nara😁🚲 #rowertojestświat #kochamrower #rowerjestwielceok #cyclingaddict #cyclinggirl #rowerzystka #cyclingwoman #szosa #rowerszosowy #roadbike #nuna #pomiechówek #nowydwórmazowiecki #cyclinglife #welovecycling #rower #kolarka #kolarstwo #kolarstwoszosowe

5/3/2024, 5:07:41 PM

Coroczny wyjazd do Szpindlerowego Młyna, potrenowane, noga opalona, czeskie izo załadowane 😜 . . . . . . . . #cycling #roadbikes #roadbikelife #cyclingphotos #kolarstwo #szosa #czechy #spindleruvmlyn #kolarstwoszosowe #góry #cyclingboy #roadbikepics

5/3/2024, 4:28:55 PM

@eschbornfrankfurt ✅️🚲 #cycling #roadcycling #eschbornfrankfurt #polishboy #kolarstwo #kolarstwoszosowe

5/3/2024, 4:06:50 PM

Tydzień do ETAPÓWKI 2024! 🔥 Ruszamy w piątek 10.05, punktualnie o godzinie 10 (tak aby każdy z Was dotarł na metę przed wieczornym ogniskiem 😎). Pierwszy dzień zmagań to 150-kilometrowa pętla poprowadzona przez urokliwe tereny Kociewia i Wdzydzkiego Parku Krajobrazowego. Na 76 kilometrze trasy przewidziano pit-stop. 📷 @bikestories.cc

#kolarstwoszosowe #bałtykbieszczadytour #pierscientysiacajezior #1008km #kolarstwo #etapowka #kaszuby #rowerempokaszubach #ultramaratonrowerowy #rajdrowerowy #gravelbikeworld #lubuskaprzygoda #kolarstworomantyczne

5/3/2024, 1:46:11 PM

Wraz z Eweliną, Bartkiem oraz Marcinem zrobiliśmy Pętlę Tatrzanską. Piękna trasa, piękny dzień i ponad 200km super przygody. #tatry #tatryslovakia #popradskepleso #cycling #cyclingphotos #cyclingadventures #cyclinglife #szosa #kolarstwoszosowe #mountains #cyclingpics

5/3/2024, 1:25:33 PM

Lublin- Nałęczów 2024, 😃🚲🌞⛅️💪👍 #canyon #canyonendurace #Nałęczów #szosa #kolarstwoszosowe #kolarstwo #uzdrowisko

5/3/2024, 12:18:05 PM

Budowa od podszewki 🔧 Na bazie wcześniejszego sizingu budujemy rower oparty o Frameset Carbonda w customowym malowaniu. Postawiony na kołach od @dandyhorsewheels, na pełnej grupie @shimanopoland GRX Di2 💎 Kolejnym etapem jest przeniesienie wymiarów i geometrii pozycji, a następnie po kilku miesiącach jazdy finalny Bikefitting w www.dekalogstudio.pl 👌 Pracownia Rowerów Filip Zaręba Wszystko co związane z rowerami w jednym miejscu 💎 Mechanika rowerowa - Bikefitting - Showroom - Fizjoterapia #miastomielec #mielec #rzeszów #bikefitting #gravel #gravelbike #kolarstwo #kolarstwoszosowe #coffeeride #sanok #krosno #lublin #bicycle #cyclinggirl #boy #girl #ultracycling

5/3/2024, 12:12:11 PM

Poranna praca w terenie😉 Bolesławiec 🚴 #rower #natrasie #bike #zerolitosci #kolarstwo #kolarstwoszosowe

5/3/2024, 11:56:48 AM

🧨🚴 Kolejny Giro, zupełnie nowe emocje do wspólnego przeżywania! Jutro rozpoczyna się Giro d’Italia 2024 - jako oficjalni partnerzy żywieniowi będziemy wspierać występy dwóch drużyn: @lidltrek i @uae_team_emirates 🔥 🤔 Co nas czeka? 👉 21 etapów 👉 3400 km 👉 44 650 m przewyższenia 😏 i wiele wiele więcej... #czerwonaenergia #enervitpolska #kolarstwoszosowe #giroditalia #enervitgel #isocarb #treningrowerowy #bieganie #triathlon #ironman #biegambolubię Co jeść na rowerze | jedzenie na treningu | suplementacja sportowa | żele Enervit | suplementacja premium

5/3/2024, 11:44:35 AM

Urlop All Inclusive 🤣🤣 dla CHLORAKA to nie lada wyzwanie 💪💪 Będąc po #resekcjazoladka maksymalnie zmieszczę mnie więcej tyle co na zdjęciu 🙆 mniej jak się napije , więcej ale już bez picia 🤣 oczywiście mógłbym wcisnąć więcej ale po co ❓❓ Lekarze z @bodyclinic_przychodnia napracowali się a ja teraz mam zniszczyć ich pracę .... Dlatego też szukam tego najlepszego jedzenia , bo szkoda mi miejsca . I czasem mam właśnie dylemat czy na CoffeRide mam się nawodnić czy podjeść 🙆 ❓Często dlatego też używam produktów @226erspoland mogę w jakiś sposób przemycić po cichaczu trochę węgli na trening 💪💪💪 #urlop #allinclusive #chlo #resekcjazoladka #życiepochlo #food #jedzenie #sleeve #operacjabariatryczna #rhodes #cycling #cyclinglife #bike #roadbike #bikelife #kolarstwo #rowerowo #kolarstwoszosowe #kolarz #kolarz #roadcycling #happy

5/3/2024, 11:18:58 AM

@queens_of_the_road_ Kobieca Liga Rowerowa, świętowała ostatnio swoje 5 urodziny 🥳. Jestem w Queenkach od samego początku ich istnienia i stanowią ważną część mojego życia 🥰. 5 lat temu przeprowadziłam się do Rzeszowa, nikogo nie znałam. Dzięki tej grupie mam koleżanki i przyjaciółki z którymi dzielimy pasję do aktywnego trybu życia 🚴🏼‍♀️🏃‍♀️⛰️. Z okazji urodzin życzę nam wszystkim zdrowia, wytrwałości, udanych wypraw rowerowych i dobrej pogody 🥳🎁🎂. #dziewczynanarowerze #rower #rowerem #roweremprzezświat #roweremprzezpolske #roweremprzezżycie #kolarstwokobiece #kolarstwo #kolarstwoszosowe #bicycle #bicyclelife #bicyclelove #bicycletour #podkarpacie #podkarpaciejestpiękne #podkarpaciezachwyca #podkarpacielove #podkarpackievoivodeship #activelifestyle #gravelride

5/3/2024, 10:41:48 AM

Lubelszczyzna Otwórz link by zobaczyć miejscowości regionu na filmie zsynchronizowanym z mapą: https://pontistreetvideo.com/lubelszczyzna?b=24123 #Lubelszczyzna #region #mtb #wędrówka #wycieczka #travel #coolshot #widok #droga #travelgram #architektura #bikelife #podróże #instadaily #wdrodze #coolphoto #kolarstwoszosowe #cyclinglife #instaphoto #traveling #street #instatravel #mtblove #trip #bicycle #bike

5/3/2024, 10:30:09 AM

Żeby nowa droga ekspresowa albo autostrada była bezpieczna, należy ją w prawidłowy sposób ochrzcić. Wygodniej jest, jak już jest malowanie, dzięki czemu łatwiej określić środek jezdni. Na północną obwodnicę Krakowa przybyłem nieco za wcześnie, ale lepiej wcześnie niż wcale. Dzięki mnie i moim zabiegom będzie tam bezpiecznie. Przynajmniej dopóki nie wpuszczą samochodziarzy, bo za ich odpały nie odpowiadam. 😉 📸 @marcinmonik #rower #bicycle #roadbike #kolarstwoszosowe #ロードバイク #велосипед #grupettowarszawa #instacycling #cyclinglife #bicicletta #bicicleta #velo #squadrats #road #forbidden #budowa #highway #motorway #autostrada #autobahn #krakow #cracow #otwarcie #obwodnica #obwodnicakrakowa

5/3/2024, 10:14:10 AM

Zalajakuj jeśli chcesz poznać więcej kolarskich miejscówek. La Martela Napisz do mnie i wpadaj na Teneryfę, trenować w doskonałych warunkach na idealnych podjazdach, odkrywać fantastyczne miejsca i podziwiać niezapomniane widoki. Nauczyć się, jak właściwie dbać o swoje ciało. Nauczę Cię najefektywniejszych technik autoregeneracji i prewencji bólu. Podnieś sprawność swojego ciała w najlepszym miejscu na świecie dla kolarza. [email protected] www.warsztazdrowia.eu @bike_point_tenerife @adamkolarski i Warsztat Zdrowia @quest_sportswear #aethossworks #regeneracja #kolarstwoszosowe #teidecycling #Teneryfa #teide #WarsztatZdrowiaTeneryfa #cyclinglife #szosa #cyclinghills #cyclingshots #nimbl

5/3/2024, 9:27:33 AM

Sopot woj. Pomorskie, Pobrzeże Kaszubskie Otwórz link by zobaczyć to miejsce na filmie zsynchronizowanym z mapą: https://pontistreetvideo.com/names/sopot #Sopot #ulica #street #droga #krajobraz #trip #mtblove #travel #trafic #wyprawa #szlak #streetview #wędrówka #pov #photooftheday #ride #wdrodze #kolarstwoszosowe #explore #mtb #wycieczka #wpodróży #ciclismo #szosa #travelphotography

5/3/2024, 9:10:12 AM

Średniowieczne miasteczko nad Wełtawą na Wyżynie Szumawskiej wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO #rower #bicycle #fahrrad #velo #kolo #bicicleta #road #szosa #droga #strada #weg #kolarstwo #gravel #gravelbike #mtb #kolarstwoszosowe #kolarstworomantyczne #cx #cyclocross #kolarstwoprzełajowe #kolarstwożenujące #photosfrombike #slowbiking #czechyrajnaziemi #czechy #czechy🇨🇿

5/3/2024, 8:37:52 AM

Maryjo Królowo Polski, módl się za nami!

5/3/2024, 8:20:20 AM

Kolejny dzień, środa… pierwszy dzień maja 💛💛💛 gdzie wleciało piękne 213km po malowniczych Niemcach 🇩🇪 trasą m.in do Siekierek 🌁🌉 Skromnie przyznam… ja zawsze zaplanuje piękne trasy 👌😊 ale aby je zobaczyć, to koniecznie musisz ze mną pojechać! 🚴‍♀️ _____________ • kolarstwo szosowe • szosa • roadbike • kolarz • cycling • kolarstwo #cycling #szosa #kolarstwo #kolarstwoszosowe #rower #kolarz #cyclinglife #roadbike #roadcycling #bike #bikelife #cyclinglife #cyclingshots #cyclinglifestyle #cyclingstyle #giant #giantpropel #propel

5/2/2024, 10:38:54 PM

Majówka 🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️ Kierunek @racearoundpoland #kolarstwo #kolarstwoszosowe #cycling #roadcycling #zdrowystylzycia #zdrowaodwaga

5/2/2024, 10:04:22 PM

Dziwnie zapowiadać rozmowę z Gościem, którego personaliów nie poznacie, ale musicie wierzyć nam na słowo, że warto. W dzisiejszym odcinku rozmawiamy z człowiekiem, który można już śmiało powiedzieć stworzył dobrze funkcjonującą w internecie markę IXI Bikes. Czym jest pamiętnik człowieka z branży, jakie były jego początki i jakie treści tam można znaleźć. Jaka jest różnica między upuszczaniem żółci a nazywaniem po prostu rzeczy po imieniu? Z rozmowy dowiecie się jak wyglądają media rowerowe w Polsce i jak powinny wyglądać artykuły o rowerach? Czym Piotrek podpadł jednemu z dystrybutorów i czego obawia się Jego Żona? Co było przyczyną wybuchu kryzysu w branży rowerowej? Szukamy odpowiedzi czy w dzisiejszym świecie istnieje coś takiego jak lojalność zakupowa? Dlaczego rowery zagranicą kosztują mniej i czym jest zmowa cenowa? Co sprawić, by serwisanci rowerowi zaczęli zarabiać więcej? Rozmawiamy również o wymierającej profesji kurierów rowerowych i o głośnym wypadku na Trasie Łazienkowskiej. Jak wygląda przyszłość branży rowerowej w dobie AI i czy Chiny zdominują rynek? Dywagujemy w którym kierunku pójdą gravele i jaki typ rowerów będzie najpopularniejszy w niedalekiej przyszłości? — Podcast KUFLIKOWSKI & GÓRNICKI dostępny jest na wszystkich najpopularniejszych platformach: https://linktr.ee/kuflikowskigornicki — Subskrybuj nasz podcast i słuchaj najnowszych odcinków zaraz po premierze! #kuflikowskigornicki

5/2/2024, 9:32:52 PM

🌞 Szosowy wtorek, rzepaki, zachód słońca i wspaniałe 130km w super towarzystwie 👌 = eleganckie wejście w długi weekend majowy 🌞🥹 _____________ • kolarstwo szosowe • szosa • roadbike • kolarz • cycling • kolarstwo #cycling #szosa #kolarstwo #kolarstwoszosowe #rower #kolarz #cyclinglife #roadbike #roadcycling #bike #bikelife #cyclinglife #cyclingshots #cyclinglifestyle #cyclingstyle #giant #giantpropel #propel

5/2/2024, 8:21:58 PM

WSPÓLNE WYCIECZKI POLSKO-CZESKIE SZCZYTAMI WOKÓŁ GÓR IZERSKICH NA ROWERACH ELEKTRYCZNYCH E-BIKE ORAZ SZKOLENIA TECHNCZNE dla singli , par , rodzin z dziećmi z animacjami, firm, grup, eventy, integracje, piesze wycieczki, trekkingi, animacje, imprezy integracyjne, eventy, nordic walking, firmowe wypady kto co lubi codziennie do wyboru moc atrakcji czeka indywidualnie lub w grupach. DOŁĄCZ DO GRUPY: https://www.facebook.com/groups/369555818114774/?ref=share_group_link Pakiety E-bike lub Mtb ( rowery elektryczne lub zwykłe górskie lub fule na pełnej amortyzacjacji do wyboru lub własne) Szkolenia E-bike Szkolenia techniczne na Single-track Nauka jazdy po górach Wycieczki Polsko-Czeskie szczytami wokół Gór Izerskich Wycieczki na Koronę Gór Wycieczki na Czechy Integracje, ogniska z kiełbaskami w Izerskim Parku Ciemnego Nieba, grill. Przejazd koleją Izerską najwyżej położoną w Polsce Animacje dla dzieci I młodzieży, pamiątki, upominki, nagrody za zdobycie szczytu, schroniska. Wycieczki z dronem. Pakiet filmów I zdjęć pamiątkowych, montaż gratis Bike Weekendy z noclegiem do polecenia :) Dobór I rezerwacja sprzętu ( rowery, rowery elektryczne E-bike, przyczepki . Wycieczki na Single-tracki w Jakuszycach, Świeradowie Czechy. A WY GOTOWI NA CIEPŁĄ MAJÓWKĘ ?? DOŁĄCZ DO NAS JUŻ OD MAJA CODZIENNIE WSPÓLNE WYCIECZKI POLSKO-CZESKIE SZCZYTAMI WOKŁÓŁ GÓR IZERSKICH I KARKONOSZY NA ROWERACH ELEKTRYCZNYCH E-BIKE LUB MTB, FULL. Zapraszam do rezerwacji pozytywnej energii 500 525 292 . Wspólne wycieczki Polsko-Czeskie codziennie od 27 kwietnia do października. Szklarska Poręba , Jakuszyce, Świeradów Zdrój, Czechy, Karpacz. Pakiety E-bike oraz polecenie noclegu I dopasowanie oferty zapraszam do kontaktu telefonicznego. Sebastian Hojdak IzerskieWycieczki.pl @wszyscy #rowerem #bike #rowerowo #ebike #rowerowelove #roweryelektryczne #wycieczkirowerowe #bikeinstructor #rowerowo #kolarstwo #kolarstwogórskie #kolarstwoszosowe #mtb #enduro #enduromtb #góry #wycieczki #single #single #wakacje #singletrack #wypozyczalnia #sport #aktywnywypoczynek #aktywnyweek

5/2/2024, 7:57:15 PM

Kolarstwo szosowe w górach 😄 No to pojeździliśmy na rowerach 🫣 Po zimie były dopiero tylko krótkie trasy, a dzisiaj się pokusiliśmy na ponad 100km po okolicach Zakopanego. W sumie wyszło 2400m up 😅😮‍💨☀️😅 #rower #wgórach #szosa #rowerszosowy #kolarstwo #kolarstwoszosowe #kolarstworomantyczne #wgorachnajlepiej #rowerowo #trasa #100km #gorki #górki #zakopane #tatry #tatrymountains #cycling #cyclingshots #cyclist #cyclists #cyclinglifestyle #cyclinglove #mountains #mountainslovers #mountainsarecalling #mountaincycling #instacycling #instacyclist #cyclistsofinstagram #cyclistspushharder